Loading...
dk

Der er kun få tilmeldte til rekordforsøg - Silkeborg - Nymotorvej - | Tesla Forum

ErikBH
ErikBH Aug 7 '16
Citat fra The_Stig

Jeg spurgt Mikkel, om han vil lave et link på indgangssiden på linkmytela?

fin idé - måske han vil komme og fortælle om arbejdet med programmet. 

ElPeter
ElPeter Aug 8 '16
Tilmeldt. Når start- og sluttidspunktet for arrangementet ikke er helt fast så tror jeg at SuC-belastningen vil blive tilstrækkeligt spredt ud til at det kan lade (???) sig gøre :-)
CanEl
CanEl Aug 8 '16

hvad er der på programmet mellem 10 og 15?

Icebreak
Icebreak Aug 10 '16

Så fik jeg mig "nosset" sammen og blev tilmeldt..... spændende om vi når rekorden.

ErikBH
ErikBH Aug 10 '16
Citat fra ElPeter Tilmeldt. Når start- og sluttidspunktet for arrangementet ikke er helt fast så tror jeg at SuC-belastningen vil blive tilstrækkeligt spredt ud til at det kan lade (???) sig gøre :-)

"lade" sig gøre.. tøhø ;-).

Det eneste der er fast er at man gerne skal komme senest kl. 15 og vi er færdige med kortegen ca. 17. Før og efter er der mulighed for at lade bil og hygge sig med ligesindede.

Citat fra canel

hvad er der på programmet mellem 10 og 15?

Vi har inviteret Jan Darville fra God Energi til at holde et oplæg. God Energi monterer og vedligeholder ladestandere både AC stolperne og DC standere. De arbejder pt. ikke for Clever men ellers har de fingrene i alle andre DC standere. Samtidig er God Energi hovedentreprenør på de nye elbusser i København. Disse to emner vil Jan underholde om - jeg har talt i telefon med ham i 1,5 time, ingen tvivl om at han ved meget.

Måske kommer der andre oplæg det vides ikke med sikkerhed endnu.

Hvordan de forskellige ting kommer til at ligge vides heller ikke endnu. Måske får vi også lagt noget ind om lørdagen, så der er god tid til at elbilshygge og evt. se på alle Silkeborgs events (http://vejfest.dk).

Citat fra Icebreak

Så fik jeg mig "nosset" sammen og blev tilmeldt..... spændende om vi når rekorden.

Fedt! Det gør vi! Vi har deltagere fra 6 nationer og det stiger hver dag. Der er flere som dig der ikke har nosset sig sammen - det ved jeg ;-).

Lige nu er vi på 173 biler.

vh, Erik

griffel
griffel Aug 10 '16
Jeg har også lige tilmeldt mig :-)
CanEl
CanEl Aug 10 '16

så er vi tilmeldt med 2 biler

min hustru kommer senere på dagen.

Forummets indlæg er redigeret af CanEl Aug 10 '16
ErikBH
ErikBH Aug 10 '16
Citat fra griffel Jeg har også lige tilmeldt mig :-)

stærkt - det bliver hyl!

Citat fra canel

fedt Niels. Og så i en Citroën C1! Det er den første af den model der er meldt til, rigtig godt!

/Erik

The_Stig
The_Stig Aug 10 '16
Citat fra ErikBH
Citat fra griffel Jeg har også lige tilmeldt mig :-)

stærkt - det bliver hyl!

Citat fra canel

fedt Niels. Og så i en Citroën C1! Det er den første af den model der er meldt til, rigtig godt!

/Erik

Hej Erik
Ved ikke om dem jeg talte med fra Belgien har givet lyd fra sig endnu? men kan du ikke løbende informere antal tilmeldte så vi kan få nysgerrigehden stillet?

PFT //The_Stig
ErikBH
ErikBH Aug 11 '16
Citat fra The_Stig
Ved ikke om dem jeg talte med fra Belgien har givet lyd fra sig endnu? men kan du ikke løbende informere antal tilmeldte så vi kan få nysgerrigehden stillet?

jeg har ikke hørt fra Belgien. Vi har vist heller ikke kontaktet dem.

Jeg har uploadet lidt tal til http://boersting.dk/fdel/   - den vil blive løbende opdateret.

Der er stadig en del der har sagt at de kommer som ikke har meldt sig på, så vi skal nok nå det.

/Erik

Forummets indlæg er redigeret af ErikBH Aug 11 '16
ByeOpec
ByeOpec Aug 11 '16
Jeg har gjort lidt reklame for dette fantastiske initiativ, når jeg har SC alligevel. Jeg har delt et simpelt udprint af indbydelsen ud, men ErikBH kan vi ikke få en pdf, max 1 A4 side, vi Teslaejere kan dele ud, når vi alligevel venter på at bilen lader?

Med over 4000 Teslaer i DK, så burde det være nemt at finde 300, der kan deltage i rekordforsøget - kom nu Boys and Girls - det bliver en fed dag :-)

PS. Kommer fra Vedbæk og holder gerne i kø på hjemturen, hvis det er det, der skal til for at få rekorden i hus - denne indstilling må gerne kopieres ;-)
KimT
KimT Aug 12 '16

Nu når der er knap 4000 Tesla'er i DK er det lidt mærkligt at der kun er 115 tilmeldte.

