Hej Michael
Du skal ikke være ked af det. Dette var bare en Quick and Dirty og jeg skulle kun lige bruge en 15 respondenter. Når det rigtige spørgeskema kommer ud er der plads til alle dem der har lyst til at være med :)
mvh
Louise
Hej Michael
Du skal ikke være ked af det. Dette var bare en Quick and Dirty og jeg skulle kun lige bruge en 15 respondenter. Når det rigtige spørgeskema kommer ud er der plads til alle dem der har lyst til at være med :)
mvh
Louise
Så fik jeg analyseret på jeres indkomne data og det er der kommet denne spørgeskemaundersøgelse ud af.
https://da.surveymonkey.com/r/YVQ9FDF
Jeg håber at rigtig mange af jer vil give jer tid til at svare på spørgsmålene. Der er 26 spørgsmål så vent med at svare på dem til I har tid.
For at jeg kan få en rigtig god rapport (og en god karakter :D) er det vigtigt at jeg har så meget data som muligt at arbejde med derfor vil jeg være ærgerligt hvis flere starter undersøgelsen op, men ikke får den gjort færdig.
Jeg skal dog lige sige at langt hovedparten af spørgsmålene er tjekboxe, så undersøgelsen tager MAX. ti minutter.
Kender i til Tesla ejere der ikke er aktive herinde må I meget gerne sende dette link til dem, så de har en mulighed for at deltage i undersøgelsen.
På forhånd tak
Louise
Done!!! Det hedder Region Syd men dog ikke umuligt at hitte ud ad.- resten er så dit eget ansvar (Æv bæv)
@Louise
"Skal du have næste generation Tesla?"
Er det de nye modeller X og 3. Eller er det sæderne du mener?
Du har et sted hvor man kan sætte flere flueben for hvilke Tesler man har. Hvis nu en familie har to ens modeller?
"Hvad er din husstands brutto indkomst?"
Brutto indkomst hvad indeholder det? A-indkomst, renter, aktier, bestyrelses honorarer osv.....
Måske du også skulle have mindre beløb med f.eks. 201-300 og 301-400, da der sagtens kunne være pensionister, enlige osv. der har en Tesla ;-)
Husstandens samlede indkomst er nu et ganske normalt begreb, og dækker typisk over de voksnes årlige bruttoindtægt uden nogen fradrag for pension etc.
Selvom både katten og eventuelt yngel med rette kan påstås tilhørende husstanden regner man alligevel hverken pelsdyret musefangerbusiness hos naboen eller ynglets avisrute med i beregningen - dette nok fordi de begge med sikkerhed æder for en større værdi end de bidrager med.
Også done her. Lige en kommentar til spg. 17. Da vi købte var bilen ikke testet i NCAP, så om det var med i overvejelserne, jo da, men det kunne jo ikke have indflydelse på bilkøbet, da det var et gæt på hvor sikker den var.
Jo, den havde fået super god rating i den amerikanske udgave, men de to test kan man jo slet ikke sammenligne. Man kan godt få 5+ stjerne i USA men kun 3-4 i EU...
/Martin
Har besvaret det og det tog kun ca. 10 minutter. Gode og relevante spørgsmål. Kan kun opfordre så mange som muligt til at gøre det samme - jo flere der svarer desto større legitimitet i de konklusioner, der måtte kunne drages (forudsat at det er formålet og ønskeligt). Ser frem til at se det samlede resultat sidst på året.
@Louise: Er det ikke uheldigt at anvende A-indkomst? Hvad så med erhvervsdrivende, som vel har B-indkomst. Er det ikke husstandens samlede brutto indkomst, som er interessant/relevant?