Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

rms
rms Mar 13 '14
Citat fra christer Jeg har fravalgt deres serviceaftale. Har svært ved at se hvad jeg ville få for pengene men who knows. Synes bare ikke det virkede som en OK pris.

Har det på samme måde, det er en dyr støvsugning da der ellers ikke er meget at checke if. deres service skema. Hvis prisen nu udlignes med den norske ville jeg nok nappe den, men indtil videre er service aftale no go for mig, Må se om jeg når at skifte mening på en uge ;-)

DerHansi
DerHansi Mar 13 '14

Jeg har heller ikke tænkt mig at indgå serviceaftale. Jeg har en lokal, god mekaniker somi forvejen nørder lidt med elektriske bilerog iøvrigt er voldsomt interesseret i at lære mere/forberede sig på de nye tider.

I modsætning til mange andre,så kører jeg mine biler indtil de kurer videre på undervognen. Nuværende Ford Cougar fylder 16 i år, er nysynet og "næsten god som ny" - læmpe værditab -tjaeeh ik' hvis man gør det på min måde :-). Teslaen regner jeg med at gå på pension i :-)

DerHansi

Kiefer
Kiefer Mar 13 '14

Samme her, hvis jeg på et tidspunkt vælger at få lavet autoriseret serviceeftersyn vælger jeg nok at køre en tur til Norge. Har lige snakket med min svigermor som ofte er deroppe og besøge familien har fortalt at hun ofte får tilbud om fribillet til færgen derop...

/Martin

Skaarup
Skaarup Mar 13 '14
Når My Tesla skriver klargøres til afhentning/levering så er den klar i Holland og kort efter på vej til DK.

Var derude idag, igår fik de 6, idag 11 og 12 mere imorgen. Så de har travlt. Håber min er iblandt dem :-)
Kiefer
Kiefer Mar 13 '14

Min kone har i dag snakket med Tesla DK og fået at vide at de forventede at vores bil kom den 28.3, så får de godt nok travlt hvis jeg så skal komme og hente den samme dag...

/Martin

christer
christer Mar 14 '14
Hej alle, så er jeg hjemme med den nye bil. Jeg er mega-tilfreds - den kører som en drøm!! Nu står den og lader og sør'me om ikke også det nye stik fungerer!! Fedt!!!!! :-))))
TwoChops
TwoChops Mar 14 '14
Tillykke!
Superflot bil.
rms
rms Mar 14 '14

Nice christer stort tillykke, glæder mig til næste uge :-) købte du noget ekstraudstyr ved levering?

christer
christer Mar 14 '14
Tak, du kan roligt glæde dig! Jeg købte gummimåtter til trunk, bagagenet til frunk samt låsebolte. Jeg gad godt have Teslas midterkonsol (man mangler helt klart noget fralægningsplads) men er endnu ikke til salg. Anna nævnte at der står 2000 på venteliste! men jeg vil godt se den før jeg bestiller...
Hookmaker
Hookmaker Mar 14 '14

Fedt Christer - tillykke, f... hvor kan jeg bare ikke sove om natten længere....!

Ruderen
Ruderen Mar 17 '14

Har lige talt med dem ude på Kirstinehøj, og der er en del biler til levering. Man kan få sin bil leveret tidligere, hvis man ringer og aftaler det med Anna - jeg fik flyttet min levering fra den 25. marts til på fredag .21. marts - Så er jeg også klar til weekenden :-)

PBP
PBP Mar 17 '14

Så landede bilen endelig. Efter 15 måneders ventetid var der overdragelse i lørdags. Fantastisk oplevelse. Bilen var top klargjort, og absolut fejlfri. Flot gennemgang af Anna, og så var det tid til at køre hjemad. En helt speciel oplevelse. Bilen er på alle måder en behagelig overraskelse. Elsker det flotte minimalistiske interiør, der passer godt til os skandinaverne. Er absolut tilfreds med forarbejdningen af bilen, bedre end jeg havde forestillet mig. Selv om jeg bestilte bilen for lang tid siden, blev den leveret med elektriske foldespejle, og fuld læder i kabinen - også døre og rat - ret lækkert og de samme detaljer i frunken som på signature modellerne. De kan bare det der Tesla folkene. Vedlægger lige et par billeder. Min er en P85+, eneste der mangler er tågelygter og bagsæder. Glæd jer, jer der venter, det er klasse.

kajakaj
kajakaj Mar 17 '14

Tillykke med bilen Peter - den er rigtig flot. Fed nummerplade - så bliver man da ikke taget i en fartkontrol.

Renedyhr
Renedyhr Mar 17 '14

Hvor længe går der fra "Din Model S forberedes nu til at blive afhentet eller leveret" til at bilen er klar til afhentning :-)

Hookmaker
Hookmaker Mar 17 '14

Jeg har belemret Tesla med on-spot besøg siden jeg fik den meddelelse og endda truet med at campere foran deres port indtil jeg kunne se min bil..;-) Jeg tror der er enighed om at meddelelsen kommer når bilen er klar til transport fra Tilburg til DK. Der kan så gå dage før det sker. Min er først lige ankommet til DK, over 10 dage efter at jeg fik meddelelsen..;-)

Hvis du vil vide om din bil er indregistreret, så kan du jo checke det her ved at indtaste VIN nummeret:

https://motorregister.skat.dk/dmr-front/appmanager/skat/dmr?_nfpb=true&_nfpb=true&_pageLabel=vis_koeretoej_side&_nfls=false

Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Mar 17 '14
kajakaj
kajakaj Mar 18 '14

Vores blev først indregistreret samme dag, som vi afhentede den, så den kunne ikke ses i motorregistret før tiden. Hænger måske sammen med at vi ikke forudbetalte, men medbragte en banknoteret check som betaling.

Kiefer
Kiefer Mar 18 '14

Og I dag er status så ændret til "Din Model S forberedes nu til at blive afhentet eller leveret" :-)

Anna mener stadig den 28.3 holder selv om hun siger bilen er hos dem næste fredag...

/Martin

Hookmaker
Hookmaker Mar 18 '14

Martin, - din bil SKAL nå dig før månedsslut, ellers går den ikke med i kvartalsluk, og det vil Tesla gøre alt for at nå..;-)

rms
rms Mar 18 '14
Yeah! Så blev den leveret :) med powerfolding mirrors, det er så fedt!
Hørte at der er ca. 100 leveringer i marts måned men skriver senere for nu skal der køres Tesla!!!
Larsen
Larsen Mar 18 '14

Har lige bestilt flybillet til København, og plads på Molslinien hjem fredag eftermiddag den 21. marts. Skønt af få den hjem til weekenden.

Sider: «« « ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... » »»
Dette emne er sticky