Gå ind på http://nrpla.de/ og slå stelnummeret op - den står der lige så snart de har registreret den.
Men ja - det er nok tidligst dagen før, men nok nærmere på selve dagen.
Så kom der endnu en Tesla på gaden i dag!
En sort 70D, hvor kæresten fik æren af at køre den hjem. Mens jeg hyggede mig i den, så fik min kæreste og hendes far, en tur i en Ludicrious bil. Jeg havde mødt sælgeren flere gange før, og han vidste godt, at jeg havde et godt kendskab til bilen.
Bilen har dog flere ridser i overfladen, så den skal poleres op igen. Det vil Tesla gerne gøre, men først til det nye år. I mellemtiden skal den have Opticoat på, på onsdag, og der bliver den jo poleret op.
Endvidere havde bilen for 300km range på. Så jeg er svært tilfreds med udleveringen. :) Umiddelbart var alt som det skulle være.
Er der nogen der kan huske, hvad han hedder? En lidt yngre fyr (25-27år vil jeg tro), men virker lidt distræt. Han har en smule krøller. Jeg ved ikke om han sagde Peter, men det tror jeg.
Jeg havde anslået levering 17-31. december, men har i dag fået min endelige leveringsdato allerede på søndag (13/12) kl. 10 :). VIN 110153. Glæder mig
@Signe: Min status på my tesla hedder stadig "Produktion færdig - din model S er nu blevet afsendt fra fabrikken", så det skal du nok ikke lægge så meget i.
Tarrild vildt, min dato er 17-24 og et nummer et sted i 110xxx også så måske min også snart kommer.
Tarrild vildt, min dato er 17-24 og et nummer et sted i 110xxx også så måske min også snart kommer.
Min DES fortalte at de holdt ekstraordinært åbent en søndag for at komme af med bilerne, så det kan være du også er heldig. (udlevering i Vallensbæk)
Min er godt nok i brøndby men håber nu stadig at de snart skriver en endelig dato. Ville være lækker at få den i næste uge.
Blev ringet op i dag, vores aftale torsdag klokken 10 holder ikke, kan det blive lørdag i stedet... sikke noget "#€%
/Martin
Nu tager det vel ikke mere mere end 1-2 dage at køre den fra Holland til Danmark. Hvem kunne fortælle dig at den holdt i Holland endnu?
Positiv oplevelse med Marc som er min DS. Jeg har dog ikke mødt ham.
Vores Tesla havde flere overfladiske ridser, hvorfor det kræver en ny grundig polering af bilen.
Jeg gjorde dem opmærksom på, at den skal have Opticoat Pro + næste uge. Derfor vil den allerede få en grundig polering. Jeg skrev til min DS, efter Kbh Bilpleje foreslog det, at jeg godt kunne tænke mig et par vintermåtter eller lignende i kompensation.
Det fik jeg sgu så! Jeg burde nok have sagt et Type 2 kabel i stedet hehe. ;-)
Indtil videre en rigtig positiv oplevelse af Tesla, og min DS svarede få timer efter mailen var sendt. Tidligere brugte han 2-3 uger på at svare.
Så blev jeg ringet op af Tesla igen. De kan nu levere min bil endnu tidligere. Så i stedet for søndag kl. 10 er det nu i morgen kl. 14 :) Det gik stærkt fra Dec-early Jan til 17-31. december og nu bliver det d. 11 december.
Fedt! I har noget at glæde jer til!! :) Der er rigtig mange biler derude. Jeg synes det var en god oplevelse, og oplevede ikke at personalet havde så travlt. Men det er muligvis fordi, at jeg som tidligere nævnt har mødt ham nogen gange efterhånden.
Jubii. Jeg bestilte en 70D den 2/12 og fik besked fra Leo i Kolding i går om at jeg kunne hente bilen idag... Men jeg kunne desværre ikke lige få det passet ind. Men imorgen bliver den store dag. Jeg glæder mig. Og må indrømme at jeg havde svært ved at sove i går, efter jeg havde fået beskeden :) mon jeg sover bedre i nat :)