Genialt - er der ikke steder hvor man kan få printet sådan en fætter (hvis du vil ud med filen/skabelonen til den) - ellers køber jeg gerne en af dig hvis du kan printe den i sort :-) Det er SÅ besværligt at sætte telefonen fast nu...
Genialt - er der ikke steder hvor man kan få printet sådan en fætter (hvis du vil ud med filen/skabelonen til den) - ellers køber jeg gerne en af dig hvis du kan printe den i sort :-) Det er SÅ besværligt at sætte telefonen fast nu...
Dem tror jeg også kunne gå som varmt brød. Ikke bare iPhone, men også til div. Android. Her er udfordringen jo bare de mange forskellige størrelser. Men genial ide!
Tak for jeres feedback. Jeg arbejder lidt videre på at finpudse konstruktionen. Når den er klar deler jeg gerne 3D modellen (SolidWorks-format) alternativt printer jeg den på opgave mod dækning af omkostninger. Det er ganske let at ændre på dimensioner, sådan at den passer til en hvilken som helst telefon. Den nuværende version passer til min iPhone 6S inkl. monteret originalt lædercover.
iPhone 6S inkl. lædercover: Bredde 71mm Hjørneradius: 10mm.
/Jess
Endeligt et behov der kan retfærdiggøre at investere i en 3D printer :-) Var løbet tør for ideer til nye gadget... Tak :-)
@FrederikC: Tak for linket. Jeg syntes også jeg havde set den et eller andet sted, men havde glemt hvor.
@JL: 3D Printere købes herfra: https://plmgroup.dk/3d-printere/ (Det er PLM Group's legetøj jeg låner). Når ja - skal jo lige være ærlig og fortælle at jeg også har et par aktier i virksomheden.
Jeg fik i øvrigt sidste år af et venligt Teslaforum-medlem en krog til at hænge i soltagskanten til jakker og trøjer, vist nok importeret fra USA. Den har jeg også modelleret op og 3D Printet til venner og bekendte med Teslaer. 3D Modellen (som STL) kan hentes herfra (klik her)
/JF
Har nogen købt cover til deres Model S? Enten originalt fra Tesla, eller uoriginalt. Kan man få et der ikke laver "mikroridser"?
Så blev Smart Phone holderen til Tesla's Premium Center Consol færdig og den virker rigtig godt. Holderen monteres i "klap-låget", hvilket betyder at låget i konsollen fortsat kan åbnes og lukkes.
Holderen kan fremstilles så den passer til en hvilken som helst smartphone. Har dog kun mål på iPhone 6 og 6S (med og uden læder cover). Hvis der er behov for et "fit" til en anden telefon, så skal jeg blot bruge 3 mål fra din telefon...
Filer til selv at 3D printe modellen kan hentes kvit og frit herfra: http://jgfjgf.simplesite.com/
Alternativt vil jeg gerne i en periode tilbyde at 3D printe nogle holdere og kroge til dem som ønsker, mod dækning af omkostningerne? Anvend venligst ovenstående link for at bestille. Jeg vil prøve at samle lidt sammen og printe flere på én gang, da jeg sparer lidt tid herved.
/Jess
Må hellere holde liv i min egen tråd ;-)
Har ikke set det nævnt herinde, så vil da lige gøre opmærksom på det :-) Jeg har lige bestilt et "Ultra Bright Interior light kit" fra Abstract Ocean. De er fuldstændig magen til de originale pærer og er ren plug 'n play, men lyser 16 gange stærkere :-) Jeg har bestilt 2 sæt / 8 pærer i alt. Mere følger når jeg har modtaget/monteret dem.
Nu når snakken alligevel går på 3D print er der her en 3D printet holder til UMC'en : http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/58889-3D-printed-UMC-wall-mount