Loading...
dk

Byd velkommen til Spotify i din Model S | Tesla Forum

gw
gw Jan 9 '16

http:///...e+firmware+changelog

7.1 er set i det fri :), bla. med spotify men også andre ting, bla SuC avalibility :)

T3S7A
T3S7A Jan 9 '16

Så opdateres der..!! 

BoHolden
BoHolden Jan 9 '16

Og det var Spotify, Lock improvement, Trip planner, Super charger site availability (kun om der er lukket på den enkelte, ikke om der er plads :-( 

jhyldgaard
jhyldgaard Jan 9 '16
Hvad med klimaanlæg, de sagde i Aarhus at det problem med at holde varmen, skulle blive fixet i den opdatering som kommer med Spotify?
KimT
KimT Jan 9 '16
Citat fra BoHolden

....Super charger site availability (kun om der er lukket på den enkelte, ikke om der er plads :-( 

Det er nok en de hurtig har været nød til at få lavet da de har lukket en Suc ifm. branden i Norge.

Men håber da at de engang kan give oplysninger om der er ledige pladser eller ej. 

Forummets indlæg er redigeret af KimT Jan 9 '16
MS
MS Jan 9 '16

Jeg er helt sikker på at oplysninger om ledige pladser kommer - det er kun et spørgsmål om tid. Mange efterspørger det og jeg tror ikke der er tekniske hindringer i at få informationen. 

Kristian70k
Kristian70k Jan 9 '16
Det kommer til din Tesla ;)
JPH
JPH Jan 9 '16
Er der nogen som ved om der kommer autopark (summon) i dk?
Det ser fedt ud!
https://youtu.be/nHLqjdAfDUQ
Werge
Werge Jan 9 '16

Check tåden Ny Update, men nej, det er ikke kommet med denne opdatering i EU bilerne. Så i EU har vi fået Spotify og i USA har de fået Summon i V7.1

kajakaj
kajakaj Jan 9 '16

Fedt med Spotify og de mange muligheder for musik. 45 millioner numre! - godt de ikke blev leveret som CD-ere. De ville have fyldt 420 m3, så havde der for alvor været brug for træk og en temmelig stor trailer.

TwoChops
TwoChops Jan 9 '16

@Kajakaj, nice one ;-)

BrianG
BrianG Jan 9 '16
Er det kun mig, eller smiler I andre også i maven over dette fantastiske stykke køretøj.....
gronkjaer
gronkjaer Jan 9 '16
Også her. Er totalt vild med en iPad på 4 hjul
Kiefer
Kiefer Jan 9 '16

Hmm, hvis vi nsakker responstider, så er det vist bedst at sammenligne en Tesla med en Ipad 1 generation, eller en halvdårlig kodet kineser android ;-)

en rigtig iPad bliver det aldrig, dertil er den CPU der sidder i bilen ganske simpelt for langsom. Og nej, jeg synes ikke det er blevet meget hurtigere når jeg sammenligner en december 2015 med en marts 2014 bil. 

/Martin

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 9 '16

@Kiefer. Men kan det passe at de stadigvæk sætter en gammel langsom CPU i bilen eller er det mon blot en gennemgribende softwareopdatering der skal til for at få den til at respondere noget hurtigere..?

Kiefer
Kiefer Jan 9 '16

Jeg håber det egentlig ikke, og at de er begyndt at anvende en nyere CPU/GPU. Men jeg har intet kunne finde om dette.

Jeg ved der i en Model X bliver anvendt nyere udgaver der kan noget lidt andet hvad angår autopilot softwaren, men om den har fundet vej ned til Model S er jeg meget i tvivl om.

Men skulle det stadig være den samme som den oprindelige NVIDIA GPU, så er den altså fra 2011/2012, hvilket er uendelig lang tid siden når vi snakker processorgenerationer...

/Martin

gronkjaer
gronkjaer Jan 9 '16

Man kan godt høre på jer, i har haft jeres Tesla længe... Du har da helt ret i, at den er piv langsom, og jeg fatter da heller ikke at systemet skal køre så langsomt, jeg ville da ihvertfald gerne have givet et par tusinde mere, for en bedre cpu, og lte. Når det så er sagt, så kommer jeg fra en bmw 5 serie F11 og det er lysår ringere end Tesla'en. Men jeg ved det.. Man bliver hurtigt forvent..

Klaus_
Klaus_ Jan 9 '16

Jeg vil tro at vi på et tidspunkt kan opgradere computeren med hurtigere CPU osv. Spørgsmålet er bare om det kan gøres seperat fra skærmen, eller om hele skærmen skal opgraderes - for så bliver det nok dyrt...

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 9 '16

Ja skærmen koster i omegnen af 20 af de lange jf. en gammel tråd på Teslamotorsclub

Kiefer
Kiefer Jan 10 '16

Gustavsfar: Hvis Tesla tog skærmen ud og lavede det om til en Ipad Pro holder ville de jo løse problemet med responstiden en gang for alle :-)

Samtidig ville de også kunne reducere prisen for skærmen med pænt meget da en iPad pro jo ikke koster ret meget mere end en 7500 gode danske kroner.

/Martin

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »