Ser super godt ud, den er jeg også med på, og det kan jo også sagtens bruges som kuffertmærkater :-)
Hilbert: Jeg er til dels enig med dig i at det med at have sit telefonnummer hængende frit fremme ikke altid er det mest optimale. Jeg kunne sagtens forestille mig at jeg ville printe en QR kode selv og klistre den på, evt enten via noget vandbestandigt print eller klistre et gennemsigtigt stykke plast oven på.
Jeg tror også det vil blive uforholdsmæssigt dyrt hvis hvert enkelt kort skal være individuelt.
/Martin
Jeg kan se at der indtil nu er 15 der ønsker at købe – og ud af disse har 6 ønsket ca. 10 stk.
Da ”kortet” jo kan bruges på mange måder (bag frontruden, 2 samles til dobbelthænger, kufferthænger, coneåbner, isskraber, døråbner, visitkort osv. samt uddeles til andre Teslaejere – uden .dk også velegnet til udlændinge) vil de fleste nok bestille flere. Især da forsendelsen (ca. 14 kr) ellers bliver lige så dyr som kortet.
Tak for tippet, Martin.
Vil det sige at 100 forskellige kort koster det samme som 100 ens??
Var nedenviste en ide som standard, Nicolai?:
I så fald er jeg også med på 10 stk. – mon ikke du hurtigt kommer over 100 stk.
Kan godt lide designet med T'et - måske som den Hilbert linker.
Tager gerne 3 komplette af denne (For og bagside tryk eller hvis jeg selv skal klistre dem sammen)
Kan godt lide designet med T'et - måske som den Hilbert linker.
Tager gerne 3 komplette af denne (For og bagside tryk eller hvis jeg selv skal klistre dem sammen)
Her er en foreløbig liste over bestillinger. Kopier ind i din egen kommentar, med din bestilling tilføjet.
Afventer dog endeligt designgodkendelse.
8 Hejgaard
2 Nommensen
10 JL
2 Dorf
Jeg har simpelthen været så fræk at tilføje et ekstra faneblad i det Google regneark hvor man også bestiller Stickers. Det er altså lidt nemmere at man lige skriver sig ind i det end at vi laver en monsterlang tråd med hvem der bestiller hvor mange.
Jeg har bare oprettet kolonnerne med Navn og antal, men det kan sagtens udvides med flere hvis behovet opstår. Evt med prioritering af hvilken type man helst kunne tænke sig.
SQLCPH: Jeg håber det er ok jeg har "hi-jacked" dit regneark ;-)
/Martin
Har også ventet på der kom et regneark at skrive sig ind på - så nu er der en bestilling på 10 stk. fra mig i det "besatte" regneark ;-) - fint hvis betaling kan foregå via MobilePay. Lige nu er det bare lidt uklart for mig, hvordan det endelige design kommer til at se ud. Skal jeg selv ind og vælge eller?
@NeWT: Har jeg overset noget? Tror det ikke, da bestillingerne også er stoppet. Afventer din tilbagemelding. Har du et bud på leveringstid?
@Hilbert: Har lige lagt min bestilling i Sticker spredsheet og kunne se at du også noteret med 10 Stk. Så måske i virkeligheden et kommunikations problem mellem SQLCPH, Kiefer og NeWT, at bestillingerne nu ligger i en fane under Sticker Spreadsheet i menuen??
Grunden til at jeg lavede et faneblad i "Stickers" regnearket var for, at vi kunne få et bedre overblik over bestillingerne. Jeg håber da NeWT lagde mærke til dette?
/Martin