Er der nogen som har et bud på hvad "Yderligere kan du høre spændende nyheder fra vores Supercharger og Service teams" betyder ?
Jeg kan desværre ikke selv komme.
Er der nogen som har et bud på hvad "Yderligere kan du høre spændende nyheder fra vores Supercharger og Service teams" betyder ?
Jeg kan desværre ikke selv komme.
Det er lige kommet på mail:
HVORNÅR
Torsdag d. 7. juli 2016Hos Tesla Danmark går vi en historisk tid i møde. Med målet om at sikre verdens overgang til bæredygtig transport, har vi netop udvidet vores modelprogram. Som en del af Tesla familien ønsker vi, at vores ejere tager del i denne tid fra første parket. Derfor introducerer vi vores nye eventserie - Tesla Clubhouse, eksklusivt for Tesla ejere, som bliver holdt flere gange om året.
I den første udgave vil du bl.a. blive præsenteret for den opdaterede Model S samt vores helt nye Model X. Yderligere kan du høre spændende nyheder fra vores Supercharger og Service teams.
Jeg taget derned på vej hjem fra job, skal nok skrive et referat herinde hvis der er interesse.
PeterE, skriv endelig et referat. Jeg kan desværre ikke deltage (skal til Rihanna koncert samme aften). Men er stærkt interesseret i hvad der bliver sagt til arrangementet.
Spændende nyheder vedr. Service teams kunne være at de rent faktisk forventer at kunne yde basal kundeservice fremadrettet.
(Sarkasme kan forekomme mod slutningen af indlægget).
Jeg har hørt at man skulle tilmelde sig dette arrangement. Det fremgår ikke af mail??
Havde egentlig blot tænkt mig at møde op!!!
Der er tilmeld-knap i mailen, det var der da i min - og du skal angive om du har en gæst med eller ej.
Der er umiddelbart ikke flere pladser, nu står der:
'
Arrangementet har nået maximum kapacitet og er lukket for tilmeldinger. Vi afholder endnu et Clubhouse event næste kvartal. Mere info følger.
Med venlig hilsen
Tesla Teamet.'
Jeg har tilmeldt 1 gæst, men som er blevet forhindret. Så har en gæste plads.
Hey TSLA - jeg vil meget gerne gøre brug af din gæstebillet :-)
MrCoffee: Jeg nåede ikke at få meldt mig til inden der var 'udsolgt', så jeg vil rigtig gerne overtage din gæstebillet...
Hej Diesel, jeg skriver lige til dig indenfor 30 min, skal lige være sikker på at den ikke er afsat...
Var der nogen forklaring på hvorfor den nye lader ikke udnytter alle 32 A, så man kunne lade med dobbelt hastighed, hvis man har dobbeltlader?