Loading...
dk

Advarsel om rabat ved køb af ny Tesla! | Tesla Forum

SQLCPH
SQLCPH Aug 15 '15

Uanset hvordan jeg vender og drejer den her refferal-kampagne, føler jeg den lidt som at chatte køber op, (netdate), sælge sig selv lidt billigt (eller dyrt om man vil) og så finde mig selv midt i noget jeg ikke kan stå indenfor. Bevares - det har jeg da prøvet  - altså både med netdate og referrals, men det er ikke kvinden jeg er sammen med nu ej heller har jeg "scoret" nogle referrals endnu på den måde ;-) Jeg mødte kvinden i mit liv på et toilet og en refferal igennem nogle venner :-)

Den mest rene måde er at lave et hal-bal og så invitere gud hvem hvem af det modsatte køn (eller samme) og så håbe aftenen giver et par match eller 2. Som arrangør skulle der nok falde lidt af ;-) Elon vil jo gerne have det på den måde... At vi opsøger købere, rådgiver og som tak bruger køber vores link. Men jeg orker det simpelthen ikke i øjeblikket med husrenovering :-) Så i denne ledige stund brugt på skriftet her kunne jeg have sømmet nogle brædder i eller malet en væg...

Men uanset om jeg får date-invites eller referrals så er teslaforum det skønneste sted at være en del af - med masser af viden og gejst - det kan en referral-kampagne ikke slå ihjel ;-)

God tesla-dag alle

DerHansi
DerHansi Aug 15 '15

SPLCPH : +1  her fra

The_Stig
The_Stig Aug 15 '15

Enig +1

Kiefer
Kiefer Aug 15 '15

SQLCPH: Helt enig herfra, jeg har valgt samme tilgang. Dog ikke med renovering af hus, vi bygger helt nyt i stedet. Jeg tror også jeg "tjener" mere på de timer jeg bruger på huset, end jeg ville kunne få ind ved aktivt, at gå ud og sælge Tesla biler.

Og jeg må da indrømme, at jeg finder det ganske underholdende med trådene, eller skulle jeg skrive de små boksekampe omkring referenceprogrammet, også selv om kampleder (Ken) må stoppe og sætte de forskellige kamphaner lidt på pause ;-)

En lidt ophedet debat om programmet er da altid langt mere underholdende end en diskussion om sølvgrå skulle være blevet som valg til bilen eller ej :-)

/Martin

NOELON
NOELON Aug 15 '15

SQLCPH: +1. I mine øjne er Tesla desværre ved at forvandle sig selv fra Pioner til være for Amerikansk, både i metoder og (manglende) kommunikation og indrømmelser af fejl. Øv og desværre. Defor gider jeg heller ikke deres refferal-kampagne - har end ikke åbnet 'From Elon' i App'en. De skal til at tage sig sammen og bringe de produkter på markedet, som vi alle venter på og ikke noget så inferiørt som en acceleration på 2,8 sec....!! 

lysmanden
lysmanden Aug 15 '15

Åhh så faldt 10 øren ang problemstillingerne vedr anbefalingerne.

Jeg kan da iøvrigt godt se at Ken har et forspring ved at have sit link på  forsiden, men han har sagt til mig at han vil IKKE anbefale en Tesla til nogen så længe der er de problemstillinger med p85d som vi ligger og kæmper med. Derimod vil han give henvisningen til ham Bjørn der tester Model S, og det må man da tage hatten af for.

Søren. Jeg vil gerne høre mere om den historie på toilettet med dit livs kærlighed

Martin: Jeg syntes altså stadig at sølvgrå skulle være et valg til bilen :-)

Genild
Genild Aug 15 '15
Søren - du er skisme rigtig snedig og har fanget den helt rette taktik der.

Selvom vi jo alle ved at spindesiden er verdensmestre i at sidde på et diskotek og spytte i en Ramløse med citrus lige indtil man naivt tilbyder dem noget mere klogt drik (der er jo aldrig nogen som er mødtes og har fået gode ideer, over to glas vand), så er der jo ingen tvivl om at de på et eller andet tidspunkt skal ud og pudre næsen.

Derude står du så!!! Smart, for hvor ellers kan man fange dem på ene hånd og med bukserne nede???

At du så nok ikke er den eneste på kloden med den taktik kan jeg så bekræfte, for jeg er ret sikker på, at det ikke udelukkende skyldtes et voldsomt antal for sent fødte baby'er, at puslebordet i de tyske ICE-tog skulle testes for en flere hundrede kilo belastning.

Hvad angår tilbuddet fra Tesla er der sikkert blevet fabuleret rigeligt om allerede, så jeg vil hverken moralisere eller det modsatte - jeg har dog selv forholdt mig passiv overfor situationen og lever lystigt videre uden nogen venner der bruger linket..
SQLCPH
SQLCPH Aug 15 '15
Lars - jeg er et stort smil nu ;-) tak for en god historie og vinkling med tanke på at du er i toilet-branchen.

Lysmanden, historien er at hun ikke kunne lukke døren til festival toilettet. Det blev mit held men der er ikke noget puslebord på et festival toilet ;-) siden da har hun ikke rigtig respekteret lukkede toiletdøre og bevæger sig tit ud til mig selvom jeg har lukket døren. Hun elsker mig dog stadig så det er ren kærlighed ;-)
Bjarni
Bjarni Aug 16 '15

Mine henvisninger er nu opbrugt. Og man kan derfor ikke længere gøre brug af mit tilbud. Jeg står selvfølgelig ved mit tilbud overfor dem der nåede at bruge det. Og til det skattemæssige, så kører jeg det bare som firma. Dvs. jeg fratrækker markedsføringsprisen ved henvisninger fra indtægten, hvilket i mit tilfælde er et stort rundt nul. Og skulle nogen fra skat gå i så små sko, at de ikke køber den, så overlever jeg nok også dét. Men jeg mener ikke jeg er skattepligtig af noget hvor jeg ikke har tjent på det.

Skulle nogen af mine henvisninger fortryde, så skriver jeg det selvfølgelig herinde, da nogen andre kan gøre brug af det i stedet. Og så glæder jeg mig blot over at have hjulpet 10 nye ejere i gang med den fedeste bil i verden :-)

Forummets indlæg er redigeret af Bjarni Aug 16 '15
FrederikC
FrederikC Aug 17 '15

Hvordan faen er det lykkes dig at få 10 referrals på så kort tid???

Sider: « 1 2
Dette emne er låst