Loading...
dk

Tesla Clubhouse, Torsdag d. 7. juli 2016 | Tesla Forum

TorbenS
TorbenS Jun 28 '16

Er der nogen som har et bud på hvad "Yderligere kan du høre spændende nyheder fra vores Supercharger og Service teams" betyder ?

Jeg kan desværre ikke selv komme.

Michael84
Michael84 Jun 28 '16

Hvilket arrangement er det du henviser til?

TorbenS
TorbenS Jun 28 '16

Det er lige kommet på mail:

TESLA

Tesla Clubhouse HVORNÅR Torsdag d. 7. juli 2016
Kl. 18:00 - 20:00   HVOR Pakhuset
Langelinie Allé 47
2100 København Ø

Hos Tesla Danmark går vi en historisk tid i møde. Med målet om at sikre verdens overgang til bæredygtig transport, har vi netop udvidet vores modelprogram. Som en del af Tesla familien ønsker vi, at vores ejere tager del i denne tid fra første parket. Derfor introducerer vi vores nye eventserie - Tesla Clubhouse, eksklusivt for Tesla ejere, som bliver holdt flere gange om året.

I den første udgave vil du bl.a. blive præsenteret for den opdaterede Model S samt vores helt nye Model X. Yderligere kan du høre spændende nyheder fra vores Supercharger og Service teams.

PeterE
PeterE Jun 28 '16

Jeg taget derned på vej hjem fra job, skal nok skrive et referat herinde hvis der er interesse.

SuneH
SuneH Jun 29 '16

PeterE, skriv endelig et referat. Jeg kan desværre ikke deltage (skal til Rihanna koncert samme aften). Men er stærkt interesseret i hvad der bliver sagt til arrangementet.

Spændende nyheder vedr. Service teams kunne være at de rent faktisk forventer at kunne yde basal kundeservice fremadrettet.

(Sarkasme kan forekomme mod slutningen af indlægget).

Tesla_guru
Tesla_guru Jul 6 '16

Jeg har hørt at man skulle tilmelde sig dette arrangement. Det fremgår ikke af mail?? 
Havde egentlig blot tænkt mig at møde op!!!

PeterE
PeterE Jul 6 '16

Der er tilmeld-knap i mailen, det var der da i min - og du skal angive om du har en gæst med eller ej.

PeterE
PeterE Jul 6 '16

Der er umiddelbart ikke flere pladser, nu står der: 

'

Arrangementet har nået maximum kapacitet og er lukket for tilmeldinger. Vi afholder endnu et Clubhouse event næste kvartal. Mere info følger.

Med venlig hilsen 

Tesla Teamet.'

NOELON
NOELON Jul 6 '16

Jeg har tilmeldt 1 gæst, men som er blevet forhindret. Så har en gæste plads.

MrCoffee
MrCoffee Jul 7 '16
Samme her...
jonson12
jonson12 Jul 7 '16
Citat fra TSLA

Jeg har tilmeldt 1 gæst, men som er blevet forhindret. Så har en gæste plads.

Hey TSLA - jeg vil meget gerne gøre brug af din gæstebillet :-)
NOELON
NOELON Jul 7 '16

jonson12: Jeg har skrevet dig en PM.

Dieselosaurus
Dieselosaurus Jul 7 '16

MrCoffee: Jeg nåede ikke at få meldt mig til inden der var 'udsolgt', så jeg vil rigtig gerne overtage din gæstebillet...

MrCoffee
MrCoffee Jul 7 '16

Hej Diesel, jeg skriver lige til dig indenfor 30 min, skal lige være sikker på at den ikke er afsat...

PeterE
PeterE Jul 7 '16
Lidt korte og blandede noter fra eventen: 

SALG
Lidt snak om salg, model X holder ude foran, ingen prøveture nu. 

CHARGING
Tesla Wall Connector ca 5000,- 2,5 eller 7m
på lager nu. Egen eller Tesla installatør. 

SuC - verdens hurtigste nuludslipsopladere.
Tommelfingerregler: vis hensyn, lad op, kør videre og giv plads til folk på langtur
Lad på SU med unikt nummer, ikke på samme par. Lavt batteriniveau giver hurtigst opladning, ankom med varmt batteri kør minimum en time. Ikke egnet til opladning over cirka 80%
Dest charging, luften april, alle detaljer findes i navi. 

Charging AC vs DC, DC værende SuC og chardemo og går udenom bilen lader men direkte til batterierne. 

Ingen planer om SuC i nsj pt, der arbejdes på flere lokationer i dk fx ved vestkysten. Der kommer ikke flere i Kbh. 

Der sker en del i Sydeuropa, Italien, Frankrig og Spanien. Åbner nye SuC hver uge pr. 

Hold altid batteriet imellem 20 og 90% og kun 100% ved langtur. Ingen grund til at motionere batterier 

SERVICE
New Tesla Way
Verdens bedste service, beklagede den dårlige service, arbejder hårdt, for få folk, fordobler og tredobler teknikere, nyt backoffice callcenter, lægger sig fladt ned og beklager igen. 
Peace of mind, ny aftale på 4 eller 8 år. Kommer snart, bilen adviserer selv at den skal til service. Eksisterende aftaler konverteres, nok. Lidt uklart. 

White Glove, 3-4 teknikere per bil, hurtigt ind og ud igen inden kaffen er drukket.
Bedste region
Bedste tekniker i Europa
Udvidelses planer, Kirstinehøj 45 overtages, nye flowlines, 1500 bilers kapacitet på plads i de næste på måneder

Copenhagen_service@tesla.com altid (!)

Clubhouse Århus september.

Og pindemadder.

PeterE
PeterE Jul 7 '16
Lidt billeder. 

PeterE
PeterE Jul 7 '16
.

PeterE
PeterE Jul 7 '16
.

edge
edge Jul 7 '16

Var der nogen forklaring på hvorfor den nye lader ikke udnytter alle 32 A, så man kunne lade med dobbelt hastighed, hvis man har dobbeltlader?

PeterE
PeterE Jul 7 '16
edge, nej men det var en slide med forskellige lademuligheder og de vil forsøge at sende deres slides ud.
Sider: 1 2 »