Hej Kiefer og The_Stig. Jo, det skal da være oprettet som et arrangement, når den tid kommer.
Som det ser ud nu, er der kun en enkelt der helt tydeligt har meldt sig som instruktør. Og en enkelt der har givet tilsagn om, at ville give værtsparret en køretur
Så indtil nu er der vist ikke noget at bygge på, med mindre der allerede ved oprettelsen af eventen tydeligt fremgår, at det virkelig er et "gør det selv, gør det selv arrangement". Og folk så kan vælge at tilmelde sig under de betingelser.
Så ved folk der tilmelder sig, at der er begrænset erfaring at tære på. Altså decideret Tesla erfaring.
Men det er vel ikke sværere at flå en dørbeklædning af på en Tesla, end det er på en Citroen Berlingo/VW Transporter. Så på det punkt kan jeg da godt lægge kræfter og negle i.
Med fare for at det skal aflyses, hvis der ikke er Knowhow nok, så skal jeg nok arbejde videre med at slå det op.
Jeg er begyndt at lave et faneblad i "GRØN", hvor jeg samler notater om arrangementet. Der kan I se, hvor langt jeg er kommet.
Jeg vil oprette tilmeldingerne i kronologisk rækkefølge, da jeg endnu ikke har snakket med Danboring om, hvor mange der er plads til. Det gør jeg nok i morgen.