Loading...
dk

Model 3 info | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Model 3 » Model 3 - Nyheder
mbk
mbk Nov 12 '18

Aero cover beskytter tilsyneladende ikke mod skrammer på fælge. 

mbk
mbk Nov 12 '18

Baglygterne på Model 3 har samme lys som bag på Model X, lidt en neon lys effekt, det ser lidt friskere ud end Model S baglygter, ikke noget der er vigtigt i sig selv, men side om side ser baglyset mere futuristisk og friskere ud. 

mbk
mbk Nov 12 '18

Det med at Model S har dobbelt så meget plads til bagage har jeg lyst til at sige bullshit, de må have en eller anden spøjs måde at opgøre det på, i praksis er det tæt. Der kan ligge en carry on I fronten på Model 3, men ikke noget jeg ville bruge ofte, det er for bøvlet og man kan ikke lukke uden fedtede fingre. Det er nemt nok at åbne Model 3 bagagerum, men føles lidt bøvlet at smække det ved at holde i håndtag, fik den smækket 2 gange af de første 5 forsøg, tror nok man kan vænne sig til det. På min egen klap smækket jeg den ofte ved rykke den ned med fingre på lakken, men det sviner jo, kommer jeg nok også til på Model 3

P85DK
P85DK Nov 12 '18
Citat fra mbk

Aero cover beskytter tilsyneladende ikke mod skrammer på fælge. 

Den er åbenbart stadig lidt for stor for nogle ...

At den føles hurtigere og mere sportslig i forhold til Model S er jo helt naturligt, sådan er det med alle mindre biler med lidt motor. Du får en fed fart fornemmelse uden at kortet er i helt så meget fare som med de store biler, det er jo hele opskriften bag hot hatch, bare tænk på Fiat Uno Turbo i.e. ;-)

Nu når du har set alle farverne, hvilken er så farvoritten? Jeg synes den grå eller blå umiddelbart er interessant, eller?

Forummets indlæg er redigeret af P85DK Nov 12 '18
MOS
MOS Nov 12 '18

@mbk

Tak for din store indsats med at gennemgå og oplyse os om Model 3! Jeg ved, du naturligvis også gør det af egen interesse, men der er helt sikkert også mange af os andre, der kigger nysgerrigt med.

jramskov
jramskov Nov 12 '18
Helt enig med @MOS, mange tak for din indsats @mbk!
mbk
mbk Nov 12 '18

@P85DK

Blå er rigtig flot, men de er alle flotte på hver deres måde. Hvid er også rigtig flot, især hvis den bliver dechromed. Sølv med sports følge så også rigtig flot ud.

Jeg selv vælger den jeg ikke har set endnu, sort. Grunden er simpel nok, den er lidt billigere og jeg har altid været glad for sort. Hvis alle farver var includeret ville jeg nok tage blå, men det er tæt mellem sølv og hvid også. 

Forummets indlæg er redigeret af mbk Nov 12 '18
mbk
mbk Nov 12 '18

En af de ansatte nævnte hvid med standard fælge uden hjulkapsler også så godt ud grundet mørkegrå fælge. Jeg har desværre ikke set standard fælge uden hjulkapsel den endnu men jeg fik vist et billede med skjuler til møtrikker, der så rimelig fint ud. Hjul størrelse på Model 3 er tydeligvis mindre når bilerne står side om side, men Model X er også noget af et bæst med 22"

Forummets indlæg er redigeret af mbk Nov 12 '18
mbk
mbk Nov 12 '18

Undskylder for stavefejl, mangel på ord etc, det er skrevet på en 5" skærm med de mange begrænsninger dette her forum har. 

mbk
mbk Nov 13 '18

Jeg glemte at nævne at indstille rat med scroll hjul føles ret lækkert, helt klart en bedre oplevelse og mulighed for fin indstilling end jeg har prøvet før.

Luft/blæser er lidt weird, men godt, prøvede det kun kort, det virkede fint og ser ret lækkert ud at der ikke er de manuelle spjæld. 

Forummets indlæg er redigeret af mbk Nov 13 '18
SQLCPH
SQLCPH Nov 13 '18
Er der nogle der har modtaget invitation til fremvisning af model 3?
mbk
mbk Nov 13 '18

@SQLCPH

Desværre ikke, men electrek har en artikel om at de er begyndt at invitere i andre europæiske stor byer som Paris.

loeweman
loeweman Nov 13 '18

@SQLCPH/mbk

Heller ingen invitation her... Faldt over denne liste på Inverse.com over planlagte fremvisninger af Model 3 i Europa:

• Amsterdam, the Netherlands (starts 13 November)
  • Rotterdam, the Netherlands (starts 13 November)
  • Munich, Germany (starts 14 November)
  • Düsseldorf, Germany (starts 14 November)
  • Zaventem, Belgium (starts 14 November)
  • Zürich, Switzerland (starts 14 November)
  • Milan, Italy (starts 14 November)
  • Paris, France (runs 14-29 November)
  • Barcelona, Spain (starts 14 November)
  • Mall of Scandinavia, Solna, Sweden (runs 14-25 November)
  • Lisbon, Portugal (starts 14 November)
  • Vienna, Austria (starts 19 November)
  • Gothenburg, Sweden (runs 24 November-8 December)
  • Täby, Sweden (26 November)
  • Malmö, Sweden (17 December)

Desværre ikke noget om Danmark endnu...

Forummets indlæg er redigeret af loeweman Nov 13 '18
mbk
mbk Nov 14 '18

@loeweman

Så vidt jeg kan forstå på electreks artikel så behøver man ikke en invitation for at møde op og se bilen, men man får lov at springe evt. kø over.

Hvis det er US versionen, så har jeg fået min lyst stillet :)

tag68
tag68 Nov 14 '18

Er det ikke lidt underligt at Norge ikke er på den liste, da det er dem der importer flest Tesla i europa?

SuneH
SuneH Nov 14 '18

Tror sørme jeg tager turen over broen og ser den i Malmö d. 17. dec.

Men ærgerligt, at man ikke kan prøvekøre den.

MOS
MOS Nov 14 '18
Citat fra tag68

Er det ikke lidt underligt at Norge ikke er på den liste, da det er dem der importer flest Tesla i europa?

Oslo er da med:

https://www.tesla.com/da_DK/event/Meet-Model3-Oslo 

tag68
tag68 Nov 14 '18
Citat fra MOS
Citat fra tag68

Oslo er da med:

https://www.tesla.com/da_DK/event/Meet-Model3-Oslo 

Det ville også være mærkeligt hvis de ikke var, jeg så kun på listen fra tidliger indlæg, der kunne jeg ikke se Norge på listen, så mangler vi bare DK
P85DK
P85DK Nov 14 '18

har fået en invitation til showcase d. 24. november i Kastrup, men det ser ud til at det kun er Model S og X

Sider: «« « ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... » »»