Kære alle,
Her er 4 færdige forslag.
Ret venligst regnearket så det fremgår om I ønsker design A, B, C, eller D.
Skriv til mig hvis I har andre ønsker, så finder vi ud af det.
/newt
Kære alle,
Her er 4 færdige forslag.
Ret venligst regnearket så det fremgår om I ønsker design A, B, C, eller D.
Skriv til mig hvis I har andre ønsker, så finder vi ud af det.
/newt
Hvordan skulle det fungere i praksis? Hvor ville du lægge brikken og hvad skulle der stå?
Måske misforstår jeg dig, men så ville ja da foreslå at vi lavede et sæt forumvisitkort, hvor der eksempelvis står "Tak, fordi du spærrer en ladeplads.... bla.bla."
@NeWT: Tak for præsenterede forslag. Har du ikke overset, at flere ønsker, at kunne bruge kortet til andre ting end Tesla-ladning (f.eks. kuffertvedhæng, visitkort m.v.)? Derfor synes jeg ikke at bagsidens tekst dur.
Jeg tillader mig at vedlægge mit tidligere forslag samt et i sort/rødt – og kalde dem E og F (beklager at ”forum” ikke er med skygge.
Ud fra prisen går jeg ud fra at kortene er i lammineret plast, kontokorttykkelse og med off-set tryk (ikke digitalt) – kan du bekræfte det?
Undskyld min indblanding – men min forudsætning for bestilling af 10 stk er, at de også kan bruges mere generelt.
Fine resultater og gode varianter, men jeg er enig med Hilbert - skiftede man "driver of this vehicle" ud med "owner" kunne brikken anvendes meget bredere.
Skulle man være ekstra fancy, måtte der gerne være fortrykt et telefonsumbol på enten øverste eller nederste linie. Af hensyn til alle under 30 skal det jo nok være en mobiludgave, for "ungdommen af idag" aner nok ikke hvad man mener hvis man anvender det gode gamle bordtelefonsymbol.
Ellers er jeg selv mest stemt for design B eller C
Mvh L@rs
Hej Nicolai....glimrende ide..
Jeg var ude for at en Model S der var parkeret på Frederiksberg Rådhus hvor den ladede op med 3x400 VAC (det er gratis der både 3x400 VAC og 1x230 VAC).
Det er jo umuligt at se om den er færdigopladet og jeg kunne ikke drømme om at tage det røde stil ud så jeg ville gerne have lagt en besked til ham om at "texte" mig når bilen var opladet.
Da jeg så din smarte brik som jeg har bestilt 10 af tænkte jeg på om vi ikke også kunne lave nogle hvor vi kan lægge besked til "hinanden" ?
Mvh
Torben_E
Indtil nu kan jeg tælle 3 skribenter, der godt vil have en tekst, der ikke er situationsbundet til at man lader en Tesla.
I indlæg 14 i denne tråd, var der et rigtig godt forslag til tekst.
Kommer det ind som en valgmulighed?
Så vi kan bruge kortene til andet?
@DeaconWP: Det var faktisk dit indlæg (#14) som inspirerede mig til blot at foreslå: "Contact Information".
Herved undgår vi 117 forslag til formulering af sætning, som for mig at se siger det samme - hverken mere eller mindre.
Kig på designet i første omgang, så kan vi rette teksterne til efterfølgende (f.eks. som indlæg #14).
For at bestille - Vælg "bestil stickers" i hovedmenu. Vent til fanen " Tesla-brik" vises nederst på regnearket.
Indsæt Navn, antal og designønske.
NeWT: For bate lige at være sikker, den QR kode der er på eksempel A, er det, netop et eksempel?
Jeg mener vil der blive lavet plads til at sætte sin egen QR kode?
/Martin
Yderligere en mulighed: forslag C/E, men med QR kode og evt. lille kontakt felt.
@NeWT: Du har sikkert selv fundet det, men hvis ikke, så er den røde farve i følge Tesla: PANTONE® 186 (0C 100M 81Y 4 K, 227R 25G 55B, WEB = E31937).
@Kiefer - Jeg kan sagtens få lavet individuelle kort, men de bliver noget dyrere. Jeg har ikke regnet på det endnu, men jeg vil skyde på ca. 300 + porto for 10 stk. Hvis det stadig er interessant kan jeg undersøge en nøjagtig pris til dig.
@tusla Tak for farvekoden, - den havde jeg ikke set. Jeg havde selv regnet med en 0X80.