@Ice2EV den må have konverteret min alder til målt i officiel Tesla tid
@Bangca - selvfølgelig bliver de ved med at tabe værdi, ikke mindst pga den teknologiske udvikling der forhåbentlig kommer de næste par år.
Hvis du er bilglad og skal det være på budget, så er Tesla nok ikke det rigtige lige nu. Hvis du stadig er alene og det kun er dig som der skal tages hensyn til så ville jeg personligt gå en anden vej. Du kan finde nogle fine special biler som du vil have et minimalt tab på, som måske endda holde prisen eller stige lidt, tage dem ind på en flex (så har du en mindre hovedstol at forrente) og når (nok mere hvis) du så sælger den igen, så har det kun været den månedlige afgiftsafregning (som er i den lave ramme, da du selvfølgelig vælger en bil som er mere end 3 år gammel) som du har tabt.
Hvis du er lidt kreativ på den måde, så kan du få dig en bil som der måske kun er et par stykker af i Danmark, som de fleste synes er sjov og interesant og som er et samtale emne.
Special biller er ikke lige mig:D
Men har da også kigge på at flex en A7 3.0 TDI. Men da jeg kører meget skal jeg tit til services og det kan godt blive dyrt :D
Med special biler mener jeg primært 'ægte' limited editions og ikke lambo, porsche eller den dur. Hvis du er på budget, så er A7 og Tesla Model S nogle sjove biler at kigge på. Men hvis du ikke har prøvet at eje sådan nogle størrelser før, så kommer du nok til at lære at de nemt kan sprænge budgettet og ikke kun i købspris og afskrivninger :-)