Loading...
dk

Gratis tilbud til dem der overvejer at købe Tesla (Model S, X eller 3) | Tesla Forum

Jabba
Jabba May 20 '19

Så får tråden lige et bump.

Nu er der kun 8 dage tilbage hvis man vil have gratis gennemgang og samtidigt få 7.500 km gratis supercharging når man bestiller sin Tesla.

Se hvad det drejer sig om her: http://www.teslaforum.dk/forum/topic/6100?page=1#post-91632. Vi kan mødes på Sjælland eller klare det over telefonen.

Jabba
Jabba May 21 '19

@Ice2EV  Tak for info og indsats! Så må vi se om jeg hører fra ham.

Jabba
Jabba May 24 '19
Til alle der overvejer at købe en ny Tesla: Husk at hvis man har tænkt sig at bruge en henvisningskode, så gør man klogt i at gøre det inden d. 28/5, da de 7.500 km Supercharging derefter bliver reduceret til 1.500 km. For dem der kunne være interesseret i at få en Tesla gennemgang enten over telefonen eller ved at mødes og "sparke dæk" er stadig meget velkomne. Jeg får lidt mindre tid til det hen af sommeren, så sig gerne til før vi kommer så langt.
Jabba
Jabba Jun 2 '19

Så får tråden lige et bump til. Det er meget få der har takket ja til tilbuddet. Lidt en skam. Uanset er jeg dog rigtig glad for at se, at mange har købt Model 3, så der kan komme flere elbiler og især Teslaer på vejene.

Men kom bare frisk hvis du sidder og har brug for Tesla gennemgang, før du evt. trykker på knappen. Jeg bumper tråden en gang i mellem, så de nye også ved at tilbuddet eksisterer. 

SuneH
SuneH Jun 3 '19

Jeg bor i Jyllinge og har derfor skrevet i Facebook gruppen "Jyllinge løst og fast", at alle som er nysgerrige på elbiler, vil høre om opladning, forsikring, kørsel i udlandet mm er velkomne til at kontakte mig - og at der er mulighed for at få en prøvetur i en Model 3.

Opslaget har fået 21 kommentarer, mere end 70 likes og 3 direkte henvendelser via Messenger. Og allerede onsdag kommer den første forbi og får en prøvetur.

Så et tip kunne være at slå det op på en "lokal gruppe" på FB - hr. og fru DK sidder ikke og læser på Teslaforum, men de er på Facebook :-)

Jabba
Jabba Jun 3 '19

@SuneH  Det har du vidst ret i. Jeg er dog ikke på Facebook og kommer det nok heller ikke af mange forskellige årsager. Men absolut positivt at folk kontakter dig. Så får de da i hvert fald en gennemgang af en der har noget erfaring.

Jeg ser om der er flere der melder sig og ellers er det bare det. Har trods alt hjulpet lidt over 10 personer siden det første opslag, så det er ikke helt galt. Over halvdelen køber ikke en Tesla alligevel, ofte pga. budget og lille kørselbehov. Men så er de i hvert fald blevet meget klogere på Tesla og elbiler og det i sig selv er en sejr.

Jabba
Jabba Jun 21 '19
Endnu et bump. Har efterhånden talt med en del over telefonen og det er selvfølgelig også en mulighed, fremfor at mødes. Så igen, don't be shy. Til dem der skal bestille bil, husk nu at bruge/klikke på henvisningslink og derefter bestille bilen. Det tæller ikke (længere) at efterregistre henvisningskoden. Der er flere der er gået glip af gratis Supercharging på denne fodfejl. Som nævnt bliver jeg glad hvis man bruger mit, hvis man selvfølgelig synes jeg har hjulpet og leveret værdi.
Jabba
Jabba Jul 21 '19

Så er der gået en måned siden sidste bump.

Her i sommerferien hjælper jeg stadig gerne folk med grundig gennemgang, inden de evt. bestiller en Tesla. Rejser lidt rundt i landet for tiden, men tager gerne en snak over telefon, hvis logistikken forhindrer et møde.

Se hvad det handler om her: http://www.teslaforum.dk/forum/topic/6100?page=1#post-91632

Sider: « 1 2