Citat fra Jutupe : "OMG...OMG...OMG..keycard...OMG..."
Vi må håbe bilen bliver godt modtaget og solgt i stort antal.....andre steder i verden.
Tilsyneladende er man ikke så begejstret i Norge. Der efterspørger man en anden slags biler.
Der er for lidt bagageplads, muligvis ikke trækkrog... og kan ikke leveres før 2018-19.
Til den tid kan man sikkert købe en brugt MX til rimelige penge.
Herhjemme kan jeg desværre heller ikke se markedet for bilen (øv).
De få danskere som kunne lokkes til at springe på en elbil, tvivler jeg på vil betale 400k+ for en M3.
Jeg er glad for min Model S :-)
Altså jeg har så en lidt anden take på emnet. De 35.000 USD i basis udgaven, skulle efter min beregning med afgift, koste 321.000, langt langt fra Model S og X niveau, vi er nede i alm. dødelige familie niveau. Forsikring, mindre dæk, og kWh/km, afskrivning, rimelig garanti kommer til at gøre Model 3 til en meget billigere bil end en 3-4 år gammel Model S eller X.
Long Range koster ret meget, dual motor og premium og autopilot er højt prissat, og måske også højere end jeg vil være med til når bestillingsdagen kommer, selvom en Long Range Model 3 ser ud til at have en rigtig fin rækkevidde, mellem 90D og 100D.
Ang. træk har Musk tweatet at det kommer, hvis det mangler kunne det godt være deal breaker:
https://twitter.com/elonmusk/status/716708661024804866?lang=en