Loading...
dk

Næste sending nye biler? | Tesla Forum

Franke
Franke Sep 6

Jeg blev ringet op her fredag omkring kl 14 at hvis jeg betalte min faktura som de var ved at udstede så kunne jeg hente bilen med det samme, jeg bestilte den 1/8, en SR+ Blå med træk...

Jeg blev lige en anelse stresset men erkendte at få banken i sving en fredag eftermiddag ikke kunne lade sig gøre

Håber jeg får betaling gennemført mandag, så jeg har fået en aftale den 10/9 k l.15.30 i Århus

Lidt vildt 

Ham fra delivery team kunne ikke sige hvad der var gået galt men de havde fåte besked om at de havde 4 biler der var klar men der var ikke nogen leveringsaftaler.. så der er 3 andre der har fået en overraskelse idag.. 

hatoff
hatoff Sep 6

Der ankom skib i Zebrugge kl 08:43 i morges, så det kan næppe være bil fra den sending.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/10Uh_GSkShwPPlrE5mOJcrkZ-T3NmLkLnTo6xqbdtaOI/edit#gid=0

Ankommer nyt skib i morgen kl 20:00

og den 13sep2019 kl 07:00
Håber godt nok min er med på en af de skibe :) 

Ocean2804
Ocean2804 Sep 7

Hej,

Jeg har bestilt en LR i hvid og først fået levering at vide til 3-9.9 men den er nu rykket til 24.9. Jeg ved ikke hvad et VIN nr er?  

Citat fra PulsedriverDK

Er der nogen der ved hvornår næste sending M3'ere kommer til DKej

Elkjaer
Elkjaer Sep 7
Citat fra Ocean2804

Hej,

Jeg har bestilt en LR i hvid og først fået levering at vide til 3-9.9 men den er nu rykket til 24.9. Jeg ved ikke hvad et VIN nr er?  

Citat fra PulsedriverDK

Er der nogen der ved hvornår næste sending M3'ere kommer til DKej

Din bil har helt sikkert været med det skib der lige er kommet til Zeebrugge, jeg har fulgt min siden bestillingen d. 14/8.

For at få dit VIN kan du enten sende en mail til din Tesla-kontakt (de fleste herinde ser ud til at have snakket med Sarah Nemits), eller du kan kigge i kildekoden på din Tesla-konto-side. 
Vælger du sidste løsning skal du være opmærksom på at det skal være en adresse som ligner denne:
Herefter skal du i kildekoden søge efter 5YJ3, det er starten på alle Tesla Model 3 VIN. 
Jeg kunne allerede en uge efter bestillingen se mit VIN denne vej. 

BKC
BKC Sep 7
Hej,

Hvornår vil fakturaen normalt ligge klar til betaling? Jeg har fået en leveringsdato der hedder mandag d.16/9, men på min Tesla konto står blot "Vi er ved at udarbejde din faktura". Synes bare jeg er ved at være tæt på leveringsdatoen. 
hatoff
hatoff Sep 7

Jeg fik mit VIN nummer oplyst af Sarah den 7 august.

Men benytter jeg metoden med web source kode, så får jeg en anden VIN kode.

Hvad mon det betyder!?

Elkjaer
Elkjaer Sep 8
Citat fra hatoff

Jeg fik mit VIN nummer oplyst af Sarah den 7 august.

Men benytter jeg metoden med web source kode, så får jeg en anden VIN kode.

Hvad mon det betyder!?

Hmm, det var sært. På teslamotorsclub.com forummet snakker de om at VIN har skiftet i kildekoden, sandsynligvis pga ændringer i beholdningerne. 
Jeg ville tro at det VIN der står i kildekoden er det ”rigtige” da det må være det som deres system holder styr på. Du kan eventuelt høre Sarah igen. 

@BKC: Jeg ved ikke hvor tæt på leveringen de andre brugere her har fået deres faktura, jeg venter stadigt på min :) På indlægget om nedsatte priser (http://www.teslaforum.dk/forum/topic/6479) ser det ud til at fakturaen er klar ca. en uge før leveringsdatoen.
Jeg fik en mail fra Tesla i starten af sidste uge hvor der stod at fakturaen var klar, men når jeg logger ind står der at de stadigt er ved at gøre den klar. 

Skrev til min Tesla-kontakt (Sarah) og hun svarede følgende:
We had an IT problem where it sent this mail out to our customers even though the invoice was not ready. You will receive the invoice after you receive a delivery date.

