F.eks. et "T" som i "time out" tegnet i håndbold.
Eneste ulempe er at begge hænder så ikke er på rattet, men vi kunne jo godt nå det med autopilot slået til :-)
Go' pinse....
Jeg hilser også men, ikke i CPH eller i Holte. Det en hyggelig ting. Jeg har kørt meget campingvogn i Sverige for 20-30 år siden. Alle hilste på hinanden. Bliv ved!
Jeg hilser også igen, med lige præcis ingen succes - men jeg fortsætter, indtil folk kalder mig for landsbytossen :)
Jeg hilser også rundt til alle folk. Har holdt lidt pause nogle gange, da der aldrig kom et vink tilbage igen,
Synes det er mega fedt og hygligt at vi er sådan en lille familie som hilser til hinanden som motorcyklister. Gjorde det også selv da jeg havde en MC'er. Giver lige lidt ekstra på en grå hverdag og bringer smilet frem.
Så jeg forsætter igen ihærdigt med at hilse rundt.
Vi ses der ude i min hvide perlemorshvide raket :-)
Jeg synes så at kunne konstatere, at efter emnet har været bragt op igen herinde, så er mandlige kørere begyndt at hilse igen, hvorimod det halter lidt med de kvindelige. Måske der er et overtal af herrer der læser med herinde ;-)
/Martin
Det er herligt at møde Tesla'er syd for grænsen, der er næsten altid højt humør. Det er god kotume at overhale og blikke et par gange med katastrofeblinket :-)
Med autopilot og det hele slået til så kigger jeg ikke ud af ruden. Så beklager hvis jeg ikke hilser :-)
Har ikke bemærket nogen hilse...men jeg vil da selv starte.
Nu kører jeg også i Kbh. og ser typisk en 4-5 andre teslaer hver dag.
Har selv kørt MC.. synes nu heller ikke det sker så ofte der mere...
Med hensyn til kvinder...var inde og lade i går og holdt mellem 2 biler med en kvinde i den ene og 2 (..hvilke 2 :-) i den anden...
Det er ikke sket før... Ser kun mænd.
Fik lige en status rapport fra hustruen der var en tur omkring middelfart i dag, 4 ud af 4 mænd hilste tilbage, 3 ud af 3 kvinder hilste ikke...
/Martin
Jeg hilser de fleste gange. Motorvej er ikke praktisk, men ellers er der næsten fuld hilsepligt
For et par dage siden kørte jeg ind af Hillerødmotorvejen og med den sædvanlige kø blev vinduet rullet ned fra den sølvgrå S' fører med et "Fin farve" til min gule S