Loading...
dk

Næste sending nye biler? | Tesla Forum

MOS
MOS Mar 2 '20
Citat fra Skroget

Når Pensionisten allerede har investeret i en Tesla wallcharger, som jeg synes er den pæneste løsning, tager det lang tid før det kan svare sig at skifte til f.eks. evse. Specielt når der er usikkerhed om refusion fortsætter efter 31-12-2021.

Hvis man allerede har en ladeboks, så bør man naturligvis ikke betale igen for at få opsat (endnu) en ladeboks fra EVSE. Jeg vil da tro, at man kan lave en aftale med abonnement hos EVSE, hvor man blot bruger den ladeboks, man allerede har sat op og så sparer oprettelsesgebyret, som jo ellers dækker ladeboksen. Men prøv da at kontakte EVSE og hør om mulighederne.

Forummets indlæg er redigeret af MOS Mar 2 '20
Gyzz
Gyzz Mar 2 '20

Hej,

Kørte til Odense i fredags 28/2, ved 12 tiden spottede jeg 2 lastbiler fyldt med M3 mellem slagelse og middelfart på vej mod København.

bilerne var hvide, sorte, mørk grå og mørk blå hvad jeg lige kunne se, fik desværre ikke lige nået at tage billeder selv om jeg var på autopilot ;-)

HemligNemlig
HemligNemlig Mar 2 '20

Det store bil hotel i Ringsted har oceaner af m3,s og x stående, er det basis biler der ikke er solgt i den konfiguration kunderne har ønsket eller hvorfor opmagasineres de der hvis Tesla sælger flere end de kan levere? 

Micmex
Micmex Mar 2 '20

Onsdag på Q8 i Halskov

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12