@Hookmaker
DU LOVEDE!!! :)
Øv øv
Det her lyder da meget godt:-)
Musk: Any restaraunt, business which has Model S owners can get charging equipment for free, provided they put it in a prominent place.
Kan ikke afgøre om de 2 punkter, der er tilføjet på NAVI er en stor ting af holde pressemøde for, da jeg først får min bil i morgen. Virker dog lidt tyndt.
De andre ting der nævnes, er der jo intet nyt omkring. De ting stod allerede på listen over funktioner da man bestilte bilen for 4-5 mdr. siden.
Og endelig kommer vallet mode, der giver mulighed for at sætte speed limit mv. når den håbefulde søn eller datter skal låne bilen lørdag aften.
Synes mine forventninger er blevet til fulde indfriet, det er typisk Tesla at gøre et stort nummer ud af ikke ret meget...
/Martin
@Kiefer
Ja nu var det jo heller ikke Tesla der satte baren så højt ang. forventninger, men derimod Hookmaker. :P
En kort opsummering af det jeg fik fat i :-)
Version 6.2 (i løbet af et par uger):
Version 7.0 (om 3-6 måneder):
“Any restaraunt, business which has Model S owners can get charging equipment for free, provided they put it in a prominent place."
Version 7.0 (om 3-6 måneder):
Hmm.. Hvor længe er 3-6 måneder i Tesla-tid? Vi skal nok ind i 2016 -- hvis vi er heldige
Kammersgaard: Så hver gang vi kører til Holstebro skal vi høre på SuC alarmen ;-)
Maho: Ja, du har ret, den falder tilbage på Hookmaker...
/Martin
He, jeg vil opfordre alle her til at lige smutte forbi min profil og give 0 stjerner, så jeg kan komme helt ned i feltet. Jeg føler mig overhovedet ikke elsket her, snøft!
Men Henrik, du kan jo nok trøste dig med at du har 6.2 i bilen når du henter den. Det kan Ken jo trods alt ikke :-)
Var det egentlig ikke også det der var et af salgsargumenterne hos Better Place og deres batteriskiftestationer, at routen automatisk blev lagt via disse?
Dette var i 2012 ;-)
/Martin
Tesla skriver følgende på deres US side om den kommende opdatering 6.2:
http://www.teslamotors.com/blog/model-s-has-you-covered
Hookmaker, du er et dejligt menneske. Jeg husker en gang for noget tid siden, hvor du sprang til på den dames efterlysning, til en køretur på deres årsdag. Du er en superstjerne i min del af dette forum. Så jeg beholder de 5 stjerner til dig.