Loading...
dk

Begrænsninger på referral kreditter | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 2 '15

Er der nogen der ved om der er nogle begrænsninger på de referral kreditter man får?

Jeg kan se på det norske forum at en bruger har fået at vide at hans kredit ikke kunne bruges til at købe en midterkonsol.

Det kan da næsten ikke være rigtigt... Jeg har netop for kredit bestilt en midterkonsol til montering om nogle måneder og regner da bestemt med at en konsol hører under tilbehør...?

 

FrederikC
FrederikC Oct 2 '15
Hvis konsollen er til din egen bil er der ingen probs ;)
Gustavsfar
Gustavsfar Oct 2 '15

Ja det vil jeg da også mene men åbenbart er de ikke helt enige hos Tesla i Norge...http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,11107.375.html

 
Kiefer
Kiefer Oct 2 '15

Nej, det kommer åbenbart an på hvilket ServiceCenter man spørger deroppe...

Men sådan hardet jo altid været med Tesla, bare fordi en medarbejder siger en ting, er det jo ikke sikkert en anden siger det samme. Fuldstændig det samme ungerne gør herhjemme, bare fordi far siger nej, er det jo ikke ensbetydende med at mor også gør...

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Oct 2 '15
Kristian70k
Kristian70k Oct 2 '15

har også bestilt, og de var helt klare på det var fra ref. money :)

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 2 '15

Godt at høre :-)

DeaconWP
DeaconWP Oct 3 '15

Det ser ikke ud til, at der er problemer i DK. Der er en der har købt flere Chademo adaptorer, og jeg formoder, (ved intet om det) at de er købt for Credits.

Men bliver det et problem, løser vi det bare her på forum i fællesskab.

Vi hjælper bare hinanden med de dubletter vi har, og tager hinandens dubletter. Det er der jo ikke meget ben i at snakke sammen om, når den tid kommer.

 

Sorry, du kan ikke købe 3 sæt vinterhjul.

Nå, så finder jeg bare en, der ikke må købe 2 midterkonsoller, og så hjælper vi hinanden. Men netop midter konsoller er jo inklusive montage. Så der skal man nok være god til at fortælle, at det er en gave til et familiemedlem.

Hilsen Deacon, (ham med fantasi til at se løsninger.)

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Oct 3 '15
Jorgen
Jorgen Oct 7 '15

Hej 

Jeg bor ikke lige op af et Tesla site, så jeg har forsøgt at finde ud af hvad jeg egentlig kan bruge mine ref Credits til. Det er desværre ikke lykkedes - Har jeg overset noget på nettet?

Tak for hjælpen!

Mvh Jørgen

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 7 '15

Hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt så kan du gå ind på Tesla US site og kigge http://shop.teslamotors.com/

Her kan du se det meste tilbehør som det er muligt at bestille for ens kredit.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Oct 7 '15
Jorgen
Jorgen Oct 8 '15

Ahh.. så simplet. Jeg troede der var begrænset udvalg i DK, men kunne ikke finde en DK-site.

Tak for hurtig svar.

Mvh Jørgen

DeaconWP
DeaconWP Oct 8 '15

Finder du noget du kan bruge, skal du bare kontakte dit Tesla salgs center, Så kan de fortælle dig forholdene omkring salg af det i DK.