Loading...
dk

En oplevelse for livet... | Tesla Forum

FrederikC
FrederikC Mar 10 '16
Kunne du tænke dig at give en konfirmand en oplevelse for livet ved at give ham en tur i din Tesla Model S P85D/P90D(L) ? og måske også en chance for at vise at sådan en Tesla er federe end en Ferrari m.v. ;)


Det foregår Søndag d. 1. Maj i Store Merløse.


Tlf nummer og nærmere aftales med konfirmandens far.


Send mig en PM med navn og tlf nummer hvis det har interesse, så formidler jeg kontakten.

FrederikC
FrederikC Mar 11 '16
Slet ikke nogle der vil hjælpe? 


Pris aftales med konfirmandens far.

Bianco
Bianco Mar 11 '16
Hvis der er penge involveret mener jeg at alm. forsikring ikke længere dækker.
FrederikC
FrederikC Mar 11 '16
Nu kan pris jo være andet end penge...
DeaconWP
DeaconWP Mar 11 '16
Når jeg får min X vil jeg køre mange konfirmand og bryllups ture til en fast pris.

Hvis jeg får kontakt til forældre på overførselsindkomst bliver turen for deres konfirmand gratis.

Så i dette tilfælde du her søger hjælp til, formoder jeg, at det er et sådant gratis tilfælde.

At gøre gode gerninger er godt for sjælen.
Thor
Thor Mar 11 '16
Jeg synes jeg har set et lignende opslag i Facebook gruppen Tesla Owners Club Denmark.

Prøv skriv det derinde, jeg er sikker på du nok skal få et svar. Så rammer du også lidt flere end herinde - sandsynligvis.



FrederikC
FrederikC Mar 11 '16
Desværre så syntes administratoren af "Tesla Owners Club Denmark" ikke at jeg må være del af gruppen, så den mulighed har jeg desværre ikke.
Kiefer
Kiefer Mar 11 '16
De gange jeg har gjort noget tilsvarende har prisen været en plade chokolade. Det er en sjov oplevelse for både konfirmand/brudepar og ikke mindst chaufføren.


/Martin

Tesla_guru
Tesla_guru Mar 13 '16
Kan det være en P85+ eller skal det være en af de nye?`


Hvis ikke det er afgørende vil jeg gerne stille bilen til rådighed

Forummets indlæg er redigeret af Tesla_guru Mar 13 '16
FrederikC
FrederikC Mar 13 '16
Tesla_guru, lad mig lige undersøge det med "arrangøren". Jeg vender tilbage.
FrederikC
FrederikC May 5 '16
Endte med at køre turen selv, selvom min "kun" er en S85.

Og konfirmanden var helt vild og det var en kæmpe oplevelse!

Hulemose
Hulemose Dec 24 '16
Citat fra FrederikC Nu kan pris jo være andet end penge...
Hejsa jeg ønsker af hele mit hjerte min datter for hendes største ønske opfyldt hun skal konfirmeres den 12 maj 2017 og det eneste hun ønsker sig er at blive kørt i en Tesla fra kirken og til vores adresse vi har det meget svært økonomisk og har ikke råd til at betale ret meget for en tur det eneste hun ønsker sig hun er ligeglad med mad og tøj og gæster bare hun for en tur i Tesla er hun glad og taknemmelig håber i vil hjælpe eller guide os det rigtig sted hen 
Hulemose
Hulemose Dec 24 '16
Citat fra DeaconWP Når jeg får min X vil jeg køre mange konfirmand og bryllups ture til en fast pris.

Hvis jeg får kontakt til forældre på overførselsindkomst bliver turen for deres konfirmand gratis.

Så i dette tilfælde du her søger hjælp til, formoder jeg, at det er et sådant gratis tilfælde.

At gøre gode gerninger er godt for sjælen.
Hejsa hvad skal du lave den 12 maj 2017 
Hulemose
Hulemose Dec 24 '16
Citat fra DeaconWP Når jeg får min X vil jeg køre mange konfirmand og bryllups ture til en fast pris.

Hvis jeg får kontakt til forældre på overførselsindkomst bliver turen for deres konfirmand gratis.

Så i dette tilfælde du her søger hjælp til, formoder jeg, at det er et sådant gratis tilfælde.

At gøre gode gerninger er godt for sjælen.
Hejsa hvad skal du lave den 12 maj 2017 
DeaconWP
DeaconWP Dec 25 '16

Hvor bor en sådan konfirmand, og hvor skal hun konfirmeres?

Hulemose
Hulemose Dec 27 '16
Citat fra DeaconWP

Hvor bor en sådan konfirmand, og hvor skal hun konfirmeres?

Agerskov og hun skal konfirmeres den 12 maj