Hej alle. Jeg overvejer køb af TMS, og denne tråd har virkelig været en stor hjælp. Især de dokumenter uploaded af fmm1000, og generelt jeres venlighed, at I vil tage tid ud af kalenderen for at tage en snak om fordele og ulemper, generelt hæve interessen for elbiler. Mange mange tak for det. Jeg regner snart med at være ejer af en TMS, pengene fra hussalg skal bare lige komme først.
Jeg oplever utrolig meget FUD (Fear, Uncertainty and Doubt, hvis man skulle undre sig) vedrørende elbiler fra venner, kolleger og familie. Det er superærgerligt at det er sådan. Men dette forum og dets Tesla community har kunne give mig masser af skyts til alle de forskellige argumenter der måtte være. Men nu har jeg altså lige ramt en mur, som jeg håber I kan hjælpe med. Service/reparation: Som jeg kan læse i medier og også i dette forum, så er service/reparationstid mildest talt elendigt. Værksteder kan ikke følge med, bilen holder bare og samler støv i flere uger, uden der sker noget osv.. Men det er alt sammen data fra 2017 og før det. Har Tesla DK fået styr på dette nu? Så sent som i dag så jeg en vens opslag på FB at Tesla Mobile Service nu rullede ud og fiksede det der skulle fikses on-site, bum bum, skidenemt, god service osv. osv. Men hvad nu hvis hans bil skulle på værkstedet?
Jeg håber på at grunden til at jeg ikke kan finde noget brok fra nogen i hele 2018, er fordi at der nu endelig er kommet styr på service. Man hører jo kun alle de dårlige oplevelser, ikk?