Loading...
dk

Næste sending nye biler? | Tesla Forum

Vildgut
Vildgut Nov 24 '19
Citat fra KimB Bestilte SR+ 20/10 og der stod levering til dec. Kan dog se at AWD nu også har fået rykket levering til feb. Det er nu kun performance der har levering i dec. Men det skyldes nok at det lige nu er lager vare. Der er godt nok mange performance i hvid på lager! Tænker de vil maximere salget af performance før afgifts stigning. 
Hmm, men der gælder vel kun hvis man bestiller i dag? Når der stod forventet levering Dec, kan de vel ikke bare rykke den til februar...? En anelse frustrerende når man er gået Igang med at sælge sin ene bil i troen om man fik den nye I Dec :D
Vildgut
Vildgut Nov 24 '19
De har da også et par LR awd på lager. Alle dog med sort interiør :(
alexkotsc
alexkotsc Nov 24 '19

... Lidt træls ikke at have hørt en pind fra dem når de har præcis den konfiguration jeg har bestilt på lager lige pludselig... Ingen VIN eller faktura endnu....

Sgunborg
Sgunborg Nov 24 '19

Quote from alexkotsc

... Lidt træls ikke at have hørt en pind fra dem når de har præcis den konfiguration jeg har bestilt på lager lige pludselig... Ingen VIN eller faktura endnu....

Oplevede det samme da jeg købte min (SR+ m. træk). Der fik de en lager bil med præcis de samme modifikationer som min, før jeg fik mit VIN-nummer. Ringede til Tesla og hørte om jeg kunne skifte til den. De fortalte at dem de har på "lager" er biler som ikke er kommet til Europa/Danmark endnu, men stadig står i USA endnu som er på vej over. Så lidt vildledende når de kalder dem lagerbiler, når de ikke er på lager i Danmark endnu. 

Forummets indlæg er redigeret af Sgunborg Nov 24 '19
Mizzle
Mizzle Nov 25 '19

Har lige fået mail med forventet leveringsdato på min performance-bestilling (hvid/hvid). Jeg bestilte d. 14. november, og forventet levering er 15. - 22. december i København.

Forummets indlæg er redigeret af Mizzle Nov 25 '19
alexkotsc
alexkotsc Nov 25 '19
Citat fra Mizzle

Har lige fået mail med forventet leveringsdato på min performance-bestilling (hvid/hvid). Jeg bestilte d. 14. november, og forventet levering er 15. - 22. december i København.

Jeg ved ikke om du har tjekket din tesla-konto 100 gange om dagen som mig, men kan du huske hvornår stelnummeret var i kildekoden, på siden og hvornår du fik faktura? 

TQ
TQ Nov 25 '19

Bestilte også min SR+træk d. 10/11 m sort indtræk. Har heller ikke hørt noget overhovedet :-( Forventningens glæde er ikke at kimse af :-)

Vildgut
Vildgut Nov 25 '19
Citat fra TQ

Bestilte også min SR+træk d. 10/11 m sort indtræk. Har heller ikke hørt noget overhovedet :-( Forventningens glæde er ikke at kimse af :-)

Hvad siger de hvis du ringer? Jeg ringede Idag og svaret var fortsat at de forventet at kunne levere til december som aftalt. Så krydser fortsat fingre... 
Mizzle
Mizzle Nov 25 '19
Citat fra alexkotsc
Citat fra Mizzle

Jeg ved ikke om du har tjekket din tesla-konto 100 gange om dagen som mig, men kan du huske hvornår stelnummeret var i kildekoden, på siden og hvornår du fik faktura

Det er fortsat ikke dukket op endnu, men jeg ville personligt ikke mene, at det betyder det store. Jeg har en ven, der også har bestilt en M3P (sort/sort). Han bestilte en måned før mig, og hans stelnummer er dukket op i kildekoden, men han har ikke fået mail om forventet leveringstid, som jeg har.

voigt1
voigt1 Nov 25 '19
Citat fra Mizzle
Citat fra alexkotsc
Citat fra Mizzle

Jeg ved ikke om du har tjekket din tesla-konto 100 gange om dagen som mig, men kan du huske hvornår stelnummeret var i kildekoden, på siden og hvornår du fik faktura

Det er fortsat ikke dukket op endnu, men jeg ville personligt ikke mene, at det betyder det store. Jeg har en ven, der også har bestilt en M3P (sort/sort). Han bestilte en måned før mig, og hans stelnummer er dukket op i kildekoden, men han har ikke fået mail om forventet leveringstid, som jeg har.

