Nogle der ved, om Tesla DK kan tilføre nogle småting, inden bilen aflevers cirka midt august:
Tænkte at LED-lys i trunk og frunk kunne være fint. Jeg er faktis kikke klar over, om dette evt. skulle være std., men så på et site, at nogle tilbød dette som after market...
Og til det det pokkers lydisolering, som jeg interesseret har fulgt med i... Godt jeg først lægte om dette, efter jeg havde bekræftet købet ...
Jeg er helt enig med en anden forumdeltager - at købe en bil i denne prisklasse for så at skulle splitte den ad for at "bastle" isolieringsmåtter ind hist og her virker (og er) jo helt forkert...
Jeg her bestilt med 21", så det gør jeg nok ikke lyden mindre. Men da det jo er et originalt tilkøb, bør bilen vil også kunne "bære" dette.
Nå, men når det nu er sådan, ved I så, om man kan få dette gjort hos Tesla DK før levering, eller må man leve med støjen alt. splitte hele bilen ad og fuske noget dæmpende materiale hist og her (og med fuske mener jeg bestemt IKKE de gode og fine artikler der er beskrevet andetsteds her på forum). Blot vil jeg realistisk nok ikke selv kunne udføre dette ...
/Claus