Loading...
dk

Firmware 6.2 | Tesla Forum

Niels
Niels Apr 7 '15

Tillykke med den. Ja I skal blot vente ind til bilen en dag selv fortæller jer at den har hentet opdateringen og den er klar til at opdatere når I blot vælger tidspunktet.

der kan gå op til ca. 30 dage før det sker. min opdaterede få dage efter levering til 6.2

I vil næppe opdage den store forskel mellem 6.1 og 6.2 - der er kommet AEB (nødbremse) og blind spot warning - som nogle af de "store" ting - routeplaner virker alligevel ikke godt nok, så den behøver I ikke savne (den ville have mig over Sverige med færge for at komme fra kbh til AAlborg...har hørt om andre sjove router)

nyd 6.1 det er en fin version. Hvis I oplever problemer med at der ikke altid er data forbindelse så er mit råd at slette evt. WiFi indstillinger og lade være med at oprette  ny Wifi indstillinger. min havde lidt knas med det på 6.1

Forummets indlæg er redigeret af Niels Apr 8 '15
Kiefer
Kiefer Apr 7 '15

Larsen: Ja hvis man skulle stoppe hver gang der skal rebootes, kunne man jo ikke lave andet ;-)

/Martin

Busimiss
Busimiss Apr 7 '15
@Niels- tak for den fine forklaring. Vi venter i spænding ;-)
Forummets indlæg er redigeret af Busimiss Apr 7 '15
FrederikC
FrederikC Apr 8 '15

Nogle med S85 som har fået den?

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 8 '15

Ja har haft den i halvanden uges tid nu. Kan godt mærke forskel på TAAC men ellers ikke.

KS
KS Apr 8 '15
Min P85 (Classic) har lige modtaget opdatering og er ved at opdatere. Så må vi se om det er 6.2
FrederikC
FrederikC Apr 8 '15

Spørger lige igen - Nogle uden TACC der har fået den? og hvad virker ikke?

krogsgaard
krogsgaard Apr 8 '15

Min opdaterer pt, og er en s85 fra august 14... Har ikke testet endnu.

KS
KS Apr 8 '15
FrederikC:
Min gamle er lige opdateret.. sep 2013
MDamm
MDamm Apr 8 '15
Ja, har haft 6.2 i en uge på min S85 fra Juni 14. Har ikke opdaget noget der ikke virker..
Hookmaker
Hookmaker Apr 8 '15
Så gik min gamle sørme også igang. Også nu med ny fuldstændig uændret og skuffende Tesla app.
Trauelsen
Trauelsen Apr 8 '15
Skal det forstås sådan, at man skal beholde 6.1 fremfor at opdatere til 6.2 ?
Larsen
Larsen Apr 8 '15
Har fået 6.2 og prøvede at lade navigationen planlægge en tur fra Nordjyllland til Sydfrankrig, med hensyntagen til SC undervejs. Ud over, at det koster noget længere tid at køre derned, så er det lidt sjovt at den vender Europa på hovedet, så udgangspunktet i Nordjylland er nederst. Det er lidt spøjst. Prøvede så at sætte fingrene på skærmen og rotere billedet. Det kunne den godt, og den vendte endda teksterne, så de igen stod rigtigt. Prøvede derefter en ny adresse, og igen vendte den Europa på hovedet. Er der nogen som ved om det er noget jeg selv kan ændre, eller om det er en fejl i softwaren? Se billede.
Comeback
Comeback Apr 8 '15

Det er fordi du har sat den til at vise kørsel retning øverst  :) det kan du øndre til N-øverst 

Larsen
Larsen Apr 8 '15
Comeback, jeg har den normalt sat til Nord øverst, men det ser godt nok ud til på billedet, at knappen ikke er blå. Det må jeg lige se på i morgen
120281
120281 Apr 9 '15

Stadig ingen sw til mig. Andre der stadig venter ?

JL
JL Apr 9 '15

Yeps - jeg har heller ikke fået den endnu...

kajakaj
kajakaj Apr 9 '15
Fik i går.
Nappedyret
Nappedyret Apr 9 '15

S85 - 20/3: Venter stadig 

FrederikC
FrederikC Apr 9 '15

venter også

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »