Loading...
dk

Fælleskøb - Carbon Spoiler - Pris. 1500-1100 efter antal (NY PRIS!) | Tesla Forum

FrederikC
FrederikC Sep 9 '15

Nu har jeg af flere omgange snakket om fælleskøb af Carbon spoiler og nu løfter jeg så sløret.

Det drejer sig om denne carbon spoiler:
http://www.teslafied.eu/shop/product/carbon-fiber-spoiler/

Spoileren er fremstillet i Kina og er udført i fiberglas betrukket med ægte carbonfibre.
Overfladen er gloss/blank lakeret.

Monteres med 3M dobbeltklæb som er påmonteret fra fabrikken.

Og priserne bliver således:

Ved 5 bestillinger - 1500 kr inkl. moms.

Ved 10 bestillinger - 1300 kr inkl. moms.

Ved min. 20 bestillinger - 1100 kr inkl. moms.

Der ydes ligesom med fælgene 2 års reklamationsret jvf. købeloven.

Da spoilerne kommer i een kasse kan de ikke sendes og skal derfor afhentes eller vi skal distribuere dem internt. (Evt. ved træf).

For at folk kan se og føle tager jeg 2 spoilere med til træffet i hhv. køge og kastrup, een monteret på min bil og een i løs vægt så i selv kan prøve at se den på jeres biler. 

Der tages mod bestillinger fra nu af, men bestillinger vil først være bindende når betaling er modtaget (faktura udstedes) og når ordren er lagt hos producenten.

Ordren vil først blive lagt hos producenten efter træffet i Køge, så alle har haft mulighed for at se varen inden bestilling.

Da der er tale om fælleskøb hvor priserne presses i bund er der ingen returret/fortrydelsesret når først fakturaen er betalt.

Bestiling foregår pr. MAIL (og kun mail) info@teslafied.eu

Spørgsmål råb højt!

Forummets indlæg er redigeret af FrederikC Sep 17 '15
hbtesla
hbtesla Sep 9 '15

Hvordan monteres denne?

FrederikC
FrederikC Sep 9 '15
Citat fra hbtesla

Hvordan monteres denne?

Den kommer med 3M dobbeltklæb fra fabrikken lige til at sætte på.
Det anbefales at varme enderne med varmepistol eller hårtører for at få limen til at blive mere elastisk.

Forummets indlæg er redigeret af FrederikC Sep 9 '15
SuneH
SuneH Sep 9 '15

FrederikC: er det ren visuelt lir, eller har den en funktion, fx at nedsætte vindmodstanden? I givet fald, hvor meget?  

FrederikC
FrederikC Sep 9 '15

SuneH: Producenten har ikke nogle tests af den, så jeg vil umiddelbart mene at det er rent lir.

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Sep 10 '15

Er det egenligt ikke den samme som denne? http://www.all4cars.dk/shop/vare.asp?vareid=T1043

FrederikC
FrederikC Sep 10 '15
Det kunne da godt ligne den samme. Det må jeg lige undersøge.
Hookmaker
Hookmaker Sep 10 '15

Ikke for at være lyseslukker, men der er altså flere steder på Alibaba hvor de sælges for 125-200 USD stk....;-)

FrederikC
FrederikC Sep 10 '15
Jo jo hookmaker men told og moms og garanti koster jo også penge. ;)
Hookmaker
Hookmaker Sep 11 '15

Respekt Frederik for dit store engagement, men i mine øjne er der stor forskel på fælleskøb (hvor man efter min mening deles om den samlede udgift) og så egentlig "handel med ting". Så jeg kunne egentlig godt tænke mig at du bare meldte klart ud, at du nu begynder at sælge Teslating fra garagen - det er da en fin sag i sig selv....;-)

Kiefer
Kiefer Sep 11 '15

Når man køber på alibaba, aliexpress eller lignende skriver kineserne jo altid value = 10 dollar ;-)

/Martin

Gustavsfar
Gustavsfar Sep 11 '15

Ja lige netop :-)

Jeg har efterhånden erhvervet mig en del små og større dimser fra netop Ali og har da også kigget på sådan en Kina fætter til en 800 kr. inkl fragt fra men har endnu ikke gjort noget ved det. Bliver spændende at høre om jeres erfaringer med dem.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Sep 11 '15
Sithfury
Sithfury Sep 11 '15

Jeg købte engang en del computer chips fra Kina.. Der stod altid "spare parts for toys" på pakken.

