Loading...
dk

Næste sending nye biler? | Tesla Forum

Hpower
Hpower Dec 10 '19
Citat fra alexkotsc
Citat fra CaptainChaos Jeg fik min model 3 performance i går (9 dec), det var 8 dage før den planlagte leveringsdato.

Tidlig julegave ;)

Har du bestilt den med vinterdæk?  

Mener kun at performance bliver leveret på sommerdæk...
alexkotsc
alexkotsc Dec 10 '19
Citat fra Hpower
Citat fra alexkotsc
Citat fra CaptainChaos Jeg fik min model 3 performance i går (9 dec), det var 8 dage før den planlagte leveringsdato.

Tidlig julegave ;)

Mener kun at performance bliver leveret på sommerdæk...

Du kan bestille vinterhjul* :) Det er rigtigt at den bliver leveret med sommerdæk hvis ikke man vælger vinterhjul. 

bleze
bleze Dec 10 '19

Kan man også vælge helårsdæk?

alexkotsc
alexkotsc Dec 10 '19
Citat fra bleze

Kan man også vælge helårsdæk?

Jeg tror kun du kan få sommerdæk og vinterdæk til Performance ud fra det Tesla tilbyder i konfiguratoren. 

CaptainChaos
CaptainChaos Dec 10 '19
Citat fra alexkotsc

Tidlig julegave ;)

Nej desværre ikke, så nu skal jeg bestille dem via en service aftale i app'en, det tror jeg ikke kommer til at gå særlig hurtigt...
alexkotsc
alexkotsc Dec 10 '19
Citat fra CaptainChaos
Citat fra alexkotsc

Tidlig julegave ;)

Nej desværre ikke, så nu skal jeg bestille dem via en service aftale i app'en, det tror jeg ikke kommer til at gå særlig hurtigt...

Et sæt 18" fra Keratech der passer på Performance koster omkring 15k med vinterdæk og jeg tror de kan levere lidt hurtigere :)

CaptainChaos
CaptainChaos Dec 12 '19
Citat fra alexkotsc
Citat fra CaptainChaos
Citat fra alexkotsc

Tidlig julegave ;)

Et sæt 18" fra Keratech der passer på Performance koster omkring 15k med vinterdæk og jeg tror de kan levere lidt hurtigere :)

Jeg endte med at ringe til Tesla og bestille vinterhjul, de sagde levering var ca. 14 dage, men hvis de skulle montere dem så havde de først tid i slut januar
RUNE2
RUNE2 Dec 13 '19
Quote from CaptainChaos
Citat fra alexkotsc
Citat fra CaptainChaos
Citat fra alexkotsc

Tidlig julegave ;)

Jeg endte med at ringe til Tesla og bestille vinterhjul, de sagde levering var ca. 14 dage, men hvis de skulle montere dem så havde de først tid i slut januar
Tillykke med den nye bil! Har selv M3P, så jeg ved du bliver glad
alexkotsc
alexkotsc Dec 14 '19

Nu viser min Tesla-konto "Estimated Delivery" :) 

Nu kan det ikke vare så længe.. Forhåbentligt :D

voigt1
voigt1 Dec 14 '19
Citat fra alexkotsc

Nu viser min Tesla-konto "Estimated Delivery" :) 

Nu kan det ikke vare så længe.. Forhåbentligt :D

Jeg har fået mail så jeg husker at hente min på Mandag d. 16/12 kl. 16 i Århus - håber ikke jeg glemmer det :-)  (bestilt 21/10)
alexkotsc
alexkotsc Dec 14 '19
Quote from voigt1
Jeg har fået mail så jeg husker at hente min på Mandag d. 16/12 kl. 16 i Århus - håber ikke jeg glemmer det :-)  (bestilt 21/10)

Hehe, det er da også noget tid siden du fik din leveringsdato.. Jeg har ikke fået noget der ligner en dato endnu. Men de har to "på lager" i Århus med stelnumre under 200 fra mit, så mon ikke det er snart :D

PerLeth8210
PerLeth8210 Dec 14 '19

Der ankommer en båd til Zebrugge med tusindvis af Model 3 d. 19 dec. Mon ikke der skulle være en pæn  slat på vej til Aarhus? Utroligt at alt hvad der hidtil er kommet til byen er solgt på forhånd, og at du først kan få leveret i februar 2020 hvis du bestiller idag. Gav vide hvorfor Sjællænderne ikke rigtig er kommet igang med Tesla salget endnu? I Aarhus vrimler det med Model 3,S og X i tusindvis.

