Loading...
dk

Hilser på hinanden | Tesla Forum

SuneH
SuneH May 13 '16
Hilser altid hvis jeg når det. Dog ikke i Kbh eller modkørende på motorvej. Blandet respons, synes jeg. Omkring halvdelen hilser ikke tilbage.
Hilser også på Leaf m.fl. Vi elbilister må sgu holde sammen :-)
Lau
Lau May 14 '16
De nye ejere skal bare lige lære det, vi skal bare hilse videre.
Mack
Mack May 14 '16
Jeg er en af de "nye" ejere der aldrig kom i gang med vinkeriet.
Det var ellers en af de mange ting jeg på en lidt ala teenager agtig måde havde glædet mig til, og stor var min skuffelse da jeg ikke fik et eneste modvink af de førte måske 20-30 biler.
MEN! fra og med i dag, vil alle jeg møder kunne forvente et vink, måske opfulgt af et lille anerkendende nik :-)
edge
edge May 14 '16
Skøn tråd :-)

Er gået i gang med at hilse igen...

PeterC
PeterC May 14 '16
Selvfølgelig skal vi da hilse - og gerne også finde et håndtegn.

F.eks. et "T" som i "time out" tegnet i håndbold.

Eneste ulempe er at begge hænder så ikke er på rattet, men vi kunne jo godt nå det med autopilot slået til :-)

Go' pinse....

jens2
jens2 May 15 '16
Få jer en traktor eller motorcykel. De kan finde ud af det. 
Oscarsson
Oscarsson May 17 '16

Jeg hilser også men, ikke i CPH eller i Holte. Det en hyggelig ting. Jeg har kørt meget campingvogn i Sverige for 20-30 år siden. Alle hilste på hinanden. Bliv ved!

Flash
Flash May 17 '16
Er netop begyndt at hilse igen efter at have læst denne tråd.. og med stor sucess
PeterE
PeterE May 17 '16

Jeg hilser også igen, med lige præcis ingen succes - men jeg fortsætter, indtil folk kalder mig for landsbytossen :)

applebang
applebang May 17 '16

Jeg hilser også rundt til alle folk. Har holdt lidt pause nogle gange, da der aldrig kom et vink tilbage igen,

Synes det er mega fedt og hygligt at vi er sådan en lille familie som hilser til hinanden som motorcyklister. Gjorde det også selv da jeg havde en MC'er. Giver lige lidt ekstra på en grå hverdag og bringer smilet frem.

Så jeg forsætter igen ihærdigt med at hilse rundt.

Vi ses der ude i min hvide perlemorshvide raket :-)

Kiefer
Kiefer May 18 '16

Jeg synes så at kunne konstatere, at efter emnet har været bragt op igen herinde, så er mandlige kørere begyndt at hilse igen, hvorimod det halter lidt med de kvindelige. Måske der er et overtal af herrer der læser med herinde ;-)

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer May 18 '16
Solvognen
Solvognen May 18 '16

@Kiefer - eller også er os kvinder generelt bare mere uhøflige ;-)

Michael84
Michael84 May 18 '16
I Berlin mødte jeg en enkelt Tesla på tyske plader og han vinkede som en tosset og blinkede med lygterne, men han har sikkert os ventet mere en 37 sek siden han så en anden Tesla sidst...
Arnehald
Arnehald May 18 '16
Jeg laver gerne "thumbs up". Det siger jo faktisk det hele;-) Nogen synes nok det er lidt for meget, men hva' pokker.....
Lau
Lau May 19 '16

Det er herligt at møde Tesla'er syd for grænsen, der er næsten altid højt humør. Det er god kotume at overhale og blikke et par gange med katastrofeblinket :-)

koden
koden May 19 '16

Med autopilot og det hele slået til så kigger jeg ikke ud af ruden. Så beklager hvis jeg ikke hilser :-)

Har ikke bemærket nogen hilse...men jeg vil da selv starte.

Nu kører jeg også i Kbh. og ser typisk en 4-5 andre teslaer hver dag.

Har selv kørt MC.. synes nu heller ikke det sker så ofte der mere...

Med hensyn til kvinder...var inde og lade i går og holdt mellem 2 biler med en kvinde i den ene og 2 (..hvilke 2 :-) i den anden...

Det er ikke sket før... Ser kun mænd.

Forummets indlæg er redigeret af koden May 19 '16
fmm1000
fmm1000 May 19 '16
Min hustu som (desværre) kører mest i Teslarossaen brokker sig over, at mændende ikke hilser igen :-).
Kiefer
Kiefer May 19 '16

Fik lige en status rapport fra hustruen der var en tur omkring middelfart i dag, 4 ud af 4 mænd hilste tilbage, 3 ud af 3 kvinder hilste ikke...

/Martin

Kemikeren
Kemikeren May 21 '16

Jeg hilser de fleste gange. Motorvej er ikke praktisk, men ellers er der næsten fuld hilsepligt 

For et par dage siden kørte jeg ind af Hillerødmotorvejen og med den sædvanlige kø blev vinduet rullet ned fra den sølvgrå S' fører med et "Fin farve" til min gule S

Peha
Peha May 22 '16
Jeg hilser normalt, hvis jeg når at se de andre, men jeg synes at AY nr. pladerne halter det med, men det kommer vel
Sider: « 1 2 3 »