Loading...
dk

Bryllupskørsel | Tesla Forum

Reklame
Gustavsfar1
Gustavsfar1 Mar 29

Hej allesammen.

Det lader desværre til at den efterfølgende middag for chauffører og ledsagere rykkes til september måned i stedet for i august. Der er 2 mulige datoer at vælge imellem. Den ene er lørdag den 8. september. Den anden dato er lørdag den 15. september. Bemærk at det kun er muligt den ene af datoerne, så vi skal finde fælles fodslag om den ene af datoerne. Jeg beklager virkelig ændringen, og håber samtidig ikke at det hindrer de allerede tilmeldte i at deltage.

Send mig gerne en privat besked om hvilken dag der passer jer bedst.

Vedr. kørslen på bryllupsdagen har jeg aftalt med gommen at vi alle mødes på Billeskov Herregård på Vestfyn kl 11.30. Der bliver smurt nogle sandwiches til chaufførerne som kan fortæres inden vi kører gæsterne afsted kl. 12.

God påske til alle!

Hilsen

Kristian

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar1 Mar 30
griffel
griffel Mar 31

Er der mon en dresscode til chaufførerne...?

/Jakob :-)

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Apr 3

Hej Jakob.

Jeg har ikke forhørt mig om der er dresscode til chaufførerne

Jeg spørger lige og vender tilbage.

Jeg mangler stadig en del tilbagemeldinger om den efterfølgende middag som nu er enten den 8. eller 15. september.

Giv mig gerne en melding herom.

/Kristian

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar1 Apr 3
Gustavsfar1
Gustavsfar1 Apr 3

Der er ingen dresscode som chauffør så alm pænt tøj er helt fint.

DeaconWP
DeaconWP Apr 4

Øv.

Det er ikke nemt.

Nu er det  så nogle andre ting, som vi skal koordinere.

Nu skal det så være de weekender der er på hver side af min søns 20 års fødselsdag.

Og i september skal han også starte på universitetet i Aarhus. Og måske kskal han så flytte på kollegie i den måned.

Så det er lidt svært for os at svare på lige nu.

Kunne gommen pludselig holde et selskab i den weekend vil skulle komme?

Og kommer der så flere ændringer?

Og som et spørgsmål, som vist er stillet før: Er det ikke nemmere, hvis vi kørere bare kommer en weekend der alligevel er en middag i huset, hvor vi så bare spiser samtidigt i et andet lokale af den samme menu? Dog uden Fællesskabet....

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Apr 4

@Deacon

Ja øv og nej det er ikke helt nemt... Jeg er ked af at det ikke kunne blive i august, og sletter dig fra listen såfremt at det ikke lader sig gøre for jer i september.

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Apr 4

Heldigvis ser det ud til at det for de flestes vedkommende kan lade sig gøre lørdag den 15. september :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar1 Apr 4
SteffenFabrin
Jeg kan godt 15. september :-) (men slet mig fra listen, hvis der kommer yderligere ændringer).
Kiefer
Kiefer Apr 4

Begge datoer vil nok fungere her, den 15. er tættere på hustruens fødselsdag, så sparer jeg pengene på middagen, så det vil være helt fint ;-)

/Martin

JCBX
JCBX Apr 5

Begge datoér fungerer for mig (os)

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Apr 5

Det lyder rigtig godt :-)

JCBX
JCBX May 24

kom der en afgørelse på den endelige dato for afterpartyet ? 

Gustavsfar1
Gustavsfar1 May 25

Ja det bliver lørdag den 15. september.

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Jul 11

Opdatering 11.07.2018

Vi er nu oppe på 19 tilmeldte biler til bryllupskørslen lørdag den 28. juli.

Bilparken er en broget flok bestående af 3 stk. Model X og 16 stk. Model S i hele 7 forskellige farver, og med et endnu større antal modelvarianter :-)  

Lidt praktisk info: Kørsel kommer til at foregå fra Billeskov Herregaard, Billeskovvej 9, 5560 Aarup og til Aulbjerghus, Ludvigsgårdevej 28, 5591 Gelsted.

