Hookmaker: Forklar så lige London? 5 SuC på en radius af 10Km. Så kan de Tesla'er med med rat i højre side, godt nok ikke køre langt i forhold til en med rat i venstre side. :-)
Jeg tror faktisk Tesla gerne vil stille SuC op til dem som bor i storbyer, så de har mulighed for at lade, også dagligt, hvis man gider det. Prøv at se hvor mange der i dag bor i en lejlighed, og som ejer en bil til 500.000+kr. Det kunne jo netop være en potentiel Tesla kunde, hvis de kunne få strøm et sted fra.
Jeg ville også kunne forstå din holdning, hvis det var den eneste SuC som Tesla ville placere, og det var meningen at den skulle bruges som en "rejse" SuC. Men der er Randers - Middelfart og snart Rødekro.
Så hvis du ved, at de SuC, som står i storbyerne, evt. i forbindelse med en SeC, er overfyldt af fæle griske jyder, så skal du jo bare ikke bruge disse SuC. Men at sige at de ikke skal komme, giver stadig ingen mening for mig, uanset din forklaring. For af 2 senarier, hvor den ene er SuC ved SeC i Aarhus, er den anden, ingenting. Har jeg misforstået noget, eller kan du lade din Tesla på, ingenting? Du kan hellere ikke lade den på SuC ved SeC Aarhus, da de jo er optaget, men til gengæld gør den andre glade - er det så ikke bedre end, ingenting??