Uanset hvordan jeg vender og drejer den her refferal-kampagne, føler jeg den lidt som at chatte køber op, (netdate), sælge sig selv lidt billigt (eller dyrt om man vil) og så finde mig selv midt i noget jeg ikke kan stå indenfor. Bevares - det har jeg da prøvet - altså både med netdate og referrals, men det er ikke kvinden jeg er sammen med nu ej heller har jeg "scoret" nogle referrals endnu på den måde ;-) Jeg mødte kvinden i mit liv på et toilet og en refferal igennem nogle venner :-)
Den mest rene måde er at lave et hal-bal og så invitere gud hvem hvem af det modsatte køn (eller samme) og så håbe aftenen giver et par match eller 2. Som arrangør skulle der nok falde lidt af ;-) Elon vil jo gerne have det på den måde... At vi opsøger købere, rådgiver og som tak bruger køber vores link. Men jeg orker det simpelthen ikke i øjeblikket med husrenovering :-) Så i denne ledige stund brugt på skriftet her kunne jeg have sømmet nogle brædder i eller malet en væg...
Men uanset om jeg får date-invites eller referrals så er teslaforum det skønneste sted at være en del af - med masser af viden og gejst - det kan en referral-kampagne ikke slå ihjel ;-)
God tesla-dag alle