Loading...
dk

Så er der en spændende opdatering i vente | Tesla Forum

KimT
KimT Sep 23 '16

Der er ikke tilføjet waypoints - desværre. Jeg fik leget 5min med beta versionen i sidste uge

MOS
MOS Sep 23 '16

Øv! Det er Tesla simplethen nødt til at lave bedre. Waypoints i v8.1, tak!

Og så lige en bedre internet browser. Den eksisterende er jammerligt dårlig :-(

KimT
KimT Sep 23 '16

En af hackerne (Ingeneer) skrev i sidste uge på TMC :

The CID is definitely less laggy. The browser is the same crappy thing, but in general they have squeezed out a bit more performance. It's helped that they've turned off the horrendous amount of syslog logging that used to be happening in the background.

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/firmware-8-0.72787/page-49#post-1735143

ODE90D
ODE90D Sep 24 '16
Stadig ingen i DK der har fået den?
P85DK
P85DK Sep 24 '16

Der går nok en uge eller mere før den kommer til Europa, men her kan den ses:

 

Kiefer
Kiefer Sep 24 '16

Og når Elon skriver de sender den ud i klumper, men han i virkeligheden at man skal forvente en 8-10 uger før alle har fået, sådan plejer det vist at være...

Hverken vores X eller S har fået version 8 endnu, og så mange X'er der jo heller ikke at sende ud til.

/Martin

Hilbert
Hilbert Sep 25 '16

Jeg føler det også meget kritisabelt at Tesla stadig ikke har mulighed for at indlægge "waypoints".

Og så er jeg spændt på om de heller ikke har fået rettet fejlen med at medtage evt. sejltur i distancen.

gw
gw Sep 25 '16

Fik da en mail her til aften fra Tesla ang. 8.0 firmwaren, hvor følgende tekst var at finde i "Softwareopdatering 8.0 vil være tilgængelig for Model S og Model X flåden i løbet af de kommende uger.", så det er ligesom sidst. De satans amerikanere får den før alle andre igen :)

Michael84
Michael84 Sep 25 '16

På den anden side kan vi så være glade for at vi fik Spotify før amerikanerne... Og det er indtil videre unendt hvor længe før, men lidt mere end to uger er der da gået... ;-)

KimT
KimT Sep 25 '16

Hvis man kikker på http://ev-fw.com/track-reports.php kan man måske konkludere : 

Ind til videre er der 96+18 der har rapporteret at de har fået opdateringen. Det i sig selv siger jo ikke det store, men hvis man kikker på version 2.36.31 - som var en sikkerhedspatch som man må gå ud fra at alle fik - så er der 554 der fik den. 

Så et forsigtigt slag på tasken giver at 20% pt hat fået opdateringen

Kiefer
Kiefer Sep 25 '16

gw: Men til gengæld vil du være på patch nummer 8 eller 9 når du endelig får den ;-)

/Martin

gw
gw Sep 25 '16
Kiefer : Jeg er ikke bygget med et gen for tålmodighed. Bliver virkelig testet for tiden. Note7 er ikke kommet til dk endnu pga batterigate, iPhone 7 plus er ikke til at opstøve endnu. Og så det her 8.0 ræs. Arrrrrgggggg.
Jabba
Jabba Sep 25 '16

First world problems for Millennials.

Citat fra gw Kiefer : Jeg er ikke bygget med et gen for tålmodighed. Bliver virkelig testet for tiden. Note7 er ikke kommet til dk endnu pga batterigate, iPhone 7 plus er ikke til at opstøve endnu. Og så det her 8.0 ræs. Arrrrrgggggg.
gw
gw Sep 25 '16
@Jabba. Så blev man da lige puttet i en kasse der.
Jabba
Jabba Sep 25 '16

Nu var det ment lidt med et smil på læben. Skulle måske have smidt en smiley ind til sidst. Men læs da lige indlægget igen. Det lyder godt nok hårdt at skulle vente på de seneste/nyeste gadgets og updates.

 

Hvis det får dig til at føle dig mindre truffet, så fjern da gerne Millennials fra min kommentar.

 

Citat fra gw @Jabba. Så blev man da lige puttet i en kasse der.
Kiefer
Kiefer Sep 25 '16

Jeg kender følelsen, Iphone 7 er bestilt idag, jeg skal ikke have en plus da jeg synes den er alt for stor, Apple watch series 2 er ikke til at opdrive, og en note 7 vil jo futte hytten af ;-)

Nå ja, og så venter jeg spændt på 8.1...

/Martin
 

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Sep 25 '16
NeWT
NeWT Sep 26 '16
Apple watch series 2 Fås i Hamborg og Berlin
Mike
Mike Oct 8 '16
Så kom v8 software update her til morgen! Spændt på at prøve det af senere
Lborch
Lborch Oct 8 '16
Hvad??? Har du fået den???
Til X eller S?
gw
gw Oct 8 '16

Nogen som kan oplyse fra deres router log hvor meget updaten fylder? Kan se min router viser omkring ½mb i timen traffik til min Tesla pt. virker bare lidt langsomt synes jeg.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 »