Loading...
dk

Model 3 info | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Model 3 » Model 3 - Nyheder
voersaa
voersaa Jan 11
Citat fra Daskino40

står Bilen stadig i Bredgade? vil have familien med ind i morgen. 

Den stod der sidste weekend så jeg vil tror den stadig er der 

selsoe
selsoe Jan 11
Citat fra Daskino40

står Bilen stadig i Bredgade? vil have familien med ind i morgen. 

Ja det gør den. Kom lige forbi ;)

Ice2EV
Ice2EV Jan 11

Hvis man antager de skal lastes i Glovis Captain, så er der et link til hende her:

https:///...essel:GLOVIS_CAPTAIN

Glovis Captain bør kunne have ca 5500 model 3 babies i maven.

Scroll lidt ned, så kan man klikke på se live position. 

Så hvis i sætter ovenstående link ind i jeres browser, så kan I lynklikke på hvor langt baby er kommet!

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Jan 11
jramskov
jramskov Jan 12
Så er der bestilt.
Long Range med firehjulstræk
Dybblå metallak
18" Aero-fælge
Sort Premium-interiør

Levering i marts.
P85DK
P85DK Jan 12
Quote from jramskov Så er der bestilt. Dybblå metallak

Fed farve - tillykke! 

mbk
mbk Jan 12

@jramskov

Tillykke, så den konfig med hvide sæder i dag, den blå er virkelig flot. 

Jeg har endelig set std fælger med aero cap kittet, det ser sgu fint ud. 

Selve bremsekalibrene synes jeg ser pænere ud på Model 3 end Model S, jeg tror de er malet på 3'eren.

https://shop.tesla.com/ca/en/product/vehicle-accessories/model-3-aero-wheel-cap-kit.html

Forummets indlæg er redigeret af mbk Jan 12
jramskov
jramskov Jan 12
Tak, det er lidt vildt / uvirkeligt efter at have ventet i hvad, 3 år eller mere?
voersaa
voersaa Jan 12

@jramskov tillykke og husk nu at kontakte Tesla med en referral hvis du ikke allerede har gjort det. Regner personligt ikke med at få ret meget brug for super charging men man kan ligeså godt snuppe det når det er gratis :-)

Skriver fra min telefon og har ikke lige proceduren ved hånden men skriv hvis du vil vide hvad nogle af os andre gjorde og jeg kan poste det.

Forummets indlæg er redigeret af voersaa Jan 12
MOS
MOS Jan 12

6 mdr. gratis SuperCharging er da klart værd at tage med. Hvis man f.eks. skal på sommerferie sydpå med bilen, så er turen pludselig blevet gratis. Længere ture rundt i DK er også langt mere behagelige, hvis man indlægger pauser undervejs. Og hvad er så mere oplagt end at fylde bilen med gratis strøm under vejs? Du kan også se det sådan: Den gratis strøm, du kan nå at lade på en SuC betaler for din sandwich/burger på Sunset eller hvor man nu lige spiser.

For at få 6 mdr. gratis SuC, skal du sende en e-mail til buildmy3EMEA@tesla.com. 

Skriv "Referral" i emnefeltet.

Skriv dit reservationsnummer (RN nummeret fra MyTesla).

Skriv referral koden: (f.eks. http://ts.la/markolaf238).

Skriv dine kontaktinformationer (navn, adresse, telefonnummer).

Forummets indlæg er redigeret af MOS Jan 12
mbk
mbk Jan 12

De giver vist endda 3 måneder ekstra Supercharging når man ikke har prøvekort bilen. 

Ice2EV
Ice2EV Jan 12

Så er Glovis Captain sejlet fra Sivsko, på vej imod Balboa ved Panamakanalens indsejling.

voersaa
voersaa Jan 12
Citat fra Ice2EV

Så er Glovis Captain sejlet fra Sivsko, på vej imod Balboa ved Panamakanalens indsejling.

Fedt, forvent at du/vi bliver jagtet af folk som vil se verdens bedste bil :-D

Forummets indlæg er redigeret af voersaa Jan 12
Ice2EV
Ice2EV Jan 12

@voersaa Har desværre lige sat bestillingen på hold. En årsag er prisen er kendt resten af året og jeg gerne vil se EQC's prissætning og håndtering.

Men derfor er jeg stadig spændt på at se TM3 på gaden. Det ender nok med en alligevel.

voersaa
voersaa Jan 12

Ice2EV Jeg står med en bil der er tæt på udløb og en standard range var hvad jeg havde i tankerne da jeg blev skrevet op for 2 år siden. Rationelt ved jeg stadig ikke hvad jeg har gang i med min bestilling men hold op hvor jeg glæder mig :-)

For dem som ikke forstår hvad vi taler/skriver om i forhold til skibet: https://electrek.co/2019/01/11/tesla-model-3-shipment-oversea-deliveries/

DN
DN Jan 13
Nogen der har bestilt fælge til deres model 3 på evwheeldirect.com eller tsportline.com? Jeg er lidt i tvivl om kvaliteten og ikke mindst den endelige pris i dk.
Hilbert
Hilbert Jan 13

@DN

Køb kun alu-fælge beregnet til vinterbrug og med 5-års overfladegaranti. Garantien skal bekræftes af sælgeren (ikke nok med fabriksgaranti). Taler ud fra dårlig erfaring med AEZ/daekonline.dk. Nogle holder kun et par vintersæsoner.

Agon
Agon Jan 13
Jeg kan se at i Sverige er serviceintervallet 2 år/40000 km. Står ikke noget på den danske side endnu men velsagtens det samme. 
ElPeter
ElPeter Jan 13
Citat fra DN Nogen der har bestilt fælge til deres model 3 på evwheeldirect.com eller tsportline.com? Jeg er lidt i tvivl om kvaliteten og ikke mindst den endelige pris i dk. 
Jeg har haft fælge fra T-sportline på min model S i 3 år nu og de er stadig fine, de er mine sommerfælge, jeg bruger de medfølgende Teslafælge om vinteren.
jramskov
jramskov Jan 13

Hvad koster et sæt Tesla 18" Aero-fælge?

Sider: «« « ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 »