Har dog fået leveringsdato 25/9, men ingen faktura. Regner først med at se min faktura ca en uge før. 
Forummets indlæg er redigeret af Elkjaer Sep 8
hatoff
hatoff Sep 9

SÅ fik jeg svar fra Sarah:

Hi Robin,

Yes, I can see that now too!

You have been changed VIN number to : 5YJ3E7EB6KF482xxx, since August 20th.

I am not quite sure why this is happening. It has been happening to a couple of customers, it may have been some type of mistake with the first VIN.

The ETA should be the last week of September between the 22-30th.  You will soon receive a delivery date.

All the best,

Sarah Nemits 

bskaarup
bskaarup Sep 9

Hvorfor er det interessant at kende stelnummeret før man får bilen?

hatoff
hatoff Sep 9

@bskaarup: Er heller ikke så vigtigt. Det giver dog en indikation på man er tæt på at få en leveringsdato.

Har lige solgt min bil og overlevere den på fredag, så er ikke så glad for det løse svar: "The ETA should be the last week of September between the 22-30th."

Gud forbyde at cyklen skal findes frem :) 

Metguy2000
Metguy2000 Sep 9
Bestilte min 3P 17/8, og er lige blevet ringet op med levering 1 uge i oktober, hvilket er en uge senere end tidligere meddelt via mail. Faktura skulle dukke op på min Tesla side om 1-2 dage. Nu må jeg hellere tage mig sammen til at sætte min S85D på Bilbasen.
hatoff
hatoff Sep 9

@Metguy2000: Tillykke - Hvilken farve på lak og interiør?

Bestilte selv den 26/7 hvid/hvid

Metguy2000
Metguy2000 Sep 10
@hatoff: som din hvid/hvid ;-)
Jeg så en sidste år og blev enig med mig selv at det var den fedeste kombi.
Danbra56
Danbra56 Sep 10
I bliver bestemt ikke kede af det, den bliver heller ikke så varm i sommer solen. Man bliver bare glad når man sætter sig ind :-)
Boomle
Boomle Sep 12

Hvor lang tid gik der fra bestilling til I hørte noget første gang vedrørende levering? 

hatoff
hatoff Sep 12

Bestilt 26/7

spurgte til levering og fik svar på mail at den ville komme midt september. Fik en mail 20/8 mail omkring leveringstidpunkt 4-11 september. Kunne så pludselig se VIN nummer på min konto var en anden end den oplyst på mail og skrev til dem. Fik dette svar:

You have been changed VIN number to : 5YJ3E7EB6KF48xxxx, since August 20th.

I am not quite sure why this is happening. It has been happening to a couple of customers, it may have been some type of mistake with the first VIN.

The ETA should be the last week of September between the 22-30th.  You will soon receive a delivery date.

All the best,

Er ikke imponeret. Min nuværende bil afleveres i morgen og så er jeg billøs de næste 1-2 uger inden Teslaen kommer....hvis den da ikke udskydes igen. 

Gyzz
Gyzz Sep 12

kan berette om lastbiler fyldt med M3 nordgående på Køgebugt motorvejen de sidste par dage såååå mon ikke der er noget på vej ;-)

Elkjaer
Elkjaer Sep 12
Citat fra Boomle

Hvor lang tid gik der fra bestilling til I hørte noget første gang vedrørende levering? 

• Bestilte 14/8.
  • Fik mail 20/8 med forventet levering 15/9-22/9. Kiggede efter VIN i kildekoden (se mit indlæg ovenfor) samme dag og fandt: 5YJ3E7EB5KF42xxxx.
  • Fik mail 3/9 fra Sarah Nemits om at bekræfte oplysninger.
  • Fik mail 4/9 med svar fra Sarah og samtidig oplyste hun om mit VIN (samme som i kildekode). Fik sende på dagen en mail fra Tesla om at faktura var klar (det var den ikke, der var fejl i deres system). Fik samtidig en anden mail fra Tesla med at leveringsdato nu var 25/9, samt en SMS med samme information.

Nu venter jeg så på faktura og endelig levering :)

@Gyzz, tag gerne nogle billeder hvis du har mulighed for det.

Forummets indlæg er redigeret af Elkjaer Sep 12
PulsedriverDK
PulsedriverDK Sep 12

Fik mail med leveringsdato d. 27/9 - talte efterfølgende med Tesla KBH som bekræftede at min bil ville lande hos dem med lastbil d. 25/9-19, og de så havde to dage til at klargøre den inden jeg kunne få den d. 27/9.

Sider: « 1 2 3 4 »