Overrasket over at de siger mid-september med alle de skibe som er på vej.
Kan det virkelig passe at de er begyndt at være konservative med deres leveringsestimater?
Overrasket over at de siger mid-september med alle de skibe som er på vej.
Kan det virkelig passe at de er begyndt at være konservative med deres leveringsestimater?
Vi bestilte en LR AWD 29/7 og har intet hørt siden mailen med de venter på at "matche" os med en bil - fed vending i øvrigt :)
Er der nogen der hører noget siden sidst her i tråden?
Prøv at spørge via den mail om du har fået VIN nummer.
Jeg skrev:
Hi Sarah
how come the VIN number is not visible on my Tesla account page, but instead only the reservation number ?
svar:
Dear Robin,
Yes, that is right. I tried to run as user(you) and I could not see it. I think it will show up on your Invoice once you receive it. I can still see you have the VIN:5YJ3E7EB1KF4xxxxx
Thanks!
Prøv at spørge via den mail om du har fået VIN nummer.
Jeg skrev:
Hi Sarah
how come the VIN number is not visible on my Tesla account page, but instead only the reservation number ?
svar:Dear Robin,
Yes, that is right. I tried to run as user(you) and I could not see it. I think it will show up on your Invoice once you receive it. I can still see you have the VIN:5YJ3E7EB1KF4xxxxx
Thanks!
Det prøver jeg lige - tak for tippet :-)
Vil i oplyse emailadressen?Vi kommunikerer med Sarah Nemits på snemits@tesla.com
Sarah Nemits taler dansk som en dansker så ingen grund til engelsk.
Jeg har også talt dansk med Camilla Henriksen | Inside Delivery Advisor, Amsterdam | chenriksen@tesla.com
Er der andre der har bestilt en Model 3 LR AWD med leveringsinterval 2.-9. september som endnu ikke har hørt andet end mailen med leveringsintervallet? Jeg går lidt og føler at jeg er blevet glemt :-) da jeg ikke har modtaget VIN eller faktura endnu.
@KlausPedersen - jeg har også bestilt en LR AWD, og fået mail om forventet levering d. 2-9. september.
Har dog lige talt med Tesla Bredgade, og han kan se at den sending (ca 30 biler) først kommer ugen efter.
De kan først få en mere konkret dato, når biltransporten kører fra Belgien.
...Og du kan se din VIN ved at kigge i Kildekoden i din browser, når du er logget ind på din Tesla konto
Jeg kan ikke se nogen vin kode i web kildekoden. Men har fået VIN nummer per email fra Tesla.
Fik også mail i dag fra dem, med nærmere leveringsdato:
Din forventede leveringsdato og lokation 4. september 2019 - 11. september 2019Fik lige mail fra Sarah
Dear Robin,
It is OK J I have already filled out all the information for you. So now need for you to fill out anything.
Also that is exactly what you should be seeing. I am not sure why they do not show your VIN on your profile.
I can still see your VIN is: 5YJ3E7EB6xxxxxxx.
The ETA to arrive in DK is thelast 2 weeks in September.
Thanks in advance!
Kind regards,
Sarah Nemits
Jeg spurgte lige ind til leveringstidspunkt igen:
Hi Robin,
I can still see it should be the last 2 weeks of September. You should soon receive an automatic delivery date.
Thanks!![]()
Kind regards,
Sarah Nemits
Jeg har lige fået en mail og sms med leveringsdato i KBH på min LR AWD - bliver 27/9