@PeterE
Jeg regner med at køre i ~10år, umiddelbart tror jeg at Model 3 bliver nem nok at få til at køre i 10 år, batteriet er selvfølgelig en joker, men med 8års garanti bliver det nok ikke et stort issue.
Når det er sagt så er det nok hvilke fejl bilen får og hvor dyre de er at reparere der bestemmer levetiden mere end noget andet. Jeg kunne godt finde på at købe en Model S som bil nummer 2 når den er nede i 150.000, men der går nok lang tid.
Jeg tror slet ikke at det bliver noget problem, Tesla bygger generelt biler i god kvalitet. Model 3 er nok den bedste indtil videre, og jeg ville slet ikke være bekymret over batterier eller DU. Og resten går i stykker hvis det går i stykker, sådan er det jo. Jeg tror blot at mange - nok ikke alle - men at mange efter 3-5-7 år får lyst til at prøve noget andet. Teknologien fortsætter med give os nye muligheder, og måske kunne jeg have beholdt min første iPhone - og det gjorde jeg heller ikke. .Ved godt at ingen af os skifter bil som vi skifter telefon, trods alt. Jeg siger til når min TMS kommer ned i 150.000,- :)