Loading...
dk

Spotify premium | Tesla Forum

koden
koden Feb 5 '16
jeg synes jeg læste at det var en spotify premium vi fik.

betyder det så at vi kan bruge den på andre devices?

Da jeg fik min opdatering spurgte softwaren om jeg havde en konto eller tesla skulle lave en.

jeg bad tesla lave en.

Gronhund
Gronhund Feb 5 '16
Der er skrevet en del i andre tråde, men konklusionen er vist, at det er en Spotify Premium Wanabe. Den har en del men ikke det hele.
Desuden får du jo ikke kode m.m. vist, så derfor kan du ikke bruge den på andre devices.
koden
koden Feb 5 '16
tak... synes ikke jeg kunne finde noget i min søgning.

Men har nok ikke været en specifik tråd om emnet men en del af noget andet...

Gronhund
Gronhund Feb 5 '16
Der står lidt her:
http://teslaforum.dk/forum/topic/3211?&page=9
Men du har ret, der er ikke så meget.
Jeg ved heller ikke om jeg har ret i det jeg skriver, så folk må da gerne rette mig.
KbhP90DL
KbhP90DL Feb 5 '16
Det er en premium konto som kun kan bruges i bilen. (Du har ikke adgang til Teslas oprettede password).
Kiefer
Kiefer Feb 5 '16
Jeg er glad for det ikke blev alternativet med en light konto med reklamer...

/Martin

TSLA
TSLA Feb 5 '16
Men nogen der har forsøgt at bruge tale modulet. Når jeg forsøger det kommer den og spørger efter et premium login. Så det er et klart tilbageskridt ift Rdio
ODE90D
ODE90D Feb 5 '16
Når jeg bruger voice commands laver den en Spotify søgning - så jeg skal vælge nummeret fra resultatlisten før den starter afspilningen. Det er Tesla kontoen jeg bruger.
TSLA
TSLA Feb 5 '16
sjovt, er ikke lykkedes med at få det til at fungere uden at få indlogningen op. Må kikke på imorgen
Gronhund
Gronhund Feb 5 '16
Jeg kører også med Tesla konto, og mit resultat er det samme som ODE90D: Play XXX (såvidt jeg husker).