Den tur har jeg taget et utal af gange, er helt holdt op med at kigge på forbruget, kører med 90% hjemmefra når jeg tager færgen om morgenen.
Efter endte møder i KBH vender jeg snuden hjemad og hvis jeg kan nå det, kører jeg direkte tilbage til Odden og tager færgen hjem. Uden at lade undervejs. Jeg har aldrig haft problemer med at kunne nå fra Hinnerup og retur fra KBH på en enkelt opladning.
Hvis jeg ikke kan når færgen er det en tur omkring Køge og lade op til 65-70% så kan jeg uden problemer nå til Middelfart hvor jeg skal have ladet op til 40-45% for at kunne nå hjem til Hinnerup med foden godt plantet på speeder.
Det ender dog ofte med at bilen er ladet op til 90% når jeg forlader Middelfart fordi jeg ender med at falde i søvn under opladning. Men jeg forsøger at holde min tid på en SuC på et minimum af tid.
Hvad mit gennemsnitlige wh/km er på en sådan tur husker jeg sjældent, dog husker jeg en weekend hvor der om fredagen var storm den ene vej og en anden storm den anden vej. Her var det med 200wh/km ud og 300 wh/km hjem igen.
/Martin