Loading...
en

Elon tweeter til Bjørn...

JL
JL Aug 8 '15
X-eren er hjemme for Bjørn (næsten):
https://mobile.twitter.com/...s/630006872049737728
The Forum post is edited by JL Aug 8 '15
Gustavsfar
Gustavsfar Aug 8 '15

Hvor er det sindsygt!!!!

Jeg ønsker ham et kæmpe tillykke :-) Han har efter min mening om nogen fortjent det uagtet hvad man ellers måtte mene om den form for markedsføring.

Må hellere sende ham en lykønskning på det norske forum ASAP.

The Forum post is edited by Gustavsfar Aug 8 '15
Hookmaker
Hookmaker Aug 9 '15
Teoretisk set kunne Bjørn jo også vinde et af de andre territorier og dermed få 2!
krabbe
krabbe Aug 9 '15
Ja virkeligt en fortjent vinder, eneste problem er, at jeg kommer til at savne hans Model S videoer. :(

Gustavsfar
Gustavsfar Aug 9 '15

Ja det er en win/win med Bjørn som vinder. Tesla får en kommende uvurderlig eksponering af Model X med Bjørn som vinder.

Gustavsfar
Gustavsfar Aug 9 '15

Ja det er en win/win med Bjørn som vinder. Tesla får en kommende uvurderlig eksponering af Model X med Bjørn som vinder.

BlackPanther
BlackPanther Aug 9 '15

Bjørn har faktisk ikke vundet endnu. For hvad sker der hvis ikke alle 10 biler bliver leveret? Men det ved vi om ca. 2 måneder.....

Jeg håber han vinder, for det synes jeg også han har fortjent. Det er tildels hans fortjeneste at jeg har bestilt en Tesla :-)

En anden interessant ting er at man åbenbart "kun" kan få 10 referencer, men det er vel også nok :-)

andersh
andersh Aug 9 '15
Men så betyder det vel også at Bjørn ikke får sin X, hvis de ikke når at levere min bil inden 31.12 og der kommer 1.000.000 på i afgifter. For så må jeg aflyse købet.
FrederikC
FrederikC Aug 10 '15

Nu er det ikke for at fremstå som en sur gammel mand. Men er konkurrencen ikke lidt unfair.

Jeg tænker norge er det land hvor der sælges flest Tesla'er og hvor de er billigst.

Er deres chancer på forhånd ikke ret store for at vinde bjørn eller ej?

Genild
Genild Aug 10 '15

Sure gamle mand!!!!

FrederikC
FrederikC Aug 10 '15
Citat fra Genild

Sure gamle mand!!!!

Den var nok fortjent... 

Kiefer
Kiefer Aug 10 '15

Mja, Elon sagde at der var konkurrence om en i hver region, en i USA, en i Asien og en i EU. Norge er ikke en del af EU, så de er vel så slet ikke omfattet af konkurrencen, så Bjørn får en lang næse? ;-)

Noget andet er, startede de ikke også med at sige, at man ville få et point i konkurrencen når en given kunde havde finalized sin konfiguration, nu hedder det sig pludselig, at det er når den enkelte "take delivery". Er det ikke en ret stor ændring?

Mon der har været tilfælde i USA hvor nogen har forsøgt at bestille en bunke Teslaer og så derefter afbestilt dem?

/Martin

Genild
Genild Aug 10 '15

Hæhæ Frederik - trods min ufatteligt unge alder, har livet ikke desto mindre lært mig, at man ikke skal sidde og fabulere over hvorledes man eventuelt kan føle sig forfordelt, når nogen giver én et kvit og frit tilbud.

Intet forhindrer dig i at dyrke samkvem med hobetal af rige, ubekymrede nordmænd, som du så kan narre til at købe endnu en borerig og et par Tesla'er med dig som deres "ven" og initiator. Om så Elon valgte at forære Bjørn den første Tesla X produceret, bare fordi han er nordmand, flink og god til at lave alenlange videoer om Tesla, vil min morgenurin stadig være omkring 37°C 

Du går vel heller ikke ind i landsbyens radioforretning og skælder ham huden fuld, samt afkræver ham rabatten, fordi han har sat et fjernsyn på tilbud på et tidspunkt hvor du ikke har brug for et nyt? Man får et tilbud og kan tage imod det eller lade være.

Nyd i stedet livet og glæd dig over at regnen ikke siler ned i øjeblikket :-)

Mvh L@rs - moralens vogter i dag

Skaarup
Skaarup Aug 10 '15

De havde en "catch all" til slut i betingelserne, som beskrev at hvis man ikke agerede i god tro, så vil de forbeholde sig retten til at diskvalificere henvisningerne. Og det er jo fair nok. Principielt kan man løbe fra købet helt indtil leveringsdatoen, så det er først når bilerne er leveret, Tesla har fået (alle) deres penge.

Genild
Genild Aug 10 '15

Skaarup: Jeps - ligesom festen ikke er forbi før den fede dame begynder at synge, er en handel ikke i hus, før man har pengene på sin konto.

FrederikC
FrederikC Aug 10 '15

Det jeg ville frem til var ikke at jeg/man/vi ikke kunne have gjort mere.

Jeg mener bare at en nordmand havde større chance for at vinde end os andre.

Jeg mener er at med 1000 biler solgt pr. måned i norge, så er danmarks og andre europa lande små med omkring 100-200 biler.

Selvom en dansker tog til norge og gjorde et forsøg, så handler jyder helst med jyder og nordmænd helst med nordmænd.

Genild
Genild Aug 10 '15

Jeps Frederik, men solen skinner og der er forlydender om at permafrosten efterhånden forlader vore haver :-) 

FrederikC
FrederikC Aug 10 '15

Genild: (No comments) (Brænder indvendig)

Gustavsfar
Gustavsfar Aug 10 '15

@Kiefer. Ordlyden er vist som følger: North America, Asia and Europe... :-)

Kiefer
Kiefer Aug 10 '15

Gustavsfar1: Nu skal du ikke ødelægge tråden med fakta ;-)

/Martin

Pages: 1 2 »