Loading...
dk

Supercharger Slagelse | Tesla Forum

TwoChops
TwoChops Jan 23 '16
Slagelse vil tage en del af presset fra Middelfart. Måske er 2 ekstra standere derfor alligevel nok
Kiefer
Kiefer Jan 23 '16

Jeg tror både det vil tage en del af presset på Middelfart og Køge, det det ikke længere vil være nødvendigt at lade op i Køge på turen fra KBH til Århus, men man kan bruge Slagelse i stedet. Og hvis man lader til 300km burde man uden problemer kunne nå hele turen fra Slagelse til Århus på en enkelt opladning.

/Martin

hjolund
hjolund Jan 31 '16
Er der nogle (lokale eller andre eksperter), der kender status på etablering af SuC ved Slagelse? Det bliver så godt.

/En glad og meget tilfreds teslaejer
Okkels
Okkels Feb 2 '16
På Slagelse kommunes hjemmeside fremgår det, at der er søgt om tilladelse d. 11/1-16
Okkels
Okkels Feb 5 '16
10 Stall's på vej i Slagelse :-) 
FrederikC
FrederikC Feb 5 '16
Hvor er det i Slagelse? 
TeslaFreak
TeslaFreak Feb 5 '16
Ved Stop 39

Stop39

Okkels
Okkels Feb 5 '16
Jeps. 

På parkeringspladsen mellem hotellet og Statoil.

FrederikC
FrederikC Feb 5 '16
Super placering!
Nikolaj
Nikolaj Feb 5 '16
Fantastisk :)
SuneH
SuneH Feb 5 '16
Av av, i gå afstand fra Legejunglen... Det bliver mine børn glade for at høre
oledole
oledole Feb 5 '16
Jeg havde håbet på en placering ved BurgerKing. Nu får jeg dobbelt så langt til SC, ca. 300 m.
Nej pjat. Det er en fin placering.
oledole
oledole Feb 5 '16
Er beregnet til at åbne d. 22/2.
Michael84
Michael84 Feb 5 '16

Solen skinner på en rainy day! :-)

Perfekt placering! Det giver så meget mere fleksibilitet på turen Jylland-Kbh-Jylland, bedre mulighed for spændende foder på turen og ikke mindst tiltrængt aflastning af Middelfart og Køge.

DeaconWP
DeaconWP Feb 5 '16
Jeps. Så når den er åbnet, og folk lige har fundet den nye fidus, er der absolut ingen der har problemer med at komme til nogen af de 3 steder.
ElPeter
ElPeter Feb 5 '16
Bølge for Tesla! ;-)
KbhP90DL
KbhP90DL Feb 5 '16
22/2?? Wow, det er bare fantastisk hvis det holder.
PNC
PNC Feb 5 '16
Jeg var forbi d.d. Fundamenterne er kommet delvist i jorden...(Det føtste.)

Køre forbi en gang i ugen og holder jer orienteret... se billeder på Facebook.

Kiefer
Kiefer Feb 6 '16
oledole: Så når du lige og forbrænde en halv pomfrit inden du når frem til BK ;-)

/Martin

KimT
KimT Feb 6 '16
Hvis der skulle komme en i Herning må man da håbe de er lige så hurtig til det. Det virker som om de har rykket meget hurtigt i Slagelse hvis den allerede åbner om 16 dage.
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 »