Loading...
dk

Tesla pressemøde på torsdag ! Opdateringer som kommer til at påvirke hele flåden | Tesla Forum

Claus8930
Claus8930 Mar 19 '15

@Hookmaker

DU LOVEDE!!! :)

Øv øv

Lau
Lau Mar 19 '15

Haha, men det lyder nu meget godt altsammen!

Hookmaker
Hookmaker Mar 19 '15

+1 Claus!

NOELON
NOELON Mar 19 '15
SuneH
SuneH Mar 19 '15
En smule fesent efter min mening - især ift sidste pressemøde, hvor AWD blev introduceret, autopilot mm. Forbedret navigation, jo tak, men mon ikke de fleste havde forventet endnu mere?
MDamm
MDamm Mar 19 '15

​Det her lyder da meget godt:-)

Musk: Any restaraunt, business which has Model S owners can get charging equipment for free, provided they put it in a prominent place. 

Claus8930
Claus8930 Mar 19 '15

Kan ikke afgøre om de 2 punkter, der er tilføjet på NAVI er en stor ting af holde pressemøde for, da jeg først får min bil i morgen. Virker dog lidt tyndt.

De andre ting der nævnes, er der jo intet nyt omkring. De ting stod allerede på listen over funktioner da man bestilte bilen for 4-5 mdr. siden.

Maho
Maho Mar 19 '15
Hey, blev der sagt noget om hvornår denne Update frigives?
Claus8930
Claus8930 Mar 19 '15

Der beta testes allerede nu. Så ville bliver frigivet om ca. 2 uger

NOELON
NOELON Mar 19 '15

Og endelig kommer vallet mode, der giver mulighed for at sætte speed limit mv. når den håbefulde søn eller datter skal låne bilen lørdag aften.

Kiefer
Kiefer Mar 19 '15

Synes mine forventninger er blevet til fulde indfriet, det er typisk Tesla at gøre et stort nummer ud af ikke ret meget...

/Martin

Claus8930
Claus8930 Mar 19 '15

@Kiefer

Ja nu var det jo heller ikke Tesla der satte baren så højt ang. forventninger, men derimod Hookmaker. :P

kammersgaard
kammersgaard Mar 19 '15

En kort opsummering af det jeg fik fat i :-)

Version 6.2 (i løbet af et par uger):

• Range Assurance: Advarer hvis man kommer udenfor rækkevidde af superchargere. Tager højde for AC, vejr, højdeforskelle, mm.  
  • Trip planner: Planlægning af længere ture, hvor den beregner hvor og hvor meget man skal lade ved forskellige stationer.  
  • Push notification at superchargers: Få besked når din bil er ladet nok op, til at kunne komme til destinationen.  
  • Automatic Emergency Braking  
  • Blind spot warning  
  • Vallet mode: Begræns hastighed, adgang til handskerum, frunk, mm.  
  • Forbedringer af radio    

Version 7.0 (om 3-6 måneder):

• Autopilot  
  • Stor UI opdatering  
  • Autopark  
  • Summon car  

“Any restaraunt, business which has Model S owners can get charging equipment for free, provided they put it in a prominent place."

Forummets indlæg er redigeret af kammersgaard Mar 19 '15
bestfind
bestfind Mar 19 '15
Citat fra kammersgaard

Version 7.0 (om 3-6 måneder):

Hmm.. Hvor længe er 3-6 måneder i Tesla-tid? Vi skal nok ind i 2016 -- hvis vi er heldige

Kiefer
Kiefer Mar 19 '15

Kammersgaard: Så hver gang vi kører til Holstebro skal vi høre på SuC alarmen ;-)

Maho: Ja, du har ret, den falder tilbage på Hookmaker...

/Martin

Hookmaker
Hookmaker Mar 19 '15

He, jeg vil opfordre alle her til at lige smutte forbi min profil og give 0 stjerner, så jeg kan komme helt ned i feltet. Jeg føler mig overhovedet ikke elsket her, snøft!  

NOELON
NOELON Mar 19 '15

Men Henrik, du kan jo nok trøste dig med at du har 6.2 i bilen når du henter den. Det kan Ken jo trods alt ikke :-)

Kiefer
Kiefer Mar 19 '15

Var det egentlig ikke også det der var et af salgsargumenterne hos Better Place og deres batteriskiftestationer, at routen automatisk blev lagt via disse?

Dette var i 2012 ;-)

/Martin

Gustavsfar
Gustavsfar Mar 19 '15

Tesla skriver følgende på deres US side om den kommende opdatering 6.2:

http://www.teslamotors.com/blog/model-s-has-you-covered

DeaconWP
DeaconWP Mar 19 '15

Hookmaker, du er et dejligt menneske. Jeg husker en gang for noget tid siden, hvor du sprang til på den dames efterlysning, til en køretur på deres årsdag. Du er en superstjerne i min del af dette forum. Så jeg beholder de 5 stjerner til dig.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Mar 19 '15
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 »