Supercharger status virker godt og er nemt at bruge.
Desværre er skærmen stadigvæk sat til med ikoner fra diverse trafikmeldinger. Bare man dog kunne slå det fra.......
Supercharger status virker godt og er nemt at bruge.
Desværre er skærmen stadigvæk sat til med ikoner fra diverse trafikmeldinger. Bare man dog kunne slå det fra.......
Hej Klaus, behov er forskellige og det kan godt være at programmøren synes de skal med, men mig som bruger ikke synes de skal på skærmen.
Jeg kan ikke slå ikonerne fra men det kan godt være at du kan.
Se venligst foto
Oplever også at alt forsvinder mm, lige som BP.
@BlackPanther. Den grønne pil er vindretningen. Tryk på den for mere info. Den skifter farve/retning efterhånden som vinden ændrer sig på den nærmeste vejrstation for din placering.
Trafik alarm, er ikke nær så god som fartkontrol.nu til at få fartkontrollerne opdateret. Oplever tit at fartkontrol.nu har nogle på som trafikalarm først får på noget senere.Det hænger nok sammen med 1: fartkontrol.nu er gratis at bruge, 2: det kræver ikke man skal registrere sig for at bruge den.
Det betyder nok at der er en hel del flere der indraporterer fartkontroller på fartkontrol.nu
@KimT, det er selvfølgelig rigtigt. Men der er nu ingen krav om registrering for at "læse" på Trafik Alarm. Vil man selv bidrage, så skal man dog registrere sig. Selve "Supercharger Status"-delen kræver dog ingen registrering overhovedet.
@Nostromo, nu er www.trafikalarm.dk/tesla jo netop også gratis at bruge, fordi det er beta :)
Men ja der arbejdes selvfølgelig på det. Markedet for Tesla-ejere er jo ret småt herhjemme (i forhold til smartphone-brugere), så det er udelukkende noget jeg gør "pro bono publico" for Tesla community'et og jeg håber derfor også at dem der bestemmer, vil gå med til at udvide den gratis beta-testperiode, som p.t. er sat til at slutte 30/6 som der var en anden der nævnte i tråden.
Der er dog lavet flere tiltag og fejlrettelser i kampen mod at ikonerne engang imellem forsvinder, så i første omgang vil jeg anbefale du prøver at genstarte den store skærm (hold begge rulle-knapper på rattet nede i nogle sekunder) for at sikre der ikke er noget "cached" i browseren. Man ved aldrig med den browser, den er desværre noget mystisk engang imellem.
Jeg har desværre endnu aldrig selv oplevet en eneste gang at ikonerne forsvinder. Men der er selvfølgelig tidspunkter hvor kortet automatisk zoomer længere ind på ens placering, pga. lav hastighed, hvilket kan give illusionen om at ikonerne er væk - uden de egentlig er det - der er bare ingen synlige tæt nok på ens placering (i tilfælde det er dét nogen oplever).