P85DK
P85DK Dec 14 '19
Citat fra PerLeth8210

Der ankommer en båd til Zebrugge med tusindvis af Model 3 d. 19 dec. Mon ikke der skulle være en pæn  slat på vej til Aarhus? Utroligt at alt hvad der hidtil er kommet til byen er solgt på forhånd, og at du først kan få leveret i februar 2020 hvis du bestiller idag. Gav vide hvorfor Sjællænderne ikke rigtig er kommet igang med Tesla salget endnu? I Aarhus vrimler det med Model 3,S og X i tusindvis.

Her kører du igen Per - du er sgu' imponerende i dine teorier og påstande, det må give dig.

Tusindvis Tesla' i Aarhus - kilde tak :-) - det er typiske disse uddybende spørgsmål til dine påstande hvor du aldrig svarer. Der er lige under 7.000 Tesla'er registreret i Danmark og af dem kører tusindvis rundt i Aarhus?

Sjællænderne køber ikke Tesla? Umiddelbart tænker jeg der er flere Tesla'er pr. indbygger i Hellerup, Gentofte, Hørsholm/Rungsted end Aarhus, og at der er totalt flere Tesla'ere på Sjælland end Jylland.

Tesla'er der kommer til HELE Danmark er som regel solgt på forhånd og sådan har det været hele tiden. Når de nu er begyndt med lagerbiler, så er det da smart nok at holde dem alle ét sted.

Men kom nu med tallene Per der underbygger dine påstande?

alexkotsc
alexkotsc Dec 14 '19

Pt. er der 9 Model 3'ere "på lager" i København og 6 i Århus :)

Forummets indlæg er redigeret af alexkotsc Dec 14 '19
Ice2EV
Ice2EV Dec 14 '19

Såvidt jeg har forstået så betyder "på lager" ikke på "lokal lager" i Århus eller købehavn.

Men tit og ofte står de i Zeebrügge. Derfor er der tit 14 dages levering på lager biler.

At de så står som på lager i København eller Århus er vel mere et spørgsmål om der sidder en mere ihærdig sælger på københavner kontoret at der står flere på "lager" der.

chrisdk
chrisdk Dec 26 '19
Jeg har lige været i kontakt med Tesla angående nogle andre ting, men jeg fik lige spurgt ind til den næste sending biler.

Den næste sending model 3 skulle lande en gang i februar efter planen, så det kunne godt ske at leveringen af min model 3 kunne rykke sig fra februar til marts.
alexkotsc
alexkotsc Dec 28 '19

Mads fra Tesla Århus skrev før jul at de forventede at modtage min bil imellem jul og nytår. Jeg har stadig ikke fået faktura eller leveringsdato og stelnummeret er ikke "officielt" dukket op på min Tesla konto. 

Tålmodigheden er som vand i Sahara lige nu :P

voigt1
voigt1 Dec 29 '19
Citat fra alexkotsc

Mads fra Tesla Århus skrev før jul at de forventede at modtage min bil imellem jul og nytår. Jeg har stadig ikke fået faktura eller leveringsdato og stelnummeret er ikke "officielt" dukket op på min Tesla konto. 

Tålmodigheden er som vand i Sahara lige nu :P

Er det en SR+ ? Virker lidt som om at de er prioriteret lavere end LR og Performance. I mit tilfælde bestilte jeg P 21/10 og afhentede 16/12 i Århus.  Men det hjælper jo ikke dig. Synes jeg havde en acceptabel leveringstid. 
alexkotsc
alexkotsc Dec 29 '19

Performance, hvid med sort interiør (nøjagtigt som dem der står som "på lager" bare med et lavere stelnummer). Bestilte d. 28/10.

@voigt1 hvornår hørte du fra Tesla? (Jeg finianserer selv igennem banken, hvis du fx. har valgt at finiansere gennem Tesla tror jeg forløbet er anderledes)

Forummets indlæg er redigeret af alexkotsc Dec 29 '19
nko
nko Dec 29 '19
TM3LR bestilt 7/11. Har ringet et par gange, men konfigurationen er stadig ikke ledig. Blev lovet en oversigt over alternativer som er ankommet til EU, men det løfte er ikke indfriet endnu. Sidste melding var at det nok først bliver til februar/marts :-/
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »