Hej Kabbel, Jeg har VIN 103236 og har indtil videre kun fået besked fra min DS om at jeg "snart" (det er nu over to uger) vil høre nærmere og kan forvente levering sidst på måneden. Ingen ændringer i status på MyTesla.
På de tilbagemeldinger der er her i forum, kan det tænkes af være 70 RWD som kommer lidt langsommere ud af døren?
Der er et hav af 70D ude på Vallensbækvej, så de er ikke forfordelt. Jeg venter på min 90D, VIN 102452. De siger, at de ikke udleveres i VIN nummerorden.
Jeg tror ikke, de udleverer 70RWD'ere langsommere end amdre. Jeg fik min i forgårs, og dens leveringstid flugter helt alle andres. Så ingen paranoia - selv os low-key-Tesla-freaks bliver behandlet pænt.
Det virker som om, at det er Århus, der har sværest ved at følge med? Det er i hvert fald det indtryk jeg får, når jeg kigger på tværs af tråde.
Jeg har VIN 101706, og ifølge my.tesla har den været under "final inspection" i lidt over 14 dage nu. Da Morten skrev at bilen ville blive udleveret fra Vamdrup dagen før den skiftede status til "final inspection" skrev jeg tilbage og spurgte på forventet levering, og det samme gjorde jeg i tirsdags, da det forventede leveringsvindue var til og med i dag. Jeg har ikke hørt noget, hverken på den første eller den anden henvendelse.
Jeg overvejer om det tager længere tid, hvis man har bestilt den med vinterdæk. Kan der være noget i det? I alle tilfælde ville et enkelt lille livstegn være rart, så jeg tror også det bliver telefonhenvendelse herfra i næste uge.
Vi har netop fået besked om at udlevering vil være mellem den 12. og 28. december (VIN 109800). Vi HAR givet besked om at vi ikke forventer udlevering vil tage meget mere end 5-10 minutter alt efter hvor hurtigt papirerne bliver fixet. De skal trods alt ikke stå og forklare en hulens masse om bilen.
Vi har også udlevering i Århus.
Jeg har i dag fået en opdatering på levering af vores første Tesla, nu står der fra 2. december - 9. december (VIN 108248) , det er totalt vildt har bestilte den 29. oktober 2015, nu bliver det altså lige pludselig rigtig snart.
Fik ellers besked onsdag, at det nok først blev sidst i december, hvilket også havde været helt ok og det var også det jeg nu regnede med, men man skal jo da lige forbi My Tesla hver dag bare for lige at ose om der skulle være noget nyt. Så det var fedt lige at se den opdatering.
Jeg har også levering i Århus, de har ca 150 leveringer frem til 31. december, så der er alligevel knald på.
Når du skriver at I har fået besked om det, er det så fordi my.tesla er opdateret, eller har en teslamedarbejder skrevet til jer?
FUCK hvor er det fedt!
Ja, det er skrevet 100 gange før, men hvor er det bare fedt.
Afhentede den perlemorshvide drøm kl. 16 i Vamdrup. God oplevelse, til trods for lidt småfejl her og der. Fejlene blev noteret, og så må vi se.
Vi taler fattigsmandsmodellen S70, naturligvis med det lækre RWD. Faren er tosset med next. gen. sæderne, den sorte alcantara og panoramataget. Ungerne er tossede med det bagudvendte bagsæde. Konen, hun er glad, når vi glade :)
Nå, men, glæd jer, de af jer, som endnu ikke har fået drømmen udleveret... nu vil jeg nyde, at supplere min benzinslugende, støjende og benhårde 911 fra '76 med den eventyrlige rumskibsoplevelse, Teslaen er så fandens fantastisk til.
VIN103178 S70 RWD
16/8: Bestilling
23/8: Bekræftelse
15/9: Tesla er i gang med at bygge din Model S
18/9: Din Model S er nu blevet afsendt fra fabrikken
Forventet levering 7-14/11 fremgik i et par uger på MyTesla. Den 8. kontaktede jeg Aarhus, og igen den 12. Og, så, samme dag, tildeling af endelig afhentning 13/11. Ikke helt optimal kommunikation, men nu er de tilgivet!
Move. Det er fordi du har bestilt en bil, som du selv har konfigureret, og så fuldstændig har haft kontrol over, hvordan den skal se ud. Altså helt "kundespecifik".
Dem der har bestilt sidst oktober, har måtte tage af en forudproduceret "flok" biler, der blev bestilt af Tesla Danmark, som en pulje af "blandede bolcher," som man kunne bestille ud fra, og så stadig nå at få leveret inden 1/1/16.
Det har så ikke haft indflydelse på din bils produktion, at man har "forfordelt Danmark" med at sende biler afsted, inden de var solgt.