Så fik jeg Final Invoice, desværre står leveringstidspunkt stadig til den 27 September på den. Tesla har vel også lukket i weekenden alligevel.
:-/
Så fik jeg Final Invoice, desværre står leveringstidspunkt stadig til den 27 September på den. Tesla har vel også lukket i weekenden alligevel.
:-/
Efter en tur forbi Tesla Aarhus idag, så kan I der afventer M3ér, godt begynde at glæde jer - De stå over det hele i lange baner :-)
Min bil blev desværre udskudt til senere levering :-(
Er der nogen der ved hvor man kan holde sig opdateret på når næste sending biler ankommer til Holland ?
Min F5 (opdaterings tast) er efterhånden godt slidt - ja Tesla.com bliver flittigt besøgt :)
Har bestilt en Long Range i grå den 23. august - afventer leveringstidspunkt.
Andre som "ofte" er inde på siden og afventer leveringtidspunkt?
Hvornår har I bestilt og kender I leveringsdatoen?
/ Rasmus
Bestilt 26/7 og skal afhente i morgen - så +2 mdr :(
P3D+ hvid/hvid
Fik skiftet VIN nr en gang og leveringstidspunkt 3 gange
Bestilt 26/7 og skal afhente i morgen - så +2 mdr :(
P3D+ hvid/hvid
Skønt med ny bil på en fredag, - det gad jeg godt :)
Nogen der ved, hvornår næste sending lander i dk?Bestilt 26/7 og skal afhente i morgen - så +2 mdr :(
P3D+ hvid/hvid
Nogen der ved, hvornår næste sending lander i dk?Bestilt 26/7 og skal afhente i morgen - så +2 mdr :(
P3D+ hvid/hvid
----------------------------------------------------------------------
Jeg bestilte 21/10 - fik at vide 8-10 uger til levering. Men i butikken turde de ikke garantere, så der er fare for at ryge ind over årsskiftet med en stigning i pris - øv !
Ville bestille en SR+ som firmabil til vores formand og får at vide, at den først kan leveres i februar?!Levering uge 49 - glæder mig :))
Ville bestille en SR+ som firmabil til vores formand og får at vide, at den først kan leveres i februar?!Levering uge 49 - glæder mig :))
Bestilt hvornår ??
24/9Ville bestille en SR+ som firmabil til vores formand og får at vide, at den først kan leveres i februar?!Levering uge 49 - glæder mig :))
Bestilt hvornår ??
Jeg bestilte en M3 LR AWD Hvid, sort kabine, 18" aero den 17. sept. Jeg har netop fået mail om levering 3-10 december. 2 1/2 måneds utålmodig venten bliver det så formentlig, og det er lidt mere end forventet da jeg blev stillet en novemberlevering i udsigt.
Jeg bestilte en M3 LR AWD Hvid, sort kabine, 18" aero den 17. sept. Jeg har netop fået mail om levering 3-10 december. 2 1/2 måneds utålmodig venten bliver det så formentlig, og det er lidt mere end forventet da jeg blev stillet en novemberlevering i udsigt.
Ja ventetiden har været lang - MEGET LANG! Men vi glæder os :)