Døde denne eller??
FORSLAG:
Lørdag d. 15 august.
Program:
Mødes på Supercharger i Køge fra kl 13.
Fælleskørsel, afgang kl 14 til: Bjæverskov Kirke. Herfølge. Vallø Slotskro.
Her indtages eftermiddagskaffe med kage.
Eller der køres videre til Faxe Ladeplads, hvor kaffen købes i cafeteriet på Faxe Ladeplads Camping, eller på Restaurant La Mer.
Efter kaffen fælleskørsel via Faxe til Dalby Hotel, Gamle landevej til Køge, og slutter ved Supercharge Køge.
Jyder og fynboer kan evt arrangere fælleskørsel til og fra Køge.
PS. For alle bilmærker med S i navnet.
Alternativ rute.
Fra Supercharger køres mod Bjæverskov. Ringstedvej til Køge, og videre på Marguerit ruten til Faxe Ladeplads. Efter kaffen i Faxe Ladeplads, videre ad Marguerit ruten til Haslev, derfra nordpå til Supercharger Køge.
Lokale kan byde ind med lokale seværdigheder. Aftensmaden kan indtages på spisested tæt på Supercharger. Dråbevis Farvel efter aftensmaden.
LBorch: Det er jo også kun et forslag. :-)
Det samme kan laves som et aften arrangement, hvor det så bare er aftenskaffe man indtager.
Du må godt bruge mit oplæg, og oprette et arrangement på den dato/hverdagsaften, som du synes det skal være. En hverdagsaften kan være bedre for nogen, så weekenden med familien ikke bliver afbrudt.
Det er bare at ringe til den kaffe udbyder du synes det skal være og lave en aftale om, at der kommer nogen til kaffe. Du bestemmer.... :-)
(Og når der er et konkret arrangement lavet med en dato og et indhold, kan folk bedre forholde sig til, om de kan og vil komme.)
TESLA TRÆF UPDATE
Jeg glæder mig til at se alle, der har tilmeldt sig Tesla Træf i Ribe den 6. september 2015.
Jeg vil gerne bede om følgende:
Hvis du er tilmeldt, så send mig en personlig mail om du kommer alene eller har en passager med.
Jo flere der kommer alene, desto flere af dem der står på venteliste kan vi få med. Tesla Danmark kommer med to biler. Pressen og de politiske partier er inviteret og Elon Musk er inviteret :) De politiske partier og Elon Musk har desværre ikke hørt fra ham endnu :)
Håber at høre hurtigt fra jer, så jeg kan give dem på venteliste besked om der er plads til dem.
Glæder mig til vi ses på søndag.
De bedste hilsner / Jesper
Det er drøn ærgeligt at vi ikke alle kan være der - det kunne have været super fedt!
JesperH - hvor mange er der på venteliste?
Jeg er så én af dem, der beredvilligt allerede har afgivet min plads i gården. da jeg desværre er nødt til også at passe en anden hobby med gamle køretøjer (bare roligt - det er ikke arbejde der griber forstyrrende ind i min fritid).
Jeg ønsker, håber og tror at I får en super dag i Ribe og jeg glæder mig til at se alle lysbillederne derfra senere.
De bedste hilsner og endnu engang tak for et godt initiativ
Lars
Jeg har skam været tilmeldt længe :-) Så burde være på den officielle liste hehe :-)
Skriver lige her for ikke at starte en unødvendig tråd - mht. elbilkulturen (Tesla kultur)
Er det gængs at man hilser på hinanden i trafikken som Teslaejere ? - Og måske mere generelt som elbilejere - eller er det lidt passé ?
Fantastisk. Jeg er lige blevet den heldige ejer af omend ikke en Tesla så en VW e-Golf og jeg må sige at jeg er utrolig godt tilfreds.
Jeg ser en del Teslaer omkring hvor jeg kører til og fra arb. (mellem Odense og Middelfart) senest her til morgen hvor vi fulgtes et godt stykke ad motorvejen.
Jeg ville godt have hilst, men vidste ikke om han gad have at en sølle e-Golf hilste :-)
En Tesla er rimeligt nem at kende på afstand, og derfor nem at hilse på, også hvis det er en modkørende på landevej. En e-golf, hvordan kan man kende den fra en alm. golf? Det, jeg prøver på at sige, er, at du kan risikere, at folk ikke hilser, fordi de ikke kan se, det er en elbil, eller de opdager det så sent, at de ikke når det!
Tja, god pointe. Forfra har den LED lys og C-formede kørelys, men det har GTE'en også. Bagfra har den jo ikke udstødningsrør, men der er der ikke meget ved at hilse.