Jeg tænker at vi i samlet flok kører via hovedvej 313. Dette burde også være denne rute som navigationen vælger da denne rute er kortest (6,7 km)

Der er inviteret 68 gæster til brylluppet. Brud og brudgom sørger selv for transport (mener det er en Trabant eller lignende...)

Med så stort et antal biler tilmeldt, er det planen, at kørslen kommer til at foregå ad 1 omgang. I tilfælde af et større antal afbud er der selvfølgelig risiko for at enkelte kommer til at køre 2 gange, men vi håber ikke at det bliver aktuelt.

Gæsterne er inviteret til velkomst kl. 12.00 på Billeskov Herregaard. Umiddelbart herefter fragtes gæsterne til Aulbjerghus. 

Jeg tænker derfor at vi alle mødes på Billeskov Herregaard kl. 11.30.

Der er sørget for sandwiches og drikkevarer til chaufførerne ved ankomst.

PS. Såfremt at der er afbud eller andet er I selvfølgelig meget velkomne til at kontakte mig via pb herinde.

/Kristian

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar1 Jul 11
DeaconWP
DeaconWP Jul 22

Nå gutter. Og guttinder, gætter jeg på.

Hvad så, når vi er færdige med brylluppet på lørdag?

Skal vi så bare køre hjem igen, eller er der noget sjovt at lave sammen.

Vi har måske en guide, der hedder Margueritruter i Danmark, og der kunne vi da finde en rute i det sydvestfynske, hvor vi så kunne køre rundt i en stor slange af ellerter, nu vi er samlet.

313 sydpå, mod Assens, østpå mod Glamsbjerg, derfra går den mod Vissenbjerg og Bogense, Søndersø, Korup og Odense.

Var det noget?

naturstyrelsen.dk/naturoplevelser/naturoplevelser/margueritruten

JCBX
JCBX Jul 22
Tænker vi kunne gøre det i sep. til vores egen fest ...

Jeg skal køre 250 km ned på lørdag , så vi tager en tur over grænsen nu vi er på de kanter

650km er hurtigt klokket den dag ...

.
Gustavsfar1
Gustavsfar1 Jul 23

Jeg synes det er en rigtig god idé Deacon. Jeg håber at der kan findes opbakning til det når nu endelig et større antal biler er samlet. Jeg er dog ærgerlig over at jeg ikke selv kan deltage.

griffel
griffel Jul 23
@JCBX
Når du skriver “vi”, hvad gør du så af den anden/de andre mens vi leger bryllups-chauffører?
Tænker nemlig også på, måske at tage hende med, så vi kan foretage os noget sammen bagefter. Måske Deacons Marguerit-tur?

De kan selvfølgelig altid lige sidde lidt i solen. Turen er jo ikke så lang... ;-)

Noget andet er så, om jeg har strøm nok til en rundtur på Fyn. Kommer fra Sønderjylland

/Jakob :-)
MOS
MOS Jul 23

@Deacon

Det lyder som en god idé. Jeg er med!

Forslag: Måske kunne man stoppe ved Langesø og gå en tur rundt om søen, dem der har lyst. Det er en rigtig flot tur - gåturen tager ca. 1 time. Dem, der ikke vil gå, kan jo så køre videre op forbi Bogense, og måske passer det med, at alle kan følges videre, når Margueritruten kommer ned (næsten) forbi Langesø igen.

MOS
MOS Jul 23
Citat fra griffel
Noget andet er så, om jeg har strøm nok til en rundtur på Fyn. Kommer fra Sønderjylland

Så er det jo meget belejligt, at du kommer lige forbi Middelfart SuC på vejen :-) 

Sider: « 1 2 3 4 5 »
Reklame