Hookmaker
Hookmaker Sep 11 '15

Sithfury....Men det er det her jo også, nu du nævner det...;-)

FrederikC
FrederikC Sep 11 '15

@Hookmaker og andre.

Da jeg lavede fælleskøbet på fælgene var jeg tvunget til at oprette en virksomhed (krav fra told og skat), og som jeg også har skrevet tidligere så har jeg tilladt mig at tage lidt for den tid jeg har brugt på det og selvfølgelig til at dække de omkostninger jeg har haft med indkøbet.

Vedr. de her carbon spoilere så er det tydeligt gået noget galt et sted, og jeg er ved at undersøge med producenten og tjekke mine beregninger. Her er igen tale om fælleskøb, dvs. vi samler X antal køb og får dermed en bedre pris hos producenten. Jeg bliver nødsaget til at få dækket mine omkostninger og få lidt betaling for de timer jeg bruger på det. Men hvis ikke folk vil spare penge kan vi da bare lade vær! (Ja så blev jeg lidt pige-sur)

Gennem vores fælleskøb af fælge har jeg indgået en forhandler aftale med T Sportline og jeg har besluttet at oprette en webshop med disse varer og også andre tilbehørs varer fra andre producenter. Her er tale om rent salg, og det skal jeg nok gøre opmærksom på hvis jeg skriver priser m.v.

Det er desværre ikke lovligt for mig som virksomhed at lave "finurligheder" med told og moms, selvom i har mange kreative ideer ;o)

Råb højt hvis I har spørgsmål til ovenstående.

FrederikC
FrederikC Sep 11 '15

Nå - Den var sku så pinlig så jeg hellere må give en kage når vi ses i Kastrup....!
Jeg havde taget priserne på en anden spoiler som jeg også havde kig på.

Her kommer de rigtige priser:

Ved 5 bestillinger - 1500 kr inkl. moms.

Ved 10 bestillinger - 1300 kr inkl. moms.

Ved min. 20 bestillinger - 1100 kr inkl. moms.

Der tages forbehold for at dollaren kan stige/falde, kommer vi over 25 forhandles prisen yderligere.

Der ydes ligesom med fælgene 2 års reklamationsret jvf. købeloven.

Da spoilerne kommer i een kasse kan de ikke sendes og skal derfor afhentes eller vi skal distribuere dem internt. (Evt. ved træf).

For at folk kan se og føle tager jeg 2 spoilere med til træffet i hhv. køge og kastrup, een monteret på min bil og een i løs vægt så i selv kan prøve at se den på jeres biler. 

Der tages mod bestillinger fra nu af, men bestillinger vil først være bindende når betaling er modtaget (faktura udstedes) og når ordren er lagt hos producenten.

Ordren vil først blive lagt hos producenten efter træffet i Køge, så alle har haft mulighed for at se varen inden bestilling.

Da der er tale om fælleskøb hvor priserne presses i bund er der ingen returret/fortrydelsesret når først fakturaen er betalt.

Bestiling foregår pr. MAIL (og kun mail) info@teslafied.eu

Det drejer sig om denne carbon spoiler:
http://www.teslafied.eu/shop/product/carbon-fiber-spoiler/

Spoileren er fremstillet i Kina og er udført i fiberglas betrukket med ægte carbonfibre.
Overfladen er gloss/blank lakeret.

Monteres med 3M dobbeltklæb som er påmonteret fra fabrikken.

Spørgsmål råb højt!

The_Stig
The_Stig Sep 11 '15

Hej Frederik

Skulle du så ikke lige tilpasse emne headline - så dem der er rendt skrigende bort, kan komme tilbage og hjælpe med at skaffe volume?

Hvorfor kun 20stk. når der kommer fælge til næsten dobbelt så mange? der er vel lige så meget show of I spoileren som I fælgene?  måske er der endda flere der gerne vil ofre lidt gryn på en spoiler selv om øsen køre på standardfælge?

Jeg er på!

FrederikC
FrederikC Sep 11 '15

Godt set Stig, det er rettet nu :)

Chris
Chris Sep 11 '15
Chris er på
Gustavsfar
Gustavsfar Sep 11 '15

Jeg er også med på den. Lad os håbe at vi kommer pænt over de 25 stk. :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Sep 11 '15
Sider: 1 2 3 4 5 »