Er I logget ind på norsk forum for at kunne se billedet? I så fald, kan I så smide billedet herind for os der ikke har konto på norsk forum? :-)
Er I logget ind på norsk forum for at kunne se billedet? I så fald, kan I så smide billedet herind for os der ikke har konto på norsk forum? :-)
Har brugt Spotify de sidste mange år . Det er klart det bedste musikprogram på markedet .
Skal man betale de 100 kr et premium aboonement koster om måneden vil jeg bare sige at det er det hele værd. Glæder mig til ikke at skulle bruge telefonen til det mere . Kom så Tesla opdatering :)
Klaus: og ifølge http://ev-fw.com/track-reports.php er der ganske få rapporter om 2.9.68, men det kan jo være samme teori. Ifølge post på teslamotorsclub-forum skulle det være denne version der indeholder Spotify.
En ting er sikkert - Rdio er død nu.
Rettelse! Kan se at de rapporter er fra USA, så det hænger jo ikke sammen.
Til info kan jeg sige at jeg køre 2.9.68 og den indeholder ikke spotify... og venter spændt - ikke mindst fordi det er min første opdatering. Jeg fik i øvrigt min S85D udleveret d. 30 november i Vamdrup - og er mig bekendt ikke blevet opdateret siden udleveringen.
Nu må de godt se at få frigivet den nye software version således vi kan "Pakke den ud" i aften :-) :-)
En skam de ikke lige fik Spotify ud inden jul, så der var til de lidt lange køreture frem og tilbage i landet.
Update:
Til info kan jeg sige at jeg køre 2.9.68 og den indeholder ikke spotify... OG Den blev faktisk opdateret d. 22 dec. (i følge tesla-app notifikation på min iPhone) ude hos Tesla da jeg fik skiftet til vinterdæk, samt skiftet ladeport som lyste forkert (blå konstant lys).
Jeg forstår det ikke helt ? Hvis din Knudsen, har 2.9.68, hvor spørger min bil, så ikke efter om den skal opdatere til den version, er på 2.9.40 ??? Kører kun på 3G..
Ok. Jeg synes bare at en bruger herinde i en anden tråd refererede til til at du allerede havde fået opdateringen.