Gu ved om de har tænkt sig at fortsætte med de lange leveringstider.
På 5 måneder kan der jo nå at ske meget, både teknologisk og for ens privatøkonomi.
Gu ved om de har tænkt sig at fortsætte med de lange leveringstider.
På 5 måneder kan der jo nå at ske meget, både teknologisk og for ens privatøkonomi.
Så blev jeg ringet op af en meget venlig mand fra Tesla, Lars, der glædeligt kunne fortælle mig at jeg får min bil d. 30 december. Det bliver fantastisk.
yes, jeg har ogsaa en aftale med Lars 30 Dec., efter at have reserveret mellem jul og nytaar sidste aar, og finalized ultimo maj.
PS. Sidder lige ved et keyboard i New Delhi idag, saa I maa undvaere de danske bogstaver.
Jeg kan se, at det kun er os der har bestilt i sort, som får nøglerne i samme farve :-)
Har lige været forbi på Amager. 24 biler netop aflæsset. Super flot syn!
Tak! Der ligger min nøgle!! Jeg kan mærke Tesla-grinet maser sig på :-D
Gad vide om min bil også er den røde i baggrunden på billedet...
Jeg fik opkaldet sidste søndag, med lovning om levering af min bil på fredag :)
Men da jeg ikke er hjemme mellem Jul og Nytår kan jeg jo ikke nyde den, og Lars Brandt virkede så stresset over alle de leveringer, at jeg foreslog at han først leverede den lige efter nytår istedet.
Det kunne han ikke! Tilsyneladende er det et krav at de skal på regnskabet i år....
Så jeg foreslog at betale i år, og få levering lige efter nytår. De vil jo alligevel have betaling en uge før.
DET kunne han godt! Det virkede faktisk som om at det "made his day" :)
Jeg ved ikke om det var fordi han bedre kunne få det til at hænge sammen - eller om det var fordi at så kunne han levere en bil mere i år... Håber næsten det første, for det virker godt nok som om der er pres på.
Og helt ærligt - jeg har ventet i 10 år på at få en el-bil - jeg kan godt vente to uger mere. Specielt når den ellers blot ville stå i min garage i mellemtiden.
Hej
Jeg har lige set at man kan købe en ny tesla på mobile.de til omgående levering
og her har jeg ventet 13 mdr.
Haha, fedt RT! De sagde de ville få nogle lange dage, fordi de ville have leveret alle biler hurtigst muligt. Så jeg er sikker på de arbejder på højtryk på at få dem leveret. Alle 5 lifte i værkstedet var også optaget af Model S'er der blev klargjort.
kell6240, synes kun jeg kan se brugte derinde? Folk må vel gerne sælge deres brugte S'ere? :-) Norge og Tyskland har fået leveret før os og i højere antal - såvidt jeg er orienteret. Så også en Signature til salg derinde for en måneds tid siden - til overpris.
Men fidusen er vel, at udover, at man kan få bilen med det samme, sparer man også dansk moms, hvis den bare er over 6 måneder gammel. Såvidt jeg har forstået reglerne. Forudser et snarligt politisk problem med parallelimporterede næsten nye Teslaer.
Sakset fra FDM:
"Brugte biler, der har været registreret i et andet EU-land, kan indføres told og momsfrit til Danmark, forudsat bilen er mindst seks måneder gammel og har kørt mindst 6000 kilometer. "
Så har model S nr. 85 i Danmark forladt Kirstinehøj på Amager. :-) :-) :-)
@bluecoffee. Antager at det var med dig bag rattet :-) Stort tillykke herfra. Fik du taget nogle billeder derudefra? Jeg tror også at min står og venter på mig :-)