Kunne man ikke få Tesla til at sende nævne det i et nyhedsbrev (som bliver sendt ud til alle ejere) ? Eller få Ken til at sende et ud (under ens profil er der jo en markering for "Tilmeld dig nyhedsbrev").

PeterE
PeterE Aug 12 '16

Det er et fantastisk initiativ, der er bare langt (!) til Silkeborg for mange af os og pga overload på SuC'erne på vejen bliver det nærmest umuligt eller i al fald spændende at se hvor mange dage det tager at komme return til Sjælland - jeg overvejer det :)

SuneH
SuneH Aug 12 '16

@ByeOpec: +1 for dit brugernavn :-)

ByeOpec
ByeOpec Aug 12 '16
@SuneH

Takker :-) kan dog ikke tage æren for det - så det på en nummerplade på en Tesla i Hong Kong.
ByeOpec
ByeOpec Aug 12 '16
Måske det ville hjælpe lidt hvis Tesla kunne nå at få åbnet den lovede SC i Vestjylland - så til vores Tesla Danmark medarbejdere, som læser med på dette forum - det ville se ret godt ud, PR mæssigt, hvis I kunne åbne en ny Supercharger samtidig med, at vi får elbilsrekorden tilbage til Danmark. Jeg kunne forstå på det seneste Tesla Club House arrangement i København, at det skulle være relativt nemt at få tilladelse til at bygge en sådan SC i Danmark...
ErikBH
ErikBH Aug 12 '16
Citat fra KimT

Nu når der er knap 4000 Tesla'er i DK er det lidt mærkligt at der kun er 115 tilmeldte.

Kunne man ikke få Tesla til at sende nævne det i et nyhedsbrev (som bliver sendt ud til alle ejere) ? Eller få Ken til at sende et ud (under ens profil er der jo en markering for "Tilmeld dig nyhedsbrev").

Det er 111 danske Tesla'er tilmeldt. Det er knap 2,9% af de indregistrerede Teslaer. Jeg er selv overrasket over at der ikke er flere tilmeldte endnu, men vi skal nok nå det. 

Ken er på sagen, jeg tænker bare han har nok at se til og Tesla er vi i dialog med. Men tak for input.

Citat fra SuneH

@ByeOpec: +1 for dit brugernavn :-)

+1 :-) 

Citat fra PeterE

Det er et fantastisk initiativ, der er bare langt (!) til Silkeborg for mange af os og pga overload på SuC'erne på vejen bliver det nærmest umuligt eller i al fald spændende at se hvor mange dage det tager at komme return til Sjælland - jeg overvejer det :)

Der er tilmeldt 31 danske Teslaer fra Øst for Storebælt. Det burde ikke give det store problem hvis folk rubber neglene og kun lader det de skal. Jf. Ken vil Tesla guide ved SuC'erne den dag. En søndag aften er der nok begrænset hvad der ellers er af langfart (?). Og så kan man jo sparke dæk med de andre mens man topper op.

Søndag formiddag kommer der jo også oplæg om bl.a. etablering af ladestandere, el busser og hvordan det er at tage på ferie i alperne i en Nissan LEAF med hele familien. På toppen af det bliver der masser af god elbil snak.

Kommer du lørdag har du mulighed for en hel sjov weekend med elbiler ;-). FDEL har en central stand midt i alle festlighederne hvor der udbydes ture i elbiler og snak mellem elbilister og "almindelige" borgere. Tesla kommer og formentligt flere andre importører, E.ON, Clever mv. Så der er god mulighed for at snakke.

Det bliver en stor oplevelse er jeg sikker på og jo flere biler vi er jo bedre statement for vore politikere!

Der er en Tesla fra Wien og en Citroën C-zero (med 22kWh batteri) fra Kassel kanten, så du bliver ikke den der kommer sidst i seng ;-).

Borgerne i Silkeborg der står på motorvejen på den anden side af autoværnet får sig også en fed oplevelse med alle de larmende lastbiler, racerbiler og veteran'er inden vi lydløst kommer susende. Ren sci-fi for dem der ikke kender til elbiler.

/Erik

Brian1
Brian1 Aug 13 '16

Så er min X og jeg tilmeldt.

ErikBH
ErikBH Aug 14 '16
Citat fra Brian1

Så er min X og jeg tilmeldt.

Fedt Brian! Jeg fik lige en fed besked:

"Så har jeg lige tilmeldt både Buddy og Kewet ;-)

Får dem transporteret på trailer bagefter en Model X.

Må Kewet'en stå på traileren under parraden eller tæller den så ikke med? Kunne se lidt fint ud med en Kewet bagefter en Model X tænker jeg :-)". 

alt for fed historie :-). Jens der kommer med de to biler har selv en Tesla Model S også, så han stiller 3 elbiler :-)

Der er i øvrigt 200 tilmeldte nu. http://boersting.dk/fdel

/Erik

DeaconWP
DeaconWP Aug 15 '16

Så er jeg tilmeldt. Selvfølgelig med trailer.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »