Loading...
dk

Er det noget i ville købe? | Tesla Forum

KimT
KimT Sep 17 '15

"Rensedimsen" har de i Elgiganten. Jeg har for et stykke tid siden købt 2 : http://www.elgiganten.dk/...leaning-pad-til-ipad

Det ser dog ud til at læderet er en bedre kvalitet på din end på Targus modellen.

Michael84
Michael84 Sep 17 '15

Jeg har den magen til din på billedet - sort silicone og gyldne streger. Kanon pasform og virker som en god kvalitet. Fra samme leverandør fik jeg den matte skærmbeskyttelse og læder renseren Kiefer refererer til. Alt sammen har været positivt rent kvalitetsmæssigt. Tror dog ikke læder-renseren bliver brugt ret meget da den matte beskyttelse af skærmen er overraskende god til at skjule fedtede fingre.

Kiefer
Kiefer Sep 17 '15

Frederik: Sorry, havde selvfølgelig ikke set topic ;-)

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Sep 17 '15
SuneH
SuneH Sep 17 '15

Jeg er interesseret i 1) Midterkonsoller m. opbevaring og kopholdere for og bag samt 2) bagagekroge til trunk, da mine indkøbsposer også har det med at vælte når jeg kører hjem.

Gustavsfar
Gustavsfar Sep 17 '15

@SuneH

Mht. indkøbsposer så brug alternativt frunken. Den er genial til indkøbsposer :-)

BoHolden
BoHolden Sep 17 '15

@Gustavfar1 - Så gerne automatik til at åbne og lukke frunken :-)

Genild
Genild Sep 17 '15

Gustavsfar: Frunken er da mere eller mindre ubrugelig - man skal jo selv lukke klappen efter sig!!!!!!

Jeg tror kun at vi har brugt frunken to gange i den tid R2-D2 har været i familien, en gang da vi blev grebet af den danske indkøbssyge syd for grænsen, og en gang hvor vi var fire voksne på weekendtur med overnatning, fire store golfbags og vogne - der var vi nødt til at anvende frunken til weekendkufferterne, så vi slap for at skulle pakke specielt omhyggeligt agter.

Hilsen Lars, som kan gøre vitterligt at R2-D2 nu har fået sig en ven på jobbet :-)

Sorry Frederik - way off topic as usual!!!

Gustavsfar
Gustavsfar Sep 17 '15

Jeg bruger den faktisk relativt ofte. Når jeg i arbejds-øje-med  har udstyr med passer frunken perfekt til diverse værktøjskasser og apparater som så ikke ligger og rutsjer rundt i trunken...

FrederikC
FrederikC Sep 17 '15

Jeg bruger også min frunk en del.

Jeg ville da blive glad hvis jeres forslag rent faktisk var noget som fandtes og som kunne købes. ;o)

Genild
Genild Sep 17 '15

Nåh - der smuttede fri sex, fred på jord og forståelse af kvindelogik vist i svinget :-)

Grasberg
Grasberg Sep 17 '15

Der kan faktisk også være en del vinflasker i Frunken. Har lige været i Alsace og havde 200 flasker med hjem - alle kunne være i Frunk og Trunk. Og den lå godt og fast på vejen hjem, men ikke med væsentligt større wh/km-forbrug.
Jeg er mest interesseret i midterkonsoller både for og bag, og måske også andre dørbeklædninger, hvis der fandtes nogle med opbevaringslommer.

Sider: « 1 2