Loading...
dk

Træf 2015 Den Gamle Avlsgaard | Tesla Forum

EVfan
EVfan Sep 6 '15

Tak til Laila og Jesper for et rigtig flot arrangement, hvor intet var overladt til tilfældighederne, der var tænkt på alt og en flot "håndlavet" Brunch. Alle havde mulighed for at komme med indlæg og Tesla prisen gik som ventet til Ken. Jeg fik talt med en del Tesla'ejere og fik også delt glæden med måske kommende nye Tesla'ere, inkl. demo ture. Det gjorde også at de 2 fremmødte Tesla folk kunne få en fortjent pause ind imellem.

En ting havde Jesper dog ikke tænkt på, hvilket egentlig heller ikke skulle være nødvendigt.. at over halvdelen af tilmeldte Tesla ejere ikke mødte op eller i det mindste kunne melde afbud, så andre kunne få pladsen i stedet, til dette overtegnede arrangement. Det er ikke det indtryk jeg har af stemningen og respekten for hinanden her i forummet.. måske nogen har forklaringen. Jeg tror det skal gøres eller andet for at vi kan mødes i Ribe i 2016.

/Jens

Sithfury
Sithfury Sep 6 '15

Virkeligt ked af at folk ikke dukkede op, jeg ville gerne have haft en plads.

tintin
tintin Sep 6 '15

Ditto

NeWT
NeWT Sep 6 '15
Ditto
Bianco
Bianco Sep 6 '15

Super flot arrangement, koordineret med nysgerrige lokale, pressen, politikerne og Tesla (politikerne kom dog ikke).

Og et helt unikt og smukt sted - Whau!

Forummets indlæg er redigeret af Bianco Sep 6 '15
Lauer
Lauer Sep 6 '15

Stor tak til Laila og Jesper, det var et gennemført arrangement der var lagt mange kræfter i. Eneste negative var alle dem der ikke kom, det var super ærgerligt.

Gustavsfar
Gustavsfar Sep 7 '15
Også en stor tak herfra til Jesper og Laila for det gennemførte arrangement :-) sikke nogle omgivelser, sikke et vejr og en fornøjelse at være tilstede og se så mange fremmødte nysgerrige forhåbentlig kommende teslaejere. Jeg fik i hvert fald nogle gode snakke med både eksisterende teslaejere og med de mange lokale der mødte op. Eneste malurt i bægeret var de mere end 50% teslaejere fra forumet som desværre af uforklarlige årsager valgte at blive væk uden så meget som at give besked herom. Det er ekstrem dårlig stil! Jeg er faktisk både pinlig og lidt rystet over at det gik sådan. Jeg håber virkelig at folk herinde har nogle gode forklaringer på hvorfor de blot vælger at blive væk. Jeg ved at der var rigtig mange på venteliste til netop dette arrangement jeg selv inklusiv. I hvert fald vil jeg opfordre til at der næste år betales forud med fortrinsret for de i år fremmødte deltagere. Sidst et stort tak til jens7700 der virkelig reddede både Jespers, Lailas og ikke mindst min dag med en demotur i sin p85d. Jeg smiler stadig :-)
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Sep 7 '15
NOELON
NOELON Sep 7 '15

Ja, godt nok forstemmende at høre, at så mange blev væk. Jeg havde selv anmeldt min deltagelse da arrangement blev slået op. Men jeg meldte fra igen direkte til Jesper på mail og opfordrede samtidig til at tage en af dem på Venteliste med istedet. Meget ærgerllgt, da vi faktisk var lige i baghaven Lørdag aften til Familietræf i Tønder. Men da vores datter kom hjem fra Sydafrika, blev jeg nødt til at lave en hård prioritering og køre direkte hjem Søndag morgen, istedet for vejen over Ribe. Men jeg håber både på at blive inviteret og at deltage i 2016.

Tue
Tue Sep 7 '15
Fantastisk arrangement. Glæder mig allerede til næste træf på den gamle avlsgaard i 2016.
Genild
Genild Sep 7 '15

Punkt nummer 1: Det er da i den grad skønt at høre, at arrangementet var fantastisk og at alle der kom havde en god dag. Jeg håber da også klart at arrangementet uanset fravær har været så sjovt at arrangere, at Jesper og Laila forhåbentlig har lyst til at bøvle med det igen.

Punkt nummer 2: Det er næsten lige så positivt, men gudskelov er det ofte således, at udelukkende arrangørerne eller dem med detaljeret indsigt i disse dele kan se hvad der går galt, derfor er der en overvejende stor sandsynlighed for at dem der mødte op som gæster så alle de fine Tesla'er (fyldt med glade og begejstrede ejere) der mødte op, og ikke så alle dem der blev væk.

