Loading...
dk

Hvad har du købt til din Tesla i dag? | Tesla Forum

JL
JL May 9 '15
@Jordvarmekongen: Billeder er altid godt - jeg ved gerne se dem :-)
Torben_E
Torben_E May 10 '15

Kære Tesla Fans....

Jeg har købt den ultimative LED-lygte til min kommende Tesla (ultimo May). Lygten udmærket sig ved at være solid, ekstrem godt LED lys med 3 styrker, er opladelig og..... "kører" på 18650 :-)

Så når jeg vil fortælle om bilens batterier skiller jeg lygten ad og viser et af de 4 batterier. Der sidder 4 x 3.000 mAh i lygten i parallel så selv med kun et batteri virker lygten.

Den er købt på Amazon og hedder : 3x CREE XM-L T6 (meget underligt navn) og koster 27£ + fragt.

Se lidt billeder...

De bedste Tesla hilsner

Torben_E

FrederikC
FrederikC May 12 '15
Har købt 1 gallon matte detailing spray og 2 liter silikone fjerner. Detailing spray er til hurtig vask - sprøjt og tør væk og silikone fjerner er til at fjerne mærker/fedt mv på folien. (bestilt i USA og dk)
FrederikC
FrederikC May 12 '15
Glemte lige har også bestilt nogle dioder fra aliexpress til mit frunk lys projekt, men det projekt kommer på et senere tidspunkt.
Hejgaard
Hejgaard May 12 '15

Håndstøvsuger - monteret ved siden af bilen - praktisk når drengene (0, 3 år), har været med ude og power-cruise.  ;)

Gustavsfar
Gustavsfar May 12 '15

Har købt en gallon Optimum No Rinse Wash & Shine på Ebay

www.http://www.ebay.de/...;hash=item2ee0a47588

Det burde række til lidt over 2 år såfremt at bilen vaskes ugentligt :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar May 12 '15
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje May 12 '15

Optimum no rinse er det nye sort  . ken z og Henrik er på samme vogn

PerF
PerF May 12 '15
Kan ikke helt se hvad det er for et produkt, skal man ikke skylle bilen efter vask, eller hvor er fidusen?
Gustavsfar
Gustavsfar May 13 '15

Må hellere lade Morten svare på det men jeg kan sige at det er et fantastisk produkt hvis det bruges rigtigt.

Jordvarmekongen
Jordvarmekongen May 13 '15

Hermed lidt billeder af måtter.

det er rigtigt fint da de er nemme at tørre af når barnevognen har været med :-)

Kristian70k
Kristian70k May 13 '15
Citat fra Gustavsfar1

Må hellere lade Morten svare på det men jeg kan sige at det er et fantastisk produkt hvis det bruges rigtigt.

nu må i lige sige hvad det er.. har også lige købt... (i blinde :))

NCL
NCL May 13 '15
Har også kigget på det... Som jeg ser det, så er alt der skal bruges en dunk vand, en spand og et par klude, så kan bilen vasken på superchargeren :)
Kristian70k
Kristian70k May 13 '15

ok.. det er jo tidsoptimering :)

Klaus_
Klaus_ May 13 '15

Jeg har i dag købt et billigt cover til bagsædet, til når hunden skal med ud:
http://www.ebay.co.uk/itm/231218740881

Kan godt li dette cover, da hvertfald den ene side, også dækker lidt af bildøren, så det ikke kun er sædet der er beskyttet.

Singh
Singh May 14 '15
Citat fra Jordvarmekongen

Hermed lidt billeder af måtter.

det er rigtigt fint da de er nemme at tørre af når barnevognen har været med :-)

Hvor købte du måtterne?  

DeaconWP
DeaconWP May 14 '15

Singh: Se indlæg nummer 121 i denne tråd. :-)

Busimiss
Busimiss May 15 '15
Jeg har købt alt til vask af bilen (se billedet med det hele). Har nu været på iWash for første gang, og jeg skal nok lige optimere processen. Det er f.eks. en god ide at tage vand med, da jeg fik ret meget skum tilbage på mig, da jeg fyldte vand i spanden med shampo. Har heller ikke rigtigt fundet fidusen til at fjerne insekterne fra kølerhjelmen/frunkhjelmen.

Busimiss
Busimiss May 15 '15
Super, tak for rådet MatthiasHR. Jeg ender jo med at købe mig fattig i produkter til bilvask, men det var faktisk ikke så dyrt med poletterne hos iWash.
NCL
NCL May 16 '15
Er ved at bestille en dunk optimum no rinse, men hvad skal jeg kigge efter ift. mikrofiberklude??
Forummets indlæg er redigeret af NCL May 17 '15
JL
JL May 28 '15

Her er hvad jeg har købt i dag - tænker det er en god ide til montering af dashcam osv. Kostede ca. 70 kr. inkl. forsendelse fra Kina:

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »