@Larsen og Hookmaker, mange tak for svar, så er det jo unødvendigt når jeg kun har bestilt enkeltlader :-)
@Larsen og Hookmaker, mange tak for svar, så er det jo unødvendigt når jeg kun har bestilt enkeltlader :-)
@Hookmaker: Ja, jeg tror faktisk jeg får en måler på, det er jo meget sjovt at følge med i :-)
Har man først bygget en lader og synes det er sjot, så får man blod på tanden for mere og mere kompliceret lader, jeg er helt klart med på Kens idé om at få en der er netværksopkoblet ;-)
/Martin
Til alle jer som enten HAR lavet egne ladere, og jer som påtænker egne ladere, så har Stegen Electronics lige sendt en mail til mig om, at vi igen kan købe den lille smarte ladeport åbner hos dem. Vi skal dog min. købe 10 stk. Jeg vil derfor høre om der er nogen der vil være med til at dele 10 stk. med mig? Jeg vil rigtig gerne have en. Med fragt fra Tyskland, og lidt intern fragt/post imellem os der skal have én, så kommer de vel til at koste godt 200,- pr. stk.
Til alle jer som enten HAR lavet egne ladere, og jer som påtænker egne ladere, så har Stegen Electronics lige sendt en mail til mig om, at vi igen kan købe den lille smarte ladeport åbner hos dem. Vi skal dog min. købe 10 stk. Jeg vil derfor høre om der er nogen der vil være med til at dele 10 stk. med mig? Jeg vil rigtig gerne have en. Med fragt fra Tyskland, og lidt intern fragt/post imellem os der skal have én, så kommer de vel til at koste godt 200,- pr. stk.
Jeg er på :)
vil ogsaa gerne koebe een :)
Hejsa.
Bliver den lykkelige ejer af en Tesla P85D til marts. Har været ude i el-skabet i vejen og kunne se, at der sidder 35 Amp. sikringer. Så forventer jeg godt kan få 32 Amp. ud af mit anlæg, hvis jeg selv får større sikringer inde i huset! Er det korrekt?
Er helt sikkert frisk på en aften, hvor der bygges lader. Alternativt køber jeg gerne en af jeres "gamle". Hvis jeg selv skal bygge, eller købe brugt, vil det da være fint med en smart ladeport åbner. "Larsen"
@Larsen: Hvis det ikke er for sent, så vil jeg også meget gerne aftage en åbnedims!