Loading...
dk

Byd velkommen til Spotify i din Model S | Tesla Forum

Michael84
Michael84 Dec 23 '15

Er I logget ind på norsk forum for at kunne se billedet? I så fald, kan I så smide billedet herind for os der ikke har konto på norsk forum? :-)

Forummets indlæg er redigeret af Michael84 Dec 23 '15
Basil
Basil Dec 23 '15

Har brugt Spotify de sidste mange år . Det er klart det bedste musikprogram på markedet .

Skal man betale de 100 kr et premium aboonement koster om måneden vil jeg bare sige at det er det hele værd. Glæder mig til ikke at skulle bruge telefonen til det mere . Kom så Tesla opdatering :)

TeslaFreak
TeslaFreak Dec 23 '15

@Basil det er heldigvis gratis i teslaen. Og ja kom så med den opdatering.

Arnehald
Arnehald Dec 23 '15
Slap nu af gutter. Den kommer når den kommer. Ved det er svært at vente med at pakke gaverne ud, men lige pludselig er det jo jul
Knudsen
Knudsen Dec 23 '15
Citat fra Michael84

Klaus: og ifølge http://ev-fw.com/track-reports.php er der ganske få rapporter om 2.9.68, men det kan jo være samme teori. Ifølge post på teslamotorsclub-forum skulle det være denne version der indeholder Spotify.

En ting er sikkert - Rdio er død nu.

Rettelse! Kan se at de rapporter er fra USA, så det hænger jo ikke sammen.

Til info kan jeg sige at jeg køre 2.9.68 og den indeholder ikke spotify... og venter spændt - ikke mindst fordi det er min første opdatering. Jeg fik i øvrigt min S85D udleveret d. 30 november i Vamdrup - og er mig bekendt ikke blevet opdateret siden udleveringen.

Forummets indlæg er redigeret af Knudsen Dec 23 '15
BlackPanther
BlackPanther Dec 24 '15

Nu må de godt se at få frigivet den nye software version således vi kan "Pakke den ud" i aften :-) :-)

Forummets indlæg er redigeret af BlackPanther Dec 24 '15
Dyrholm
Dyrholm Dec 24 '15

Jeg hade SPOTIFY for 2 dage siden, nu er den væk?

TeslaFreak
TeslaFreak Dec 24 '15

Dyrholm sikker på det ikke var rdio som alle os andre?

Dyrholm
Dyrholm Dec 24 '15

Nej ikke 100% min datter sir det var? måske vi to fejl?

Knudsen
Knudsen Dec 24 '15

Hvilken version kører i med for tiden...? Jeg køre med 2.9.68 og den indeholder IKKE Spotify...

Forummets indlæg er redigeret af Knudsen Dec 25 '15
Klaus_
Klaus_ Dec 25 '15

En skam de ikke lige fik Spotify ud inden jul, så der var til de lidt lange køreture frem og tilbage i landet. 

Knudsen
Knudsen Dec 25 '15

Update:

Til info kan jeg sige at jeg køre 2.9.68 og den indeholder ikke spotify... OG Den blev faktisk opdateret d. 22 dec. (i følge tesla-app notifikation på min iPhone) ude hos Tesla da jeg fik skiftet til vinterdæk, samt skiftet ladeport som lyste forkert (blå konstant lys).

Forummets indlæg er redigeret af Knudsen Dec 25 '15
gronkjaer
gronkjaer Dec 25 '15

Jeg forstår det ikke helt ? Hvis din Knudsen, har 2.9.68, hvor spørger min bil, så ikke efter om den skal opdatere til den version, er på 2.9.40 ??? Kører kun på 3G.. 

Skaarup
Skaarup Dec 25 '15
Tesla opdaterer ikke alle biler samtidigt. Dem der sidder på wifi prioriteres. Men indenfor 14 dage får du den også.
Mike2810
Mike2810 Dec 25 '15
Jeg kører stadig på.77 den er ikke opdateret i lang tid på på min P85D. Nogen med P85D der har fået opdateringer?+
Kristian70k
Kristian70k Dec 25 '15
Det er ikke model bestemt ;) der ligges typisk en stak random vin nr ud på en upload server.. Så sendes de.. Der er ikke sendt en opdatering ud endnu.. Du/i kan holde øje med det ved at Google Tesla changelog.. Så er der info om sidste nye plus de forandringer der er i opdateringen.. Ellers med ref til kens sidste opdatering om emnet (alle emner)
Gustavsfar
Gustavsfar Dec 25 '15

Kristian; har du fået allerede fået Spotify?

Kristian70k
Kristian70k Dec 25 '15
Nej :) det er der efter mine 007 evner endnu ikke nogen der har ;) bruger bare TDC musik, eller telmore intil ;) brugte aldrig rdio.. Synes ikke den var super. Men internet radioen er super ;)
Gustavsfar
Gustavsfar Dec 25 '15

Ok. Jeg synes bare at en bruger herinde i en anden tråd refererede til til at du allerede havde fået opdateringen.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »