Loading...
dk

Journalist søger Teslaejer | Tesla Forum

MariaSkjodt
MariaSkjodt Oct 9 '15

Hej alle.

Jeg er journalist på Politiken, og jeg leder efter en Teslaejer, som vil fortælle mig om bilen, og som vil tage mig og en fotograf med ud og køre en tur i den.

Det skal helst være i dag d. 9 oktober 2015, og gerne i København eller tæt på.

Du må meget gerne kontakte mig på 33 47 15 64 eller på mail maria.skjodt@pol.dk

Vh Maria Skjødt

Forummets indlæg er redigeret af MariaSkjodt Oct 9 '15
DeaconWP
DeaconWP Oct 9 '15

Hvad ønsker du at fortælle med din artikel?

Dit budskab?

Kiefer
Kiefer Oct 9 '15

Vil I så ikke godt være søde og vælge enten en S60 eller en S70D ejer og vinkle historien på, at vi altså er mange der har en Tesla fordi det er en fantastisk familieflytter og ikke bare en der køber en P90D fordi det er en super billig supersportsvogn ;-)

/Martin

DeaconWP
DeaconWP Oct 9 '15

Og at en Tesla er den eneste elbil der kan bruges til erhvervskørsel, samt for den nye models vedkommende kan leveres med anhængertræk. Jydekrog.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Oct 9 '15
MariaSkjodt
MariaSkjodt Oct 9 '15

Jeg har ikke noget bestemt budskab, jeg vil fortælle med artiklen. Jeg ønsker bare at lave en reportage om bilen, og hvilket forhold dens ejer har til den.

Det kommer til at stå i kontekst med at regeringen vil fjerne afgiftsfritagelsen på bilen, men det bliver ikke fokus.

Werge
Werge Oct 9 '15
Jeg har en S60 og har lige send en mail til Maria om jeg gerne stiller op.
Werge
Werge Oct 9 '15

Lidt sjovt at se hvad der kom ud af næste 2 timer i bilen med en journalist og to fotografer.

http://politiken.dk/forbrugogliv/biler/ECE2878610/elbilejer-jeg-ville-ikke-have-koebt-en-tesla-med-fuld-afgift/

Havde selvfølgelig håber på det kunne bidrage lidt i debatten om de nye afgifter, men det løb er kørt nu - øv, en kedelig dag for Tesla og elbiler i DK.

Klaus_
Klaus_ Oct 9 '15

Werge, du siger endda i videoen at der er ingen gear, men alligevel nævner journalisten i artiklen at der er gearskifte på touchskærmen, mystisk :)    

Men jeg synes du får nævnt nogle rigtig gode punkter i artiklen, med hvorfor Tesla'en er bedre i dagligdagen for mange, i forhold til de små elbiler.

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 9 '15

Rigtig fin artikel Lars. Den kan du godt være stolt af :-)

SuneH
SuneH Oct 9 '15

Super artikel, du får nogle gode pointer afsted, bl.a. at staten ikke går glip af så meget som de selv tror, da mange ville have købt en billigere ICE-bil i stedet. Meget fin artikel, men selvfølgelig for sent nu :-(