Punkt nummer 3: Og nu kan det næsten ikke blive mere positivt, men for pokker hvor er jeg glad for at jeg selv i rimelig god tid og skriftligt meddelte Jesper at jeg ville blive forhindret.Man kan jo nemt få et eller andet i vejen og så i sin isolerede blændende naivitet får den tanke, at "der er sgutte nogen der opdager at jeg ikke er der alligevel".

De folk sidder så nu med den bitre erfaring at: "Jo, det var der faktisk for der var desværre ret mange der valgte at blive væk". 

Det skal vi nok fremover blive bedre til at undgå og desværre er en af de typisk bedre løsninger et forudbetalt deltagergebyr.

De bedste hilsner fra det solrige Fyn

PerL
PerL Sep 7 '15

Også en stor tak fra mig for et superfint arrangement med udsøgt brunch, glade mennesker med og uden TESLA og et fantastisk værtspar, Laila og Jesper. Og vi blev tilsmilet af moder sol:-) Jeg håber, at I ikke har mistet modet men vender tilbage med endnu et arrangement 2016. Jeg er sikker på, at de stakkels TESLA ejere, som var forhindrede i år, vil møde talstærkt op næste år. Det vil vi andre med sikkerhed. TAK

Kiefer
Kiefer Sep 7 '15

Også en stor tak herfra, og sikke da en menu. Ungerne var helt vilde med det hjemmelavede frugtpålæg :-)

Og så lige et spørgsmål, mine unger var jo så "flinke" at lege med soltaget mens vi andre gik rundt og hyggesnakkede. Og da soltaget desværre ikke er den reneste del på bilen Tesla har lavet, er resultatet nu sorte fingre rundt i kanten. Er der nogen der ved hvordan jeg får dem fjernet?

Og ganske genialt med et tøjskab med et dyreskind i bunden så børnene var gemt væk derinde med deres iPads :-)

/Martin

fmm1000
fmm1000 Sep 7 '15
Nu ved jeg ikke helt hvad de sorte fingre sidder på men er viskelæder fjerne mange grimme pletter i mine biler indvendigt.
JesperM
JesperM Sep 7 '15
Superhyggeligt arrangement
Dejligt vejr
Herlige omgivelser, bliver sjovt at se Orangeriet færdigt til næste år
Skøn brunch, bare synd at der formodentligt skulle smides så meget god mad ud :-(
Fik lov at besnakke de intetanende kommende Tesla ejere
Dejligt selskab omkring bordet

Mange tak til Laila og Jesper
JesperM
JesperM Sep 7 '15
Der ligger iøvrigt et lille klip på TV Syds hjemmeside
Genild
Genild Sep 8 '15

Martin: "Er der nogen der ved hvordan jeg får dem fjernet?"

Det er nok for sent når de er nået så langt i udviklingsstadiet, at de kan sætte sorte fingre - men jeg har ladt mig fortælle at en del forældre prøver at undlade at hente ynglet fra diverse daginstitutioner, i håb om at komme problemet til livs.

Alternativt lyder beretningen om Tøjskabet da som en passende mulighed :-)

HeronlineDK
HeronlineDK Sep 8 '15

Kan kun tilkendegive de andre meldinger, om folk blev væk, dejligt arrangement og ikke mindst vejret, deltog med mine lækre Tesla bilmåtter som jeg så havde rig lejlighed til at vise, og blev rigtig godt modtaget, og med bestillinger i bagagen mange tak for det, i øvrigt kunne jeg fortælle at vi kommer med gummi måtter til Tesla S medio oktober. Det ærgrede et par stykker som havde købt dem meget dyre :)

kom som "ikke" Tesla ejer, vil lige sige står øverst på min ønske liste om at eje en og er ivrig fan og følger meget med i omkring hvad der rører sig.

vi ses i 2016

JesperH
JesperH Sep 8 '15

Her er et screenshot af omtalen af arrangementet i avisen JydskeVestkysten. Linket til siden virkede desværre ikke, så det blev dette screenshot af siderne. Et par faktuelle fejl har sneget sig ind i artiklen. Senere følger en 4-sidet artikel om arrangementet i et magasin, som udkommer i 40.000 eksemplarer.

Gustavsfar
Gustavsfar Sep 8 '15

Hej Jesper

Jeg mener ikke at siden understøtter .png filer. prøv om du evt. kan lave den om til jpg. eller .tif....

JesperH
JesperH Sep 8 '15

Nu vedhæftet som jpg.

Sider: 1 2 »