Bestilt 21/10 - fandt VIN i kildekoden efter ca. 3 uger tror jeg. Har spurgt deliveryDK@tesla.com om levering. Fik at vide den ville ankomme til DK 1. uge i December - men ikke noget om leverings tidspunkt til mig - så ved ikke hvor længe der går, inden den er i Århus og klar til levering. Har bestilt M3P hvid/hvid. Satser da på at få den inden 1/1-20 :-)
alexkotsc
alexkotsc Nov 25 '19
Quote from voigt1
Citat fra Mizzle
Citat fra alexkotsc
Citat fra Mizzle

Bestilt 21/10 - fandt VIN i kildekoden efter ca. 3 uger tror jeg. Har spurgt deliveryDK@tesla.com om levering. Fik at vide den ville ankomme til DK 1. uge i December - men ikke noget om leverings tidspunkt til mig - så ved ikke hvor længe der går, inden den er i Århus og klar til levering. Har bestilt M3P hvid/hvid. Satser da på at få den inden 1/1-20 :-)

Spændende, jeg har også bestilt til Århus :) Hvid Performance med sort interiør.

Jeg har stadig ikke fået svar fra deliveryDK eller Sarah, men Mads fra Århus skrev at han ville tjekke min reservation, da de kan se når bilerne er på vej fra Belgien.

alexkotsc
alexkotsc Nov 27 '19

Sarah har svaret at hun heller ikke kan se noget stelnummer endnu, og at jeg skal vente på at blive matched.. 

CaptainChaos
CaptainChaos Nov 27 '19

Min leveringsdato på model 3 performance er blevet rykket fra d. 5 dec. til d. 17 dec :(

Vildgut
Vildgut Nov 27 '19
Jeg har lige modtaget mail om forventet levering den 18-25 december. Kunne være godt om det holdt. De hårde pakker er også oftest de sjoveste. Hvad mon de skal have for at pakke den ind :D! 
Forummets indlæg er redigeret af Vildgut Nov 27 '19
alexkotsc
alexkotsc Nov 27 '19

Har ikke fået faktura, stelnummer eller nogen indikation af levering.. Håbet forsvinder.. :P

- Kan se at min konfiguration igen er på lager i KBH...

Forummets indlæg er redigeret af alexkotsc Nov 27 '19
Hpower
Hpower Nov 27 '19
Citat fra CaptainChaos

Min leveringsdato på model 3 performance er blevet rykket fra d. 5 dec. til d. 17 dec :(

Hvad hed datoen i første omgang? Min hedder 1-8 Dec... 
CaptainChaos
CaptainChaos Nov 27 '19
Citat fra LarsHoelgaard
Citat fra CaptainChaos

Hvad hed datoen i første omgang? Min hedder 1-8 Dec... 

24 november til 1 december

Forummets indlæg er redigeret af CaptainChaos Nov 27 '19
enigma
enigma Nov 27 '19
Citat fra Vildgut Jeg har lige modtaget mail om forventet levering den 18-25 december. Kunne være godt om det holdt. De hårde pakker er også oftest de sjoveste. Hvad mon de skal have for at pakke den ind :D! 
@Vildgut, hvornår bestilte du og med hvilken konfiguration/farve? Jeg venter stadig på VIN/leveringsdato på min LR AWD sort/sort som blev bestilt d. 20/10 :(
Forummets indlæg er redigeret af enigma Nov 27 '19
Vildgut
Vildgut Nov 27 '19
Citat fra enigma
Citat fra Vildgut Jeg har lige modtaget mail om forventet levering den 18-25 december. Kunne være godt om det holdt. De hårde pakker er også oftest de sjoveste. Hvad mon de skal have for at pakke den ind :D! 
@Vildgut, hvornår bestilte du og med hvilken konfiguration/farve? Jeg venter stadig på VIN/leveringsdato på min LR AWD sort/sort som blev bestilt d. 20/10 :(
LR AWD hvid/hvid + krog og vinterdæk. Bestilte sidst i oktober. 
CaptainChaos
CaptainChaos Nov 28 '19
Der er en del flere skibe der transporterer Tesla'er til EU end jeg havde regnet med:
Forummets indlæg er redigeret af CaptainChaos Nov 28 '19
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »