Loading...
dk

Model X bestilling - hvad vælger du? | Tesla Forum

DavidS90D
DavidS90D Mar 5 '16
".....den tilfører ikke noget reelt nyt rent teknisk" 

Jo, anhængertræk !  :-)

Spøg til side. Jeg har ikke set nogen bil i lang tid der er tilført noget helt anderledes teknologi. 

Hvis den en dag kan flyve, så er det et fly og ikke en bil. Selv det er ikke noget nyt.

Det bedste der er sket er måske netop Teslas aktive AWD kombineret med ESP. (For almindelig mennesker).

Twinauto
Twinauto Mar 5 '16
Enig, min pointe er bare st det ER set i en bil før - Tesla S (også anhængertræk), derfor forstår jeg nok bare ikke helt "hypen"

Ok, var de nu kommet mef en S med mågevinge-døre, se det havde været nyt;-)
P85DK
P85DK Mar 6 '16
ahh - jeg vil sige at det er seriøst nyskabende at lancere en ren el-bil i SUV segmentet, endda en som slår de hårdt pumpet Porsche Cayenne, Range Rover Sport S/C på sportslige præstationer.

Jeg synes så ikke den er specielt køn at se på, men det er jo et individuelt smagsspørgsmål. Der kunne de have gjort det meget bedre efter min mening. Skal jeg være rigtig grov på en søndag og det er ikke for at fornærme nogle, men det er designmæssigt en 2016 version af en Pontiac Aztek - ups. Men hvis man har en, så er man jo i godt selskab med Walter White i Breaking Bad :-)

Jabba
Jabba Mar 6 '16
P85D:

Jeg var heller ikke solgt på designet. Især ikke udfra det gamle design (det billede du har uploadet) med nose cone og små hjul.

Kig dog på denne video, hvor jeg har spolet frem til afsnittet hvor man ser den i profil: https://youtu.be/StTVwlCluH8?t=276. Jeg tror mange vil blive overrasket over hvor pæn den faktisk kan se ud. Jeg er ihvertfald blevet meget mere glad for designet og synes de har gjort det rigtigt godt med fronten, som lignede et rensdyr med nose cone. Fronten er faktisk den sektion jeg synes bedst om.

Jeg synes der er masser af nyskabende i TMX, udover det faktum at det er en 100% eldrevet SUV/SAV og giver de traditionelle SUV'ere baghjul. Automatiske fordøre, panorama forrude, Falcon wing bagdøre og andet lir, er super spændende.

Kiefer
Kiefer Mar 6 '16
Billedet afviger nu ikke meget fra det oprindelige design:

Jabba
Jabba Mar 6 '16

Citat fra Kiefer Billedet afviger nu ikke meget fra det oprindelige design:

Korrekt. Dog er det billede du vedhæfter en klar forbedring.

Men kig nu bare på TMX'en i den video jeg linkede til. Det eneste jeg siger er at den ser væsentligt bedre ud end det indtryk jeg fik af den tidligere.

Hvis du er uenig, så fred være med det.

Kiefer
Kiefer Mar 6 '16
Fra min side i designguiden er er lidt bedre billede, vil du hellere have det i en anden farve må du lige sige til ;-)

Jeg er som sådan ikke uenig med dig i designet. Der er trods alt en årsag til jeg indtil videre har bibeholdt en reservation på bilen.

/Martin

P85DK
P85DK Mar 6 '16
Ja, den er blevet pænere i den endelige version, men jeg tror nu stadig at chef designeren / Musk? har et 'secret crush' på en Aztek. Idéen med specielle døre kommer jo også fra et sted ;-) 

Bare vent til der kommer en camping pakke til X'eren :-) Der er dog et sted hvor Aztek'en er smartere, den har todelt bagklap som en Range Rover.

FrederikC
FrederikC Mar 7 '16

Føj de er grimme....

P85DK
P85DK Mar 7 '16
Det siger du nu Frederik, men hvem får først et telt til Model X i sin butik, dig eller Tesla ;-)
DavidS90D
DavidS90D Mar 7 '16
Det er vel bare at gøre på samme måde som med Model S : Tesla Camping
DeaconWP
DeaconWP Mar 7 '16
Jeg kan, hvis jeg kun vælger anhængertræk, Autopilot og 6 sæder slippe med 1.175.000 kr for en Model X.
Og ved at fravælge interiør pakken, dukker der en fjerde sæde option op, nemlig uden læder. Så er prisen helt der nede.
Kiefer
Kiefer Mar 7 '16
Den jeg har forsøgft at konfigurere ender på 1.145.000, Det er stadig mere end jeg har lyst til at give.

/Martin

PerPower
PerPower Mar 10 '16

Jeg må nu indrømme, at X designet vokser på mig. Vedhæfter lige et par billeder.

Forummets indlæg er redigeret af PerPower Mar 10 '16
Raymond
Raymond Mar 10 '16

Enig Per, det er en fed model, jeg vil også have én.

DeaconWP
DeaconWP Mar 10 '16
Jeg tror jeg tager en blå, 90D, sort himmel, 6 sorte lædersæder, alle tilvalg, trækkrog, standard hjulene i 20". Og så bare den gratis folie i kabinen.
PerPower
PerPower Mar 10 '16
@DeaconWP - Hvad ender prisen på ved den sammensætning?
DeaconWP
DeaconWP Mar 10 '16
1.277.167 kr, inklusive afgift på 263.517 kr og moms på 202.730 kr.
Jeg har forsøgt at vedhæfte den pdf man kan lave ved at trykke på print, i design studio.

Men den kommer ikke med.
Du kan sende en mail til mig, så svarer jeg med den vedhæftet, hvis du synes.
mit brugernavn snabelaf yahoo.dk
Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Mar 10 '16
sjensen
sjensen Mar 10 '16

Fin video til dem som kigger på Model X

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »