Loading...
dk

Samle selv ladeboks - fortsættelse | Tesla Forum

kammersgaard
kammersgaard Nov 16 '14

@Larsen og Hookmaker, mange tak for svar, så er det jo unødvendigt når jeg kun har bestilt enkeltlader :-)

Hookmaker
Hookmaker Nov 16 '14
Korrekt. Men det kan jo være du gerne vil have en måler sat på din strømforsyning alligevel?
Larsen
Larsen Nov 17 '14
Hookmaker og undertegnede er altid klar med gode og en sjælden gang, også skarpe svar :-)
Forummets indlæg er redigeret af Larsen Nov 17 '14
kammersgaard
kammersgaard Nov 17 '14

@Hookmaker: Ja, jeg tror faktisk jeg får en måler på, det er jo meget sjovt at følge med i :-)

Kiefer
Kiefer Nov 18 '14

Har man først bygget en lader og synes det er sjot, så får man blod på tanden for mere og mere kompliceret lader, jeg er helt klart med på Kens idé om at få en der er netværksopkoblet ;-)

/Martin

Larsen
Larsen Nov 20 '14

Til alle jer som enten HAR lavet egne ladere, og jer som påtænker egne ladere, så har Stegen Electronics lige sendt en mail til mig om, at vi igen kan købe den lille smarte ladeport åbner hos dem. Vi skal dog min.  købe 10 stk. Jeg vil derfor høre om der er nogen der vil være med til at dele 10 stk. med mig? Jeg vil rigtig gerne have en. Med fragt fra Tyskland, og lidt intern fragt/post imellem os der skal have én, så kommer de vel til at koste godt 200,- pr. stk.

Leth
Leth Nov 20 '14
Citat fra Larsen

Til alle jer som enten HAR lavet egne ladere, og jer som påtænker egne ladere, så har Stegen Electronics lige sendt en mail til mig om, at vi igen kan købe den lille smarte ladeport åbner hos dem. Vi skal dog min.  købe 10 stk. Jeg vil derfor høre om der er nogen der vil være med til at dele 10 stk. med mig? Jeg vil rigtig gerne have en. Med fragt fra Tyskland, og lidt intern fragt/post imellem os der skal have én, så kommer de vel til at koste godt 200,- pr. stk.

Jeg er på :) 

FrederikC
FrederikC Nov 20 '14
Citat fra Larsen

vil ogsaa gerne koebe een :)
KS
KS Nov 20 '14

Også på!

Bianco
Bianco Nov 20 '14
Og et stk til mig :-)
Claus8930
Claus8930 Nov 20 '14

Hejsa.

Bliver den lykkelige ejer af en Tesla P85D til marts. Har været ude i el-skabet i vejen og kunne se, at der sidder 35 Amp. sikringer. Så forventer jeg godt kan få 32 Amp. ud af mit anlæg, hvis jeg selv får større sikringer inde i huset! Er det korrekt?

Er helt sikkert frisk på en aften, hvor der bygges lader. Alternativt køber jeg gerne en af jeres "gamle". Hvis jeg selv skal bygge, eller købe brugt, vil det da være fint med en smart ladeport åbner. "Larsen"

Singh
Singh Nov 20 '14

Jeg er også på til 1 stk.

Werge
Werge Nov 20 '14
Også gerne en til mig.
Larsen
Larsen Nov 20 '14
Okay, tak for tilkendegivelserne. Nu, da der er aftagere til en pæn stor del af de 10 stk, bestiller jeg dem. Så er der nok yderligere et par stykker som melder sig.
TBElvogn
TBElvogn Nov 20 '14
Hej Larsen.
Sådan en vil jeg da gerne købe. Mvh TB
krabbe
krabbe Nov 21 '14
Jeg er også på !
Larsen
Larsen Nov 21 '14
Jeg har nu bestilt port åbnerne. Købte 12, så der lige er et par stykker ekstra. Og Muller, du nåede lige at komme med, så nu er der vist kun en tilbage.
Forummets indlæg er redigeret af Larsen Nov 21 '14
muller
muller Nov 21 '14

@Larsen: Hvis det ikke er for sent, så vil jeg også meget gerne aftage en åbnedims!

Comeback
Comeback Nov 21 '14

også mig  tak

Larsen
Larsen Nov 25 '14
Til dem som har bestilt ladeportåbnere, kan jeg hermed meddele, at de er ankommet idag. Jeg kunne selvfølgelig ikke dy mig for at teste min egen, og den virker sgu! :-) Jeg foreslår betaling via mobile pay, alternativt overførsel til konto. Forsøger i morgen at finde nogle små prøvekuverter til forsendelse, idet jeg går ud fra, at I hver især kan acceptere forsendelse som almindelig post. Der er yderligere et par Tesla ejere der lige har skrevet om jeg har ekstra åbnere, men der er desværre ikke flere end til dem der lagde bestilling ind torsdag/fredag i sidste uge.
Forummets indlæg er redigeret af Larsen Nov 25 '14
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 »