Var en tur i syd Frankrig i sommerferien, på vej der ned havde vi en overnatning ved en "destination charger" - ankom med få procent tilbage og var fuld opladet næste morgen.
På vej hjem ville vi gøre det samme, så vi ringede til en anden "destination charger" og ville sikre os vi kunne lade om natten. Han kunne så (på dårligt engelsk) fortælle vi skulle betale for strømmen, men ikke hvad vi skulle give. Det endte så med at vi tog en SuC og et almindelig hotel uden at oplade der. Jeg kom til at tænke på at jeg aldrig så en regning fra det første hotel, inden jeg kørte kortet igennem. Så ved ikke om jeg har betalt for strømmen der og hvor meget.
Til mit spørgsmål: Er der nogle regler for disse "destination charger" ? Skal de være gratis? Skal de tage en bestemt pris. - Jeg havde forstået det således at de var gratis, hvis man benytter stedet (spiser på den restaurant eller sover på det hotel, som har opladeren) - Omvendt kan man ikke bare komme og lade, uden at købe/anvende